LAMASSU Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Nastepny temat jaki napisze bedzie typu "chwale sie :)"" ale jeszcze jedno pytanie. A wiec czy utrzymanie finansowe moto typu yz250f 4t jest duzo drozsze niz utrzymanie exc 200 lub 250 2T nie chodzi mi tu o sume rzedu 200-300 zl na sezon tylko czy sa to wielkie roznice.Ps jeszcze jeden dzien i moj amatorski tor bedzie ukonczony ;) :) 1,3 hektara powinno na poczatek mi wystarczyc ,przynajmniej nikt mi tam linek nie bedzie rozciagal itp :clap: sa hopki,dołki , piaski a nawet rzeczka dwa lata go przygotowywalem a dopiero teraz moto kupuje :clap: wrazie czego jest jeszcze 500metrow do lasu i trzech dawnych piaskowni :wink: pozdro dzieki za wszystkie odpowiedzi w moich tematach jakie do tej pory pisalem a teraz ruszam za sprzetem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 koszty za bardzo zblizone ale jezeli juz poruwnywac to 250 4T/125 2T, teoretycznie utrzymanie dwusowa powinno wyjsc taniej. w 2T remont robisz czesciej ale wychodzi taniej niz 4Tto ca zaoszczedzisz na oleju do mieszanki w 4T stracisz na czeste wymiany + filtry, tak BTW było o tym wieeele razy ale jeszcze raz nie zaszkodzi ;) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 (edytowane) Nastepny temat jaki napisze bedzie typu "chwale sie :)"" ale jeszcze jedno pytanie. A wiec czy utrzymanie finansowe moto typu yz250f 4t jest duzo drozsze niz utrzymanie exc 200 lub 250 2T nie chodzi mi tu o sume rzedu 200-300 zl na sezon tylko czy sa to wielkie roznice.Ps jeszcze jeden dzien i moj amatorski tor bedzie ukonczony :) :clap: 1,3 hektara powinno na poczatek mi wystarczyc ,przynajmniej nikt mi tam linek nie bedzie rozciagal itp :wink: sa hopki,dołki , piaski a nawet rzeczka dwa lata go przygotowywalem a dopiero teraz moto kupuje :wink: wrazie czego jest jeszcze 500metrow do lasu i trzech dawnych piaskowni :wink: pozdro dzieki za wszystkie odpowiedzi w moich tematach jakie do tej pory pisalem a teraz ruszam za sprzetem.OOOOOOOOOOOOOOOO!!To czekam na zaproszenie na tor!! :) :clap: (nie zapomne ;) )mnie SX 250 kosztuje rocznie kolo 1500zł wiec EXC o jakies 500 mniej bo nie ma potrzeby tam tak czesto tłoka zmieniac :) bez paliwa oczywiscie. Edytowane 15 Listopada 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 W cwiarze 2T w sumie jak raz zrobisz to dluugo jezdzisz nic nie robiac :buttrock: W 2,5 4T napewno po sezonie bedziesz musial wymienic lancuszek rozrzadu i posprawdzac reszte bo moze byc wszystko super, a moze bedzie trzeba remontowac. Duzo zalezy od tego jak dbasz. Z 4T napewno bedziesz czerpal wiecej przyjemnosci z jazdy zwlaszcza na samym poczatku. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Ja ze swojej strony dodam że dzwięk wydobywający sie z 4T wszystko rekompensuje :buttrock: . Może i drosze koszty utrzymania ale robisz sobie ten remoncik przez zime a nie 2 razy w sezonie w przypadku 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 No wlasnie ta moc z dolu i dzwiek 4t przechylaja szale :bigrazz: to tak jak w plastikach , rzedowka cbr odpada przy dzwieku widlastej VTR :) nie wspomnac o Ducati. hej piasektt! czy to ty dmuchnołes mi ta honde z kraka? wpadlo mi cos takiego w oko http://moto.allegro.pl/item138402648_honda_crf_250.html lub http://moto.allegro.pl/item137946333_honda...05_okazja_.html tylko czy to 2T czy 4T? bo cos podobna w twoim avatarku bo cos podobna w twoim avatarku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 15 Listopada 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 W Twoim wieku Lamasu nie kupowałbym niezarejestrowanego crossa, jeśli możesz spokojnie kupić zarejestrowane enduro i mieć taką sama przyjemność plus brak kłopotów, zero problemów z mobilnością itd. Być może przez pierwsze pół roku nie będziesz odczuwał problemów niezarejestrowanego sprzęta, ale nie daj Boże znajdziesz dużą ekipę do jeżdżenia i np będziesz chciał pojechać zrobić większa wyprawę, wypad za granicę. I wtedy dupa. Poza tym YZ jest bardzo dobra, ma wiele podzespołów silnikowych odkuwanych, nie odlewanych, dzięki czemu jest o wiele bardziej wytrzymała na ekstremalną eksploatację niż seria WR. