Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 600 (ZZR600)


Gość Hunter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Panowie ja mam pytanie co do małego zygzaka. Czy silnik w nim powinien chodzić cicho jak odkurzacz? Bo znajomy motocyklista ma CBR'ke 600, której silnika w ogóle nie słychać, a w mojej ZZR słychać troche silniczek, tak jak by stukało. Właściciel cebry wmawia mi, że kawasaki tak mają, zawory mam w porządku. Więc jeśli nie jest to normalne, co może być powodem stuków? Biegi wchodzą bezproblemowo, olej w silniku jest.

 

Z góry dzięki za odp,

 

Pozdrawiam,

Mario

 

Jeśli Twój kumpel ma f2/f3 w dobrym stanie, to Twój zygzak raczej tak cicho nie będzie chodził.Jaki masz przebieg??Jeśli masz zawory ok,olej dość świeży,rozrząd w dobrym stanie to się nie przejmuj.. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o nowe lub niezbyt wiekowe motocykle to prym chyba wioda R6 i GSX-R600. No ale jesli chodzi o te starsze z lat 1991-1998 to tu dominuje Honda CBR 600. Natmist w wyzszej klasie pojemnosciowej na pierwszym miejscu jest CBR 929 i 954. U mnie w Bialymstoku zadko spodkasz na drtodze R1 lub gixera 1000 natomist CBR 929 i 954 jest jak mrowek. Zeby nie byc goloslownym pezkopiowalem z allegro liczbe sprzedawnych motocykli. Rzuc okiem:

Honda (270)

Kawasaki (135) !!!!!

Suzuki (217)

Yamaha (352)

 

 

Bo każdy dres albo debil jak już coś kupuje to zwykle CBR'ke , GSXR'a ew. R'ke i zawyżają statystyki

 

A co do 929 i 954 to słyszałem, że to straszna padaka słaba i awaryjna, a honda leci z jakością na ryj z każdym następnym modelem. Widziałem jak chłopaczek kupował GSXR'a dzień po sprzedaniu CBR'ki. Miał ją zadbaną jak cholera koleś w typie pedancika i dbał o nią, a powiedział: w życiu już nie chce mieć CBR bo to złom.

 

Znajomka mam też na CBR jeździ w ciągu jednego sezonu regulator 3 razy wymieniał

Edytowane przez prezesartur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg w moim ZZR jest nieznany, bo jest to wersja z USA i ma zmieniony licznik, napewno sporo jest nabite. Dzieki za odpowiedź, teraz mam większą pewność, że kawasaki "tak mają" ;) A kolega ma f2 w super stanie, wiec dlatego jego silnik tak ladnie pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg w moim ZZR jest nieznany, bo jest to wersja z USA i ma zmieniony licznik, napewno sporo jest nabite. Dzieki za odpowiedź, teraz mam większą pewność, że kawasaki "tak mają" ;) A kolega ma f2 w super stanie, wiec dlatego jego silnik tak ladnie pracuje.

 

No pewnie to normalne w Kawasaki. :icon_razz: Mam zamiar na nowy sezon kupić ZX7R, a jak usłyszałem go zaraz po odpaleniu to jakby ciągnik ktoś odpalił. ;) Nie ma co się przejmować dźwiękami jeśli dbasz należycie o moto. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o informacje dotyczącą kolorów. Czy można gdzieś znaleźć wykaz w jakich kolorach, w różnych latach produkcji wychodził zygzag? Chodzi dokładnie o motocykl z 98r, cały czarny.

Sprawa jest pilna i nie miałem czasu przeczytać całego tematu, więc jeśli już te informacje tu się pojawiły, to od razu przepraszam za powtarzanie pytania.

Z góry dzięki za informacje :notworthy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

odkope, wybaczcie.

Od kwietnia jezdze ZZRką 600 z 1990 roku, i wpadłem na pewien pomysł. Kupic używaną ZZR 600 w roczniku 2006-2009, z tym, że w Polsce nie ma ani jednej na sprzedaż. Jak ją sprowadzić, macie jakieś rady? A może jakiś kolega z forum sprowadza motocykle? Pozdrawiam i zdrowia ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

spacer.pngWitam. Mam pytanie o ten odpowietrznik przy korku chlodnicy. Podobno to od małego obiegu. Jak odpowietrzyć układ? Wiem że jest dużo postów ale ludzie piszą  takie odmienne rzeczy że ciężko wywnioskować co jest prawdą. Motocykl to Kawasaki ZZR600. 

PhotoPictureResizer_190621_111237010_crop_2612x1958.jpg

Edytowane przez korba222
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć całkiem odpowietrznik (bo tak łatwiej i szybciej)  i wlewasz płyn przez korek az poleci z odpowietrznika. Zakręcasz i zamykasz korek. Jedziesz rundę 5 -10 km i zostawiasz do ostygnięcia i sprawdzasz poziom.  Jak masz zbiornik wyrównawczy to uzupełnij do max. Finał

BTW ciekaw jestem tych innych wersji.

 

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...