Skocz do zawartości

CB500


skoal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przypomniam mi sie problem z byla maszyna CB500. Otoz cebeka miala wlozone dynojety.

Gdy probowalem odpalac na ssaniu zawsze sie zalewala. Szczerze powiedziawszy wszystko z nia bylo ok, tylko ten mankament czyli ssanie.Jedynym sposobem bylo grzac silnik poprzez trzymanie gazu. Jest to mozliwe ze przez dynojety byla zbyt duza ilosc mieszanki i nastepowalo zalanie?

 

Sorki wszystkim... myslalem ze jestem w dziale mechanika... pomylilo mi sie... mozecie przeniesc ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja za pozwoleniem Lolo tez sie wlacze ;).

To jest tak, przynajmniej u mnie, ze jak sie pali na ssaniu to motor dostaje (minimalnie) za bogata mieszanke i sie zalewa. Tak slyszalem. Dlatego, tak jak u Tuzmena, jeszcze jak o tym nie wiedzialem i palilem na ssaniu to zwykle zaskakiwal dopiero za drugim razem i zwykle z przygazowka. Od kiedy zaczalem palic bez ssania to pali momentalnie, oczywiscie w odpowiedniej temperaturze. W pazdzierniku, jak temperatury spadly to nie bylo juz tak kolorowo, ale to zrozumiale. No i to tyle ode mnie. Na wiosne mozna sprawdzic u kogo to dziala a u kogo nie.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam inny problem , silnik na ssaniu slabo sie wkreca na max otwartym ssaniu mam ok 1700 obr/min .Czyscilem gaznik ale pomoglo to minimalnie ( silnik zaskakuje za 1 razem a przed czyszczeniem za 3 - 4 bo gasl zaraz po odpaleniu )

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam inny problem , silnik na ssaniu slabo sie wkreca na max otwartym ssaniu mam ok 1700 obr/min .Czyscilem gaznik ale pomoglo to minimalnie ( silnik zaskakuje za 1 razem a przed czyszczeniem za 3 - 4 bo gasl zaraz po odpaleniu )

 

Czyli czyszczenie pomogło :icon_mrgreen: a po co ci wiecej obrotów niż 1700 ? Ssanko pare minut i w droge bez niego. :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czemu piszesz... ze Tobie nic nie zalewa... ja powaznie sie zastanawiam czy przypadkiem przez te dynojety moze byc zbyt duza mieszanka gdy wlaczam ssanie... i chcialbym uzyskac odpowiedz.

A dynojety sa w gaznikach, ponoc maszyna ma wiekszego kopa... tak slyszalem... ja tez bym nie wiedzial gdyby nie poprzedni wlasciciel ktory powiedzial ze sa zainstalowane dynojety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sorki ,jak cie uraziłem.Nie wiem co to dynojety,możesz mi wytłumaczyć ? Bede wdzięczny.

zestaw wiekszych dysz i iglic- gaźniki wtedy daja wiecej paliwa, stosuje sie je najczęsciej z K&N i przelotowym(sportowym) wydechem, Podobno daje wiecej mocy ale za to spalanie może sie zwiekszyc:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dynojet to komplet dysz gaznika o troszke zmienionym przekroju , ponoc daja wiecej mocy ale wymagaja zestrojenia gaznikow najlepiej na hamowni.

 

EDIT o wlasnie kiki tez ci to wyjasnil :biggrin: :banghead:

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...