Limo Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 A chwilę później: :biggrin: :crossy: :icon_razz: - trzeci raz w ciągu jednego dnia ...Napisal prawie niewykonalne. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Dla wszystkich stunterów mam złą wiadomość - sezon 2007 będzie przełomowym dla tej amerykańskiej mody, freestyle w tak powszechnym wykonaniu jak dzisiaj (na kole jezdzą już wszyscy), odejdzie w zapomnienie jak polski HIP-HOP. Czołówka już wysprzedaje swoje dzidy by zakupić takie które nadają się na tor. To są moje spostrzeżenia minionego sezonu, sam obecnie uskuteczniam regresję swojego psa do postaci ostro torowej :bigrazz: , ponieważ, panowie, tam oto są nowe, lepsze pokłady adrenaliny, bo gumowanie robi się po to aby wyrwać nowe dupy. W roku 2008 pozostaną jedynie grupy zapaleńców dosiadających egzotycznych maszyn produkowanych kiedyś przez RWPG. spoko przeciez jest jeszcze grupa mlodych narazie smigajacych na skuterach ;] poczekaj az oni skoncza te wymarzone 18 lat i przesiada sie na motocykle ;]niektorzy naprawde wymiataja na swoich bzyczkach, wiec jak wsiada na mocniejsze sprzety to daje im gora 2 lata i beda wymiatac jak h*j ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śpiewak Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 co tu dużo gadać :) nie sprzęt się liczy a umiejętności.kiedyś w TV widziałem jak gość na jakiś zawodach cuda niewidy na RG 80 wyczyniał,coś strasznego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Jeśli o mnie chodzi to raczej tory sobie zostawie na innej pułce. Tu normalnych dróg nie ma nie mówiąc o torach do którego najbliżej mam chyba ze 300 km :biggrin: Co do moto to tak wstępnie będe szukał gixera olejaka 750 z końcowych lat produkcji. Nie wiem czy gsxr1100 były też olejaki? I ile to pali? Ostatnio mogłem kupić gsx600f po szlifie, 94 za 2700, troche się spóźniełem, bo miałem chęć go przygptpwać na rzeź :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Po co pchać sie w japonię za kilka tysiączków, jak taką samą zabawę daje przerobiona WSK-a, MZ-ta, czy wspomniana RG. Kupujesz za kilka stów, nie zliczoną ilość razy możesz remontować, spawać, klieić, tjuningować i wyrabiać inne perwersje. Szybkie gumy nie są dziś dobre, ludzie zachwycają się cyrklami robionymi na parkingach między samochodami.Zapomniałem, moto poniżej tysiąca jest mało męskie. Pieniądze wydaje sie dobrze w tedy gdy kupuje się sprzęta który swą energią potencjalną jest w stanie złamać obojczyk w kilku miejscach :) , dodajcie do tego ruch, a składka OC wzrośnie o 1000%, bo koszty leczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Witam! Co do Twojego tematu, to ponoć dobre na gumie są CBR 600 i 900RR. Sam mam zygzaka 600 i powiem szczeże że zabardzo sie na gume tym sprzętem nieda (taka jakaś oporna jest, a może ja zasłabo sprzęgłem strzelam ;) ). Myśle że CBRki i GSXery to dobre maszynki na ostrą jazde. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik.vx800 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 witam :) Witam! Co do Twojego tematu, to ponoć dobre na gumie są CBR 600 i 900RR. Sam mam zygzaka 600 i powiem szczeże że zabardzo sie na gume tym sprzętem nieda (taka jakaś oporna jest, a może ja zasłabo sprzęgłem strzelam). Myśle że CBRki i GSXery to dobre maszynki na ostrą jazde. Pozdrawiam!ajjj gonzales, przy stu konikach strzelać ze sprzęgła to zbrodnia :buttrock: - no chyba że na dwójce :) myśle że problem tkwi raczej w tym, że za słabo odkręcasz manetke(mi z początku też się wydawało że Fazer nie chce iść na koło, a wyszło na to że po prostu zbyt delikatnie odkręcałem gaz bo miałem cykora- zresztą dalej mam :) ) POZDR. PS. post prosze traktować z przymrużeniem oka :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Tak tak. Może masz racje. Ja próbuje na dwójce lekko sprzęgłem pomagać. Ale już daje z jedynki z gazu i coraz lepiej stawia to myśle że bedzie dobrze. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 ajjj gonzales, przy stu konikach strzelać ze sprzęgła to zbrodnia eek.gif Nie strzelac ze sprzęgła to zbrodnia. A nawet kalecznie sztuki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konował Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) Tak tak. Może masz racje. Ja próbuje na dwójce lekko sprzęgłem pomagać. Ale już daje z jedynki z gazu i coraz lepiej stawia to myśle że bedzie dobrze. :P Spokojnie z 6 tys idzie na 1 na gume, mała pompka i po sprawie. Edytowane 11 Listopada 2006 przez Konował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.