skoal Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Przypomniam mi sie problem z byla maszyna CB500. Otoz cebeka miala wlozone dynojety. Gdy probowalem odpalac na ssaniu zawsze sie zalewala. Szczerze powiedziawszy wszystko z nia bylo ok, tylko ten mankament czyli ssanie.Jedynym sposobem bylo grzac silnik poprzez trzymanie gazu. Jest to mozliwe ze przez dynojety byla zbyt duza ilosc mieszanki i nastepowalo zalanie? Sorki wszystkim... myslalem ze jestem w dziale mechanika... pomylilo mi sie... mozecie przeniesc ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Mnie tam nic sie nie zalewa :icon_mrgreen: .Czasem ja ,ale to zdala od CeBulki. Możesz rozwinąć temat ,ciekawi mnie to . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 ja mam tak: jak pale na calym ssaniu musze krecik ze dwa razy zeby zaskoczyla. jak pale na pol ssaniu zaskakuje od razu. i co dziwne jak dodaje ssania to obroty spadają a nie jak mozna sie spodziewac ze wzrsosną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 To ja za pozwoleniem Lolo tez sie wlacze ;).To jest tak, przynajmniej u mnie, ze jak sie pali na ssaniu to motor dostaje (minimalnie) za bogata mieszanke i sie zalewa. Tak slyszalem. Dlatego, tak jak u Tuzmena, jeszcze jak o tym nie wiedzialem i palilem na ssaniu to zwykle zaskakiwal dopiero za drugim razem i zwykle z przygazowka. Od kiedy zaczalem palic bez ssania to pali momentalnie, oczywiscie w odpowiedniej temperaturze. W pazdzierniku, jak temperatury spadly to nie bylo juz tak kolorowo, ale to zrozumiale. No i to tyle ode mnie. Na wiosne mozna sprawdzic u kogo to dziala a u kogo nie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 ja mam inny problem , silnik na ssaniu slabo sie wkreca na max otwartym ssaniu mam ok 1700 obr/min .Czyscilem gaznik ale pomoglo to minimalnie ( silnik zaskakuje za 1 razem a przed czyszczeniem za 3 - 4 bo gasl zaraz po odpaleniu ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 ja mam inny problem , silnik na ssaniu slabo sie wkreca na max otwartym ssaniu mam ok 1700 obr/min .Czyscilem gaznik ale pomoglo to minimalnie ( silnik zaskakuje za 1 razem a przed czyszczeniem za 3 - 4 bo gasl zaraz po odpaleniu ) Czyli czyszczenie pomogło :icon_mrgreen: a po co ci wiecej obrotów niż 1700 ? Ssanko pare minut i w droge bez niego. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Mnie tam nic sie nie zalewa :flesje: .Czasem ja ,ale to zdala od CeBulki. A masz w swojej maszynie dynojety? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 A masz w swojej maszynie dynojety? Nie mam ....chyba .Wybacz ,ale nawet nie wiem co to jest :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 To czemu piszesz... ze Tobie nic nie zalewa... ja powaznie sie zastanawiam czy przypadkiem przez te dynojety moze byc zbyt duza mieszanka gdy wlaczam ssanie... i chcialbym uzyskac odpowiedz.A dynojety sa w gaznikach, ponoc maszyna ma wiekszego kopa... tak slyszalem... ja tez bym nie wiedzial gdyby nie poprzedni wlasciciel ktory powiedzial ze sa zainstalowane dynojety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 No sorki ,jak cie uraziłem.Nie wiem co to dynojety,możesz mi wytłumaczyć ? Bede wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Nie uraziles mnie... mam nadzieje ze sie wyglupiasz :banghead:A tu masz stronke co to sa dynojety...:http://www.jotte.pl/index.php?x=tuning_dynojetkn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 No sorki ,jak cie uraziłem.Nie wiem co to dynojety,możesz mi wytłumaczyć ? Bede wdzięczny.zestaw wiekszych dysz i iglic- gaźniki wtedy daja wiecej paliwa, stosuje sie je najczęsciej z K&N i przelotowym(sportowym) wydechem, Podobno daje wiecej mocy ale za to spalanie może sie zwiekszyc:/ Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) dynojet to komplet dysz gaznika o troszke zmienionym przekroju , ponoc daja wiecej mocy ale wymagaja zestrojenia gaznikow najlepiej na hamowni. EDIT o wlasnie kiki tez ci to wyjasnil :biggrin: :banghead: Edytowane 7 Listopada 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Dzieki za info.Całe życie sie człowiek uczy :icon_mrgreen: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Jak oceniacie - jaki może być procentowy wzrost mocy przy zastosowaniu dynojetów ? Cytuj Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.