Skocz do zawartości

yamaha r1 po 40 tysiącach


gumbal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Żygam tym gownem i prosilem zeby pisac tylko na temat!

 

A ja żygam takimi pytaniami... skad kto ma wiedziec cos na temat tego motocykla jak nawet nie zamiesciles link do ogłoszenia! A to ze ma przebieg 40tys. to napewno wszystkim najwięcej mowi, równie dobrze mogłes napisac "jest do kupienia niebieska R1, co mozecie powiedziec o niebieskich R1"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daty na fotkach to 2005r., nie wiadomo czy to wina złych ustawień w aparacie czy rzeczywiscie są takie stare - przez ten rok mogło się wiele zmienic hehe :)

 

Najlepiej jedź obbadaj sprzęta albo popros kogos zeby to zrobił ;)

 

A i tak z ciekawosci:

- czy R1 miała seryjnie malowane lusterka na niebiesko czy to "tjuning''?

Edytowane przez QóBa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osiagajacym ledwo 200 i dysponujacym moca 78km

 

 

skoro 200km/h to dla kolegi bula z masłem to chyle głowe nisko. bardzo nisko.

 

zreszta masz racje, chcesz R1 to ja kup, nie pytaj sie nikogo o rade, nie sluchaj uwag innych i popros potem kolegow zeby tez nie prosili o krew dla ciebie...

 

pozdr

 

ps mysle ze powinnismy zakonczyc temat pouczajacy i niech pisza tylko ludzie z jakims pojeciem o R1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem ciekawy czy sprzedajacy da ci wogole mozliwosc zebys sie tym przejechal przy ogledzinach :icon_mrgreen: POZDRO

 

 

DODANE:

No to kupisz motor bez przejazdzki i wysluchania pracy silnika podczas jazdy?? Bez rozgrzania itp?? Chyba ze czegos nie doczytalem :icon_mrgreen: POZDRO

Edytowane przez Soku11

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy R1 miała seryjnie malowane lusterka na niebiesko czy to "tjuning''?

tuning seryjnie są czarne

z tego to widze to tłumik wygląda na seryjny lub jakiś pseudo akrapivic

poza tym wygla ne najgorzej

najważniejsze to zwrucić uwagę na ramę ślady odbić kierownicy i stan ograniczników skrętu

fajne crash pady

no i z moca tez kolo coś przesadził seryjnie powinna mieć 110kw przy ewentualnym kupnie należy zwracać na to uwagę jak jest napisane w brifie często zdażają się zdławione do 75kw po zwróceniu uwagi zazwyczaj właściciel mówi że został oddławiony ale zazwyczaj to tylko jego słowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odradzam r1 ponizej rocznika 2002 ze wzgledu takiego, ze dopiero od tego rocznika mialy one przykrecany stelaz tylny i przy ewentualnych glebach byl tylko stelaz je*any a nie cala rama. poza tym w 2002 zostala bardzo poprawiona geometria itd. tak poza tym, r1 z 98 roku to przeciez pazdzierz - jeden z pierwszych modeli ktory moglby sie mierzyc osiagami najwyzej z gixerem k4 750(i tak by dostal po dupie :icon_question: ). kup lepiej cos nowszego/ slabszego, bo okazji nie ma i i tak w koncu bedziesz musial te brakujace 5-6 kola dolozyc, wiec po co sobie utrudniac zycie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden z pierwszych modeli ktory moglby sie mierzyc osiagami najwyzej z gixerem k4 750

Największą wadą tego modelu jest ponad przeciętna dynamika, ciężko jest ujażmić jego temperament w trakcie przyspieszania na pełnej pycie, co czyni jazdę mało efektywną i męczącą. W porównaniu do R1 z 98, SUZUKI 3/4 K4 tym bardziej K6 to potulne baranki.

Edytowane przez M a D a F a K a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem ja dzisiaj zobaczyc no i opony kompletnie lyse czecha nie pasuje do lampy a wydech caly pognieciony reszta ok.nie kupilem jej natomiast kupilem sv 650 ktorym zamierzam ja jezdzic z 2004 roku.

Edytowane przez gumbal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupilem jej natomiast kupilem sv 650 ktorym zamierzam ja jezdzic z 2004 roku.

 

Trochę nie po polsku, ale rozumiem, że kupiłeś SV 650 '04?? I dobrze, moto prawie nowe, nie zmordowane i Ci posłuży. A jak SV położysz do podnóżków, to sobie zmienisz na roczną R1 :biggrin:

peace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największą wadą tego modelu jest ponad przeciętna dynamika, ciężko jest ujażmić jego temperament w trakcie przyspieszania na pełnej pycie, co czyni jazdę mało efektywną i męczącą. W porównaniu do R1 z 98, SUZUKI 3/4 K4 tym bardziej K6 to potulne baranki.

mysle ze w tym przypadku chodzi bardziej o oddawanie mocy..czytalem przed chwila porownanie 5-letnich litrow i r1 z 2001 roku ma 11s do 200km/h. trudno to nazwac ponadprzecietna dynamika - dla porownania gixer1000k1 nieco ponad 9s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...