Bajo Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Witam zmieniłem cylinder w swoim Malaguti F-15 na Stage 6 Sport Pro :biggrin: i teraz skuter słabo pali :banghead: . Na rozrusznik z powodu aku zawsze nie chciał ale z kopa palił za 1 razem. Teraz pali za 1 razem jak jest zimny, jak jest ciepły tuż po jeździe też ale jak jest ciepły i postoi 5 min to już za 3 kopem. Z cylindrem wymieniłem też membrany które były w zestawie i dyszę główną gaźnika z 72 na 85. Co muszę zrobić żeby palił jak trzeba? Podnieść iglicę czy cuś?? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 . Co muszę zrobić żeby palił jak trzeba?Pojeździć chwile :banghead: Każde moto po zmianie cylindra nie chce ,,palić'' Niektóre trzeba nawet na popych brać aby odpaliły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Każde moto po zmianie cylindra nie chce palić? Pierwsze słysze ... Jesli zostało zrobione to porządnie przez fachowca to powinno byc wszystko okiej ... Może za mało paliwa do gaznika sie dostaje? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Każde moto po zmianie cylindra nie chce palić? Pierwsze słysze ...Widocznie mało wiesz. :biggrin:Nieraz trzeba używać siły pchającej do pierwszego odpalenia.Jeżeli to żeliwo to pokulaj go trochę jak się rozgrzeje zgaś, i tak parę razy, poprostu dotrzyj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 dysze 80 to miałem w skucie na cylindrze 49cc więc 85 to ciut mało , u mnie dopiero na 98 dobrze palił chociaż teoretycznie dysza główna powinna działać od 1/2 gazu.Jeszcze może być wina zamałego gaźnika Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuniu Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 A przypadkiem nie jest tak że, gdy silnik jest zimny potrzebuje więcej paliwa w stosunku do powietrza niż jak jest rozgrzany? Więc jeżeli na zimnym silniku pali dobrze, a na ciepłym gorzej- morał jest porsty. Za dużo paliwa....Dobrze mówię? Jak nie to mnie poprawcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 No w sumie masz racje Kuniu. Mozliwe ze to to :bigrazz: Ja mam jednak pytanie czy az tak bardzo cie meczy kopanie 3-krotne?? Przeciez to nie tak duzo... Moze zostaw tak jak jest?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Cylinder zmieniłem trochę wcześniej niż dzisiaj (2 tyg. temu) i już dotarłem ,jest to nicasil. Kopanie 3 razy mnie nie męczy jeżeli o to chodzi ale wolę jednak ,żeby palił za 1 kopem, tak jak było wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Widocznie mało wiesz. mrugacz.gifWidocznie :) Przy 4 skuterach, ktorymi mam okazje dosc czesto jezdzic po wymianie cylków na 70 nie było takich problemow, z tąd moje pytanie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Cylinder zmieniłem trochę wcześniej niż dzisiaj (2 tyg. temu) i już dotarłem ,jest to nicasil. Kopanie 3 razy mnie nie męczy jeżeli o to chodzi ale wolę jednak ,żeby palił za 1 kopem, tak jak było wcześniej. kopnij raz a porządnie :buttrock: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 kopnij raz a porządnie :icon_rolleyes:nie ma to jak prosta i przydatna uwaga :icon_biggrin:W sumie to ja mojego simsona z 1975 roku ktory mial remont silnika w 2000 to w 2006 jak tyknąłem kopki to juz palil ... tak 1/4 kopki i juz pyrkal ... dlatego twierdze ze nowe skutery sa do bani :icon_mrgreen:Ale cóż a znowu w mojej dt musze porzadnie kopac a i tak nie zawsze lapie za 1 razem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 litrus nie ma co sie dzwic bo jak walniesz w kopke w dt to obroci jeden raz walem wiec i tak sie dziwie ze pali z jedngo buta jak dt postoi jeden dzien to walne bez ssania i chodzi czasem za 2-3 a ja juz odpali to but i chodzi moze regulacja gaznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Problem już rozwiązałem - Nowy cylinder ma większe sprężanie przez co iskra na świecy nie była już taka mocna, wymieniłem świece i wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.