Jump to content
lonek22

Jak sprawnie odpalic moto?

Recommended Posts

A ssanie włączyłeś? Ja kiedyś miałem taką sytuację, że męczyłem się strasznie z odpaleniem. Okazało się, że urwała się linka od dźwigni ssania. Jeżeli to nie to, próbowałeś odpalić na pych? Nie potrafię tego wytłumaczyć, ale kiedyś również miałem taką sytuację, że motocykl nie odpalał z rozrusznika. Niby wszystko było w porządku, naładowany akumulator, iskra, paliwo, a i tak nie mogłem uruchomić silnika. Kręcił, ale nie "zaskakiwał". Udało się go odpalić na pych za 2 razem i od tamtej pory już odpalał normalnie z rozrusznika. Może się to wydawać głupie, ale sprawdź czy nie zadziała również u Ciebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ssanie włączyłeś? Ja kiedyś miałem taką sytuację, że męczyłem się strasznie z odpaleniem. Okazało się, że urwała się linka od dźwigni ssania. Jeżeli to nie to, próbowałeś odpalić na pych? Nie potrafię tego wytłumaczyć, ale kiedyś również miałem taką sytuację, że motocykl nie odpalał z rozrusznika. Niby wszystko było w porządku, naładowany akumulator, iskra, paliwo, a i tak nie mogłem uruchomić silnika. Kręcił, ale nie "zaskakiwał". Udało się go odpalić na pych za 2 razem i od tamtej pory już odpalał normalnie z rozrusznika. Może się to wydawać głupie, ale sprawdź czy nie zadziała również u Ciebie.

ssanie działa poprawnie, w pełnym zakresie

odpalałem zawsze na ssaniu

 

na którym biegu spróbować go na pych?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na drugim.

dziś popróbuję

zobaczymy czy się uda

 

jest możliwość że zapłon jest przestawiony i dostaje iskrę w złym momencie?

tylko to przychodzi mi do głowy, jak to zweryfikować?

reszta sprawdzona

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli pół roku temu ten motocykl odpalał, to raczej mało prawdopodobne jest to, że zapłon jest przestawiony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli pół roku temu ten motocykl odpalał, to raczej mało prawdopodobne jest to, że zapłon jest przestawiony.

jeśli nikt nie grzebał to tak

takiej pewności że nikt tam rączek nie wkładał nie mam

 

jak sprawdzić ustawienie zapłonu w tym modelu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozna go przestawic tylko w jeden sposob, tak zeby mial iskre na wydechu pierwszego cylindra.

Ale to malo prawdopodobne.

Zeby sprawdzic musisz znalezc ktory cylinder jest pierwszy ( mysle ze od strony prawej gdy siedzisz na moto ), zdjac pokrywe zaworow i sprawdzic ze iskra jest gdy oba zawory sa zamkniete na tym cylindrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niestety na pych nie dałem rady

 

musiałbym chyba kogoś do pomocy

 

linka sprzęgła naciągnięta na maksa a miałem wrażenie że nie do końca wysprzęgla

ciężko samemu coś takiego rozpędzić

 

muszę znaleźć inny sposób

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie naciagnieta, przy sprzegle czy przy kierownicy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie naciagnieta, przy sprzegle czy przy kierownicy ?

linka naciągnięta na maksa przy kierownicy i sprzęgle

 

inaczej ustawiona w ogóle nie załącza sprzęgła

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to albo linka jest za dluga do tego modelu, albo zaraz sie zerwie, albo zuzyty kosz sprzegla trzyma tarcze w wyrobionych przez nie rowkach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to albo linka jest za dluga do tego modelu, albo zaraz sie zerwie, albo zuzyty kosz sprzegla trzyma tarcze w wyrobionych przez nie rowkach.

tym zajmę się później

 

najpierw muszę go uruchomić

 

myślałem aby spróbować odpalić na plaka

jak to nie pomoże to już nie wiem co

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

moze warto wlac nowe paliwo skoro wszystko jest a niechce palic

Edited by mali118

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze warto wlac nowe paliwo skoro wszystko jest a niechce palic

paliwo świeże

Share this post


Link to post
Share on other sites

nawet na plaka nie odpaliło

 

po wlaniu trochę benzyny do cylindrów tylko wystrzał z rury i czarny dym

 

już nie mam pojęcia co może być nie tak



mam wrażenie jakby paliwo nie dochodziło do cylindrów

 

czyżby gaźniki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...