emiel3 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 a moze cewka jest do wymiany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 na 99% poziom na plywaku tylko niech kto wytlumaczy dokladnie jak to ustawic bo mam ten sam problem, zalewal sie przzestawilem troszke, i znowu zamalo dostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 swieca jest nowa poziom paliwa ustawiałem juz kilka razy i du*a zapłon tez kilka razy i zawsze po ustawieniu jest dobrze przez chwile pozniej znow po staremu.Problem sie pojawia tak ze na poczatku moge dawac mu gaz bez ssania raz odkrece manetke wkreci sie czybko za kazdym kolejnym jest juz tylko muuu muuu muuu złapie ssanie i działa jako- tako na niskich gasnie a na wysokich chodzi ale widze ze stac go na wiecep.s simson jest nowy ze starych czesci zostały tylko kartery :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 zaplon ustawiles ksiazkowo?? Simeringi sprawdzales tak?? Jezeli zaraz po odpaleniu chodzi ok a potem gorzej to jest wina zlej regulacji gaznika( sprawdz czy masz orginalne wymiary dysz) lub zle ustawionego zaplonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 a nie masz zadnych patentów z tym plywakiem, jakies lutowania albo cos?? moze przez to sie rozregulowuje.. ten slupek jest w dolnej pokrywie i jest prostopadly do dna pokrywy. ja osobiscie nie ustawiam plywaka z ksiazka robie to tak: mam odkrecona pokrywe(bez srubek) skladam go do kupy bez srubek i patrze jaki teraz ma poziom(wazne zeby byl w miare poziomo gaznik.) no i widze ze jest zamaly, a chce do tego slupka wiec podginam blaszke (tych "baniek" nie ruszaj bo mozesz je pokrzywic w bok i beda ocierac o pokrywe i sie wieszac.) no i znow sprawdzam ile jest i tak w kulko przewaznie 2-3 razy go "otwieram" i jush jest ustawione. wazne zeby przed odtwarciem zlac paliwo z wezyka przez ktury ci leci paliwo do gaznika bo jak otworzysz gaznik to paliwo z wezyka zleci ci do komory i jush jest zanizony poziom.. pozdro.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Witam tez tak kiedys miałem sprawdz gaznik,wyczysc wszystkie dysze,mi sie odkrecila ta srubka pod ktora jest dysza od wolnych obrowow;/.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 dawno temu miałem Simsona i pamiętam długo się męczyłem z tym, że słabł, dusił się, nie miał mocy... Ileż to razy gaźink i zapłon był kontrolowany a wszystko było z nimi ok. Okazało sie, że jest to zatkany tłumik :) Po wywaleniu 1,5kg syfu i wywierceniu 3 dziurek (a tak, żeby lepiej ryczał :biggrin: ) chodził jak torpeda. Trzy biegowy a 80 na blat wchodziło. U ciebie pewnie nie to jest przyczyną lecz warto też sprawdzić. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 problem w tym ze mam całkowicie nowy tłumik wogole moj simson jest jak z salonu nie ma starej czesci wszyttko jest nowe nawet ten pier*** zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 problem w tym ze mam całkowicie nowy tłumik wogole moj simson jest jak z salonu nie ma starej czesci wszyttko jest nowe nawet ten pier*** zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 kumplowi regulowalem poziom paliwa w simsonie to klnolem rozkrecalem i z krecalem tak w kolko az wreszcie dobrze ustawilem. Ten slupek jest w tym dekielku od dolu gaznika jak odkrecisz ten dekielek i go wyciagniesz to paliwo powinno byc rowno z tym slupkiem. A paliwo masz dobre?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 A paliwo masz dobre?? najlepsze .. :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 w dekelku gaznika.jest po prostu taki odlew po boku. i paliwo ma byc na rowni z nim.jak regulowac opisal dobrze kolega wczesniej:)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiekddd Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 poziom paliwa, zapłon, swieca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 dzis ustawilem na wysokosc tego slupka i jest tak jak trzeba.. wczesniej dostawal mula jak go przypalowalem bo paliwo nie wystarczalo w komorze:D ps. simson nie jest zlomem. sam tak kiedys myslalem bo sie psul.. potem postanowilem zrobic go do porzadku i jest ok.tak nigdy nie wolno powiedziec ze simson jest zlomem bo nim nie jest ... jak odpierd**lasz fuszere czyli remont robiony na syfnych czesciach i to jeszcze na odpierd*l sie no to wiesz ... moja stara szwalbinka miala zrobiony remont w 2000 i do 2006 chodzila jak zegarek i po calej zimie jak go wyprowadzilem to 2 szczaly i silnik pryka ;DPorzadnie zrobiony simson=simson na wieki :DNawet w moim pierwszym romecie zrobilem remoncik czyli cylek szlif nowy tlok piescienie docieranie 500km ... bardzo nie przyjemnie i denerwujace ale za to moj romet wytrzymal 2 lata dosyc ostrej jazdy a moj kuzyn w swojej pierwszej jawce mustang zdazyl zrobic 3 albo 4 remonty silnika i jeszcze czesto sie zdazalo ze musialem go ciagnac swoja romecina i bylo ok ...Jak go zadbasz to sie odwdzieczy ... jak sie cos psuje to nie denerwuj sie bardzo bo to tylko prowadzi do tego ze zrobisdz ta rzecz zle i potem masz inne problemy.Pozdrawiam i simsony rulezz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 13 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 stary remont zrobiłem na nowych czesciach niemieckich nie ma co ty ukrywac ze włozyłem mnustwo czasu i pieniedzy w to gowno i chciałem zeby to jezdziło- jezdzi ale nie tak jak powinno napiszcie mi jaki macie rozmiar dyszy głownej w tym gazniku ja mam 59 i nie wiem czy to nie jest problemem2 sprawa około połaczenia gaznika z cylindrem jest na gorze taka gumowa zatyczka pod nia jest sroba nie wiem do czego wyglada jak jakic ogranicznik przepływu czegos- czego i ile powinna byc wkrecona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.