Enduroboj. Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Witam, chciałem poznać wasze zdanie na ten temat. Ostatnio rozmawiałem z jednym z użytkowników naszego forum i powiedział mi że jest możliwe kupno tłoka z dwoma pierścieniami do fulla. Moim zdaniem jeżeli jest to prawda, to wszyscy Ci którzy używają swoich crossów do enduro mogą zacząć sie Cieszyć. Wiem że taka opcja jest dostepna np w SXe go którego można kupić tłok od EXC. Dzieki tłokowi z dwoma pierścieniami okresy zmiany tłoków mogły by sie przedłużyć, wiadomo że odbyło by sie to kosztem osiągów w jakimś tam stopniu. Wszyscy którzy wiedzą coś na ten temat niech piszą. Najchetniej info gdzie takie tłoki można zakupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 z tego co wiem to vertex i prox ma takie tłoki w ofercie :bigrazz: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Z 2 pierscionkami ciezko dostac. Faktycznie 2 pirscienie wydluzaja zywotnosc zarowno tloka jak i cylindra i lepiej pracuja w dolnym zakresie obrotow. Tloki z 1 pierscieniem charakteryzuja sie lepsza praca silnika na wysokich oborotach i wogole moto jest "ostrzejsze". Osobiscie w swoim EXC mam 1 pierscien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 z tego co wiem to vertex i prox ma takie tłoki w ofercie :bigrazz:no dokładnie. Nie powinno być najmniejszego problemu. Chociaz Ty masz 125 a tam z reguły byl jeden pierscien. Zadzwoń do sklepu gdzie maja proź albo wertex i zapytaj. nie powinno być najmniejszego problemu z tłokiem 2 pierscieniowym. jeden pierscien w Fullu to nie do ońca jest prawda bo KTM w 250 SX ma na bank seryjnie 2 piersciene :crossy: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 30 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 No to w sumie spoko, mam nadzieje ze dostane taki tłoczek do setki. Głównie motocykla używam do Endurowania i stąd wyskoczył mi pomysł z takim tłokiem. Jutro dzwonie do Olka on ma Proxa i VerteXa. Dam znać. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Dwupierścieniowy tłok ma lepszą kompresje i w związku z tym moc na wolnych obrotach. Należy mieć jednak na uwadze że po cylindrze chodzą nam dwa "ostrza" które zcierają nicasil...Dobrym patentem są pierścienie o przekroju L używane np. w TM85 Ciśnienie spalin dociska pierścień do cylindra dodatkowo uszczelniając całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 YZ 125 2005 rok po pierwszej wymianie tłoka motor byl jezdzony przez sezno bez wyminay tłoka przez amatora. I teraz moje pytanie czy w takim momencie kiedy tłok nie byl wymieniany przez senon można przypuszcać że nicasil został naruszony!?pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 YZ 125 2005 rok po pierwszej wymianie tłoka motor byl jezdzony przez sezno bez wyminay tłoka przez amatora. I teraz moje pytanie czy w takim momencie kiedy tłok nie byl wymieniany przez senon można przypuszcać że nicasil został naruszony!?pozdr.Raczej nie ma takiej mozliwości :bigrazz: Nicasil wytrzymuje znacznie wiecej. Kumpel w EXC 300 z 01' zmienił tłoka tylko raz a jak przedwczoraj znów zmienialismy tłoka to nicasil był BDB i wsadzilismy juz coprawda selekcje C ale mysle ze to i tak niezły wynik jak na 5 lat na 2 tłokach :crossy: Generalnie w polsce ludzie nie za bardzo dbają o sumienne zmienianie tłoków :/ z koleji w moim moto przpednik (zawodnik) z selekcji A w 2 lata zrobił D i po zimie bede misiał popłynać te 800zł na nicasil :/ jak byscie nie mieli gdzie zrobic dobrego (PRAWDZIWEGO!) nicasilu to walcie do mnie na PW. Mam nr do mechesa co wysyła tłoki do Angli i juz nawet pomogłem kilku osobom z forum :( Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 31 Października 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Jeździłem na takich tłokach w exc 125, bodajże vertexa, rzeczywiście są wytrzymalsze. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 A nie wiecie jak jest z husqami. Dokładnie chodzi mi o WR 125 i CR 125, czy nie dało by się zamontować od WR do CR? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.