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Z 4T napewno bedziesz czerpal wiecej przyjemnosci z jazdy zwlaszcza na samym poczatku.heeeee? a to niby czemu? jednemu sie podoba agresywna charakterystyka a jeden woli miec moc na zawolanie. w 2 paku jest fajne to ze mniejwiecej mozesz sie spodziewac co kiedyh padnie a jak nadejdzie czas wymiany to nie ponosisz Bog wie jakich kosztow. Natomiast w 4suwie ewentualna naprawa moze wiazac sie z wysokimi kosztami za jednym zamachem. Wg. mnie koszt utrzymania bedzie podobny, z ta roznica ze w 2suwie rozklada sie to na caly sezon natomiast w 4t wydajesz kase raz czy dwa natomiast kwota jest znacznie wieksza :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Dominiku juz to przemyslalem z tym enduro. Crossa kupuje na jakis jeden sezon tak do wyszalenia sie a jak juz znajde ekipe , z ktora mozna bedzie gdzies jezdzic to dostosuje sprzeta do standardu panujacego w stadzie i pewnie bedzie to jakies 400 4t.Nie wykluczone ,ze jeszcze moze mi wpasc w rece zamiast yzf jakis wr250 tylko ,ze nic ciekawego nie ma na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 eloelo ma bardzo ladna wr'ke do sprzedania i to za dobre pieniadze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 No wlasnie ta moc z dolu i dzwiek 4t przechylaja szale :lapad: to tak jak w plastikach , rzedowka cbr odpada przy dzwieku widlastej VTR :crossy: nie wspomnac o Ducati. hej piasektt! czy to ty dmuchnołes mi ta honde z kraka? wpadlo mi cos takiego w oko http://moto.allegro.pl/item138402648_honda_crf_250.html lub http://moto.allegro.pl/item137946333_honda...05_okazja_.html tylko czy to 2T czy 4T? bo cos podobna w twoim avatarku bo cos podobna w twoim avatarku Tak dmuchnołem ja i jest wyjebista i o X razy lepsza od EXC 125 chociaż to dmuchnięcie w 2T jest super. Ale jak dla Ciebie to bym ci tak polecał WR 250F lub EXC 250 4T ktoś wspomniał o jeździe w większej pace ludzi to prosze nie zapominajcie o benzynie, na WR 250F to zrobisz dużo km a taki EXC 250 2T czy 380 2T wciąga bene ciurkiem a WR250F jest naprawdę oszczędna i to jest duży + jeżeli będziesz chiał robić podjazdy w piaskowni to wiadomo 4T lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 jeżeli będziesz chiał robić podjazdy w piaskowni to wiadomo 4T lepszynie wiem moze mam down'a ale akurat na piaskowni czy zwirowni nie zauwazam przewagi ani 2t ani 4t. W gorach owszem gdzie przydaje sie moc z dolu na sliskich podjazdach wysypanych jakimis badylami. No a spalanie to takie EXC125 to wciaga jak smok na szybkich lesnych trasach nie ma sie co oszukiwac ale cos za cos ;) . Roznica w wadze nawet w najnowszych rocznikach jest i to znaczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Nie no 4t jest po prostu latwiej podjezdzac pod takie gorki :biggrin: Co do tego ze 2t sie da - owszem ale trzeba troche umiejestnosci bo tylne kolo bardzo szybko zaczyna mielic i sie zakopujesz :wink: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Nie no 4t jest po prostu latwiej podjezdzac pod takie gorki :icon_razz: Co do tego ze 2t sie da - owszem ale trzeba troche umiejestnosci bo tylne kolo bardzo szybko zaczyna mielic i sie zakopujesz :) POZDRO nie uwazam sie za speca i specjalnie objeżdzonego, ale majac huske wr 250 i latajac ze sprzetami typu wr 450, 250 exc 400 , 525 jakos w lasach radzilem sobie na podjazdach bez bólu, tylko deerki kaeliksy i kaelery miały problemy wiec kwestia miedzy dwa TE a cztery TE jest pardzo płynna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 czy z takim tuningowanym silnikiem sa jakies problemy i czestsze ,drozsze remonty,brak czesci itp.? niw wydaje wam sie troche przychorana ta Olkowa Wrka? :icon_arrow: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M310367 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.