skuwiak Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 witam.zakladam ten temat z mysla o tym ze znajde tu fachowe porady na temat restauracji tego jakze pieknego motocykla... troche informacji juz posiadam..... przydadza sie wszelkie uwagi i informacje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) a jakie informacje posiadasz? Co Cie interesuje, zastanawia, czego nie wiesz? Sam posiadam WFM M06 i z checia sie tu bede udzielał, jak i czerpal informacje. Temat ciekawy ale jego rozwiniecie przez ciebie malo narazie interesujace. Powiedz na jakim jestes juz etapie restauracji, wiecej danych o motocyklu itp. Mile widziane beda zdjecia robione podczas remontu. tego jakze pieknego motocykla... Najpiekniejszego! :lapad: Pozdrawiam. Edytowane 16 Listopada 2006 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuwiak Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 narazie jestem po rozbiorce motocykla..rama jest wypiaskowana i pokryta lakierem (podkladem specjalnym pod metelic). aktualnie szpachluje bak, puszki itp....najgorsze jest jednak to ze moja wfm pochodzi z jakiejs serii limitowanej z glebokimi blotnikami i nie posiadam zadnego zdjecia ktore by mi pokazalo ja w okazalosci....acha kupilem takze chromowane 19" na 1,4" szerokie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Widze kolejne osoby interesujące się -W-F-M-kami. :) Ja również posiadam -W-F-M-kix3 . Pierwsza moje -W-F-M-ka jest z roku 1966, czyli ostatni rok produkcji. Jest po remoncie. 2 -W-F-M-ka z roku 1956, pierwsze lata produkcji w trakcie generalnego remontu przez duże G. 3 -W-F-M-ka z roku 1964 narazie z małymi brakami i czekająca na remont, może sie doczeka kiedyś.Co do chromowanych kół w -W-F-M-ce to ja nie jestem zbytnio zwolennikiem. Owszem bardzo ładnie to wygląda ale ja wole zestawik: nowe szprychy + felga z piastą w czarnym proszku z połyskiem. Właśnie takie koła mam w w swojej -W-F-M-ce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Gacek kiedy wreszcie załozysz temat dotyczacy motocykli -W-F-M- ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Owszem pisałem że założe, ale z początku pomyślałem że jednam niebył bym dobrym prowadzącym rozmowy, bo neta mam tylko na weekendy. No ale jednam założe żeby inne osoby popisały sobie troche na temat -W-F-M-ki. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 ja też własnie odnawiam wfm z 64 roku silnik 150cm3, aktualnie są załozone płytkie błotniki ale lezy u mnie głęboki tylni błotnik, chyba oryginalny wfm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poll Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Kolego Skuwiak a z którego roku jest twoja wfm i jaki masz silnik(125cmm,150cmm175cmm)Bo jak wiadomo te niby podobne motocykle bardzo rózniły sie w budowie.Nawet motocykle róniace się wiekiem o 1 rok juz maja jakies odrębnosci i rózne czesci zastosowane do ich budowy.Głebokie błotniki jesli masz to ja obstawiam raczej wfm z lat 60 i to nawet z konca produkcji czyli może 64-5 rok.Kolego zerknij na tabliczke i daj znac to moze cos poradzimy i pomozemy.Oraz jesli niemożesz zrobic fotek to opisz mniej wiecej jak wygladaja czesci(tłumik,cylinder z głowicą,czy jest ktratka na baku,klamki na kierownicy-tego typu detale). Pozdrawiam i zycze u danej i szysbkiej rekonstrukcji moto.Oraz niezapomnij jak skonczysz remont jesli bedziesz mógł zapodać zdjęcia bo kazdy z checia pooglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuwiak Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Kolego Skuwiak a z którego roku jest twoja wfm i jaki masz silnik(125cmm,150cmm175cmm)Bo jak wiadomo te niby podobne motocykle bardzo rózniły sie w budowie.Nawet motocykle róniace się wiekiem o 1 rok juz maja jakies odrębnosci i rózne czesci zastosowane do ich budowy.Głebokie błotniki jesli masz to ja obstawiam raczej wfm z lat 60 i to nawet z konca produkcji czyli może 64-5 rok.Kolego zerknij na tabliczke i daj znac to moze cos poradzimy i pomozemy.Oraz jesli niemożesz zrobic fotek to opisz mniej wiecej jak wygladaja czesci(tłumik,cylinder z głowicą,czy jest ktratka na baku,klamki na kierownicy-tego typu detale). Pozdrawiam i zycze u danej i szysbkiej rekonstrukcji moto.Oraz niezapomnij jak skonczysz remont jesli bedziesz mógł zapodać zdjęcia bo kazdy z checia pooglada.Posiadam silnik 125 ccm. Glowica ze swieca ustawiona pionowo. Posiadam kratke na bak montowana dluga szpila do ramy, klamki zblokowano z kierownica, rocznika nie znam (brak tabliczki znamionowej) Tlumik mam o starej wfmki (rybka) dziade od ktorego kupilem moto mowi ze taki byl od nowosci....licznik w lampie a nie w gornej polce.. regulacja naciagu lancucha poprzez tzw slimaki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Hello, tez mam Wojka Franka Motor w stanie odnowy biologicznej i jara mnie ta maszyna ale koledzy czy ten temat nie powinien byc w mechanice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 dopisuję się do posiadaczy legendarnej Fumy. Moto po dziadku rocznik '61. Obecnie robię drugi raz remoncik /pierwszy tłok zajeździłem 13 lat temu :smile: /.PSco do pojemności to Warszawska Fabryka Motocykli robiła różne silniki /m.in do SHL-ek/, ale jako motocykle to chyba jest tylko WFM M06 - 125, no i OSA - 150.pzdr Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Warszawska Fabryka Motocykli robiła różne silniki /m.in do SHL-ek/, ale jako motocykle to chyba jest tylko WFM M06 - 125, no i OSA - 150. Jeszcze WFM M06 S-34, ktora byla produkowana seryjnie. Były takze prototypy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.