Skocz do zawartości

Husaberg FE 400 2002r


Rekomendowane odpowiedzi

na to bede gotowy , motocykl jest za "wielką wodą" zreszta ja też , a tu taka maszyna to egzotyk równy z bimota czy mv agusta :icon_biggrin:

cena jest przystepna i jest mozliwość jego rejstracji ( co dla hard enduro w usa graniczy z cudem)

motocykl ma być na zime by po piwo podjechać :buttrock:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szrama łato kup se skuter chinski :icon_razz: i tak negry ci nie dadza jezdzic :icon_razz: :biggrin: :icon_mrgreen:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Mariusz Natkaniec z Rapidu sprzedaje FE550 Force Edition 2004 rok, za bodajże 16 tys, czyli mniej niż połowa ceny. Ten motocykl mogę polecić, bo jest sprawdzony. Innego, czytaj niesprawdzonego, Husaberga w życiu bym nie kupił...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale Szrama jest w Hemeryce i tam ma zamiar go kupic i uzytkowac ( bydzie miejscowe 130 kilowe ciemne dziewice wyrywal na sprzynta). Szrami a gdzie Xt-teka podziales ?? slyszalem ze ci go Red i Badek ska(towali)sowali ? :P

 

Szrama qp se H-D jak twoi koledzy nie badz inny :biggrin: :biggrin:

 

A dlaczego Husabergi sa takie zle ?? tzn co w nich takiego siada ...

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
tzn co w nich takiego siada ...

 

To tak na szybko wymieniam tylko to, co zauważyłem w Husbergach moich przyjaciół w ostatnim roku:

- sprzęgła się palą raz dwa jeśli chcesz się pobawić strzelaniem klamką na kamieniach czy podjazdach

- moto potrafi przytrzeć się po wjechaniu do średnio głebokiej wody

- węże chłodzenia są odsłonięte i często można je przebić, nie zauważyć = zatrzeć moto

- moto fatalnie się przelewa olejem przy glebie do góry nogami, bardzo ciężko je odpalić gdy jest zalane olejem, koniecznie trzeba puścić przelew nie do odmy tylko do ziemi

- siadają akumulatory, a kopniak jest po lewej stronie, powodzenia w kopaniu

- zestaw napędowy jest po prawej stronie - powodzenia w smarowaniu samemu bez koziołka lub drugiej osoby

- często siadają oringi pod pompą wody

Tutaj typowy widok Husaberga w "akcji":

http://img375.imageshack.us/img375/352/war...alinek38zq9.jpg

Powodzenia w eksploatacji!!

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lzejszy i mocniejszy od EXC , szybko dostep do sprzegla , ciezarek balansowy silnika w wale korbowym , no i chyba toi co najdziwniejsze w husabergu - obudowa cylindra polaczona na stale z karterami silnika , dzielona w pionie z wyjmowana recznie tuleja cylindra w srodku

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...