Skocz do zawartości

CB500


skoal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przypomniam mi sie problem z byla maszyna CB500. Otoz cebeka miala wlozone dynojety.

Gdy probowalem odpalac na ssaniu zawsze sie zalewala. Szczerze powiedziawszy wszystko z nia bylo ok, tylko ten mankament czyli ssanie.Jedynym sposobem bylo grzac silnik poprzez trzymanie gazu. Jest to mozliwe ze przez dynojety byla zbyt duza ilosc mieszanki i nastepowalo zalanie?

 

Sorki wszystkim... myslalem ze jestem w dziale mechanika... pomylilo mi sie... mozecie przeniesc ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja za pozwoleniem Lolo tez sie wlacze ;).

To jest tak, przynajmniej u mnie, ze jak sie pali na ssaniu to motor dostaje (minimalnie) za bogata mieszanke i sie zalewa. Tak slyszalem. Dlatego, tak jak u Tuzmena, jeszcze jak o tym nie wiedzialem i palilem na ssaniu to zwykle zaskakiwal dopiero za drugim razem i zwykle z przygazowka. Od kiedy zaczalem palic bez ssania to pali momentalnie, oczywiscie w odpowiedniej temperaturze. W pazdzierniku, jak temperatury spadly to nie bylo juz tak kolorowo, ale to zrozumiale. No i to tyle ode mnie. Na wiosne mozna sprawdzic u kogo to dziala a u kogo nie.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam inny problem , silnik na ssaniu slabo sie wkreca na max otwartym ssaniu mam ok 1700 obr/min .Czyscilem gaznik ale pomoglo to minimalnie ( silnik zaskakuje za 1 razem a przed czyszczeniem za 3 - 4 bo gasl zaraz po odpaleniu )

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam inny problem , silnik na ssaniu slabo sie wkreca na max otwartym ssaniu mam ok 1700 obr/min .Czyscilem gaznik ale pomoglo to minimalnie ( silnik zaskakuje za 1 razem a przed czyszczeniem za 3 - 4 bo gasl zaraz po odpaleniu )