szramer Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 jaka jest jego awaryjność , czy to silnik ktm itp?? dzieki za odpowiedz ;) oto fotka :http://images.traderonline.com/img/5/plcna.../86249669_1.jpg Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Silniki są husaberga. Osprzęt jest KTMa. Awaryjność jak w EXC bądź WR. Z częściami troche długo się czeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 na to bede gotowy , motocykl jest za "wielką wodą" zreszta ja też , a tu taka maszyna to egzotyk równy z bimota czy mv agusta :icon_biggrin: cena jest przystepna i jest mozliwość jego rejstracji ( co dla hard enduro w usa graniczy z cudem)motocykl ma być na zime by po piwo podjechać :buttrock: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 lekko Ci sie piwko wstrząsnie bo to nie lajcik!!! sprzecior 1 liga!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 szrama łato kup se skuter chinski :icon_razz: i tak negry ci nie dadza jezdzic :icon_razz: :biggrin: :icon_mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 negrów na wylansowanych aerografem i wychromowanych hayabusach leje na torze swoim leciwym skatowanym GSX-R :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 a wtedy sie budzisz zlany cieplym porannym moczem :) ;) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 a wtedy sie budzisz zlany cieplym porannym moczem :biggrin: :icon_mrgreen: :clap: :) :biggrin: HAHAHA no dobre dobre!! Usmiałem sie :biggrin: :biggrin: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Listopada 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Mariusz Natkaniec z Rapidu sprzedaje FE550 Force Edition 2004 rok, za bodajże 16 tys, czyli mniej niż połowa ceny. Ten motocykl mogę polecić, bo jest sprawdzony. Innego, czytaj niesprawdzonego, Husaberga w życiu bym nie kupił...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 (edytowane) no ale Szrama jest w Hemeryce i tam ma zamiar go kupic i uzytkowac ( bydzie miejscowe 130 kilowe ciemne dziewice wyrywal na sprzynta). Szrami a gdzie Xt-teka podziales ?? slyszalem ze ci go Red i Badek ska(towali)sowali ? :P Szrama qp se H-D jak twoi koledzy nie badz inny :biggrin: :biggrin: A dlaczego Husabergi sa takie zle ?? tzn co w nich takiego siada ... Edytowane 9 Listopada 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Listopada 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 tzn co w nich takiego siada ... To tak na szybko wymieniam tylko to, co zauważyłem w Husbergach moich przyjaciół w ostatnim roku:- sprzęgła się palą raz dwa jeśli chcesz się pobawić strzelaniem klamką na kamieniach czy podjazdach- moto potrafi przytrzeć się po wjechaniu do średnio głebokiej wody- węże chłodzenia są odsłonięte i często można je przebić, nie zauważyć = zatrzeć moto- moto fatalnie się przelewa olejem przy glebie do góry nogami, bardzo ciężko je odpalić gdy jest zalane olejem, koniecznie trzeba puścić przelew nie do odmy tylko do ziemi- siadają akumulatory, a kopniak jest po lewej stronie, powodzenia w kopaniu- zestaw napędowy jest po prawej stronie - powodzenia w smarowaniu samemu bez koziołka lub drugiej osoby- często siadają oringi pod pompą wodyTutaj typowy widok Husaberga w "akcji": http://img375.imageshack.us/img375/352/war...alinek38zq9.jpgPowodzenia w eksploatacji!!pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Pan Dominik mógłby jeszcze wymienić zalety, bo napewno jakieś są :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) lzejszy i mocniejszy od EXC , szybko dostep do sprzegla , ciezarek balansowy silnika w wale korbowym , no i chyba toi co najdziwniejsze w husabergu - obudowa cylindra polaczona na stale z karterami silnika , dzielona w pionie z wyjmowana recznie tuleja cylindra w srodku Edytowane 11 Listopada 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.