wieczny student Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Zara, chwyla, moment. Prądnicą bym się nie sugerował. Lampy są takie jak mam ja, i twierdzę, że moje są oryginalne, jeśli chodzi o M63. Sama rama - jeśli wahacz idzie na zewnątrz ramy to jest to niewątpliwie Ural (może być m63 lub M66 - takie same ramy zdaje mi się). Lampa przednia... Tu pewności nie mam, ale wygląda ok, znaczy wczesny Ural. Błotniki uralowskie, tu wątpliwości nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 www.bikepics.com/members/matolusz/ popatrzcie na to. strona jednego z uzytkowikow tego forum, a tam m.in ural m-63 Wild czyli oryginalnie Urale mialy alternator a w tym siedzi pradnica (K-750 lub M-72). na to ci nie odpowiem bo do konca nie wiem, ale gorniaki (dniepr, ural) maja zastosowana instalacje 12V, a mw, k-750, m-72 6V- tu nasza pradnica. i caly czas, gdy patrze na tego urala, pod bakiem ukazuje mi sie pradnica... dlatego moje przypuszczenie ze moze miec silnik kasiowki lub emowski.. (jakby na to nie patrzec emka to tez "ural" z jednego IMZ.. :icon_evil: Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 http://allegro.pl/item151949954_licznik_do...ral_dniepr.htmlMam taki gówniany licznik. Zawyża, za dużą ma średnice. Nie kupujcie. Tak trochę inny wątek ogólnej dyskusji :icon_evil: Wild, dopiero M67 i nowsze mają 12V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 kurcze, a podobno to HD jest każdy indywidualny :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 no to sprawa sie wyjasnila :buttrock: Na ile wyceniacie tego Urala brak papierow robi duza robote... ale zrobiona blacharka, odmalowanie i pewnie remont silnika (przypuszczam ze wymiana tlokow, pierscieni i szlif plus wymiana lozysk..) daja mu wartosc do 3000-3500zl max. Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Goska, z ta pradnica jest dokladnie tak jak prawi Student.Ogolnie to ten Ural pioter`a_gpz wyglada calkiem OK i ja bym za duzo w nim nie zmienial, no moze do falbanek bym powrocil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 brak papierow robi duza robote... ale zrobiona blacharka, odmalowanie i pewnie remont silnika (przypuszczam ze wymiana tlokow, pierscieni i szlif plus wymiana lozysk..) daja mu wartosc do 3000-3500zl max. Musze Ci powiedziec Wild, ze wychodzi na to (po Twoim wycenieniu), ze moge go kupic po naprawde atrakcyjnej cenie - okolo 1800zł. Wlascicielem jest wujek mojej bardzo dobrej kolezanki, ktory jak wspomnialem wyzej mieszka za granica. Mu w sumie nie zalezy na sprzedazy, ale mi moze go odsprzedac.Wlasnie duzym plusem jest ze moto przeszlo remont, blacharka wyglada dobrze i narazie zostawilbym ja jak jest a jesli silnik wymagal by dopracowania, zajal bym sie nim. Tylko ten papier... oj nie dobrze :/. Jutro postaram sie dowiedziec czegos wiecej o tym Uralu. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 To ja Ci od siebie powiem jedno. Za taką cenę jak Ci coś się sypnie w Uralu, albo będzie trzeba robić remont - nie narzekaj i nie mów, że ruskie to padło :biggrin:. Kasa bardzo atrakcyjna. Papierów nigdy nie "załatwiałem" ale myślę, że Ci się uda. No i jak dobrze pójdzie... Witaj wśród nas :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 ach ten papiren... nie jednemu spedza sen z powiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magda_Z_Tanowa Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 odnosnie tego urala -rama wyglada na urala M63 lub M66 ale tego dokladnie nie widac (trzeba zobaczyc czy wahacz jest na zewnatrz)-urale M63 i i M66 mialy wlasnie pradnice 6V a nie aleternator wiec jaknajbardziej silnik moze byc oryginalny-blachy ural rowniez bak M63 mialy wlasnie taki dopiero w M66 zmieniono na jajko z plastikowa obwodka-kosz oryginales od M63 na polresorach piorowych z zamykana klapa-kieralka wieprzyk-przednia lampa ural M63-tylne lampy stary dniepr/ural M66 (M63 mial zolwiki)-obrysowka taka jak w M63-kola powinny byc falbany-no i siedzenie kaszel fajny sprzecik ja tez bym powrocil do falban i lampki zmienil na zolwiki no moze jeszcze kieralke na taka lagodniej powyginana Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Wild Dniepry 9 również miały prądnicę. Kaśki oryginalnie mialy żółwiki. Bez obrazy ale nie sugeruj się swoją kasią że 100% orginal bo ona jest z wieprzem skundlona. A co do urala bardzo fajny sprzęt za te pieniądze. Warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 (edytowane) Bez obrazy ale nie sugeruj się swoją kasią że 100% orginal bo ona jest z wieprzem skundlona. hehe:) u mnie z wieprza to jest tylni blotnik, skrzynia i klamki. wiec nie jest 100% orginalna i wcale nie jest mi zle z tego powodu, bo wsteczny zawsze sie przydaje. :icon_mrgreen: no to juz teraz wiem, jak to bylo z tymi pradnicami. Goska Edytowane 9 Stycznia 2007 przez wild Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 (edytowane) jak za 1800zl to bierz i sie nie zastanawiaj... szkoda ze nie ma papieru. bedziesz musial szukac kogos kto by ci od sprzedal. Edytowane 9 Stycznia 2007 przez wild Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 -rama wyglada na urala M63 lub M66 ale tego dokladnie nie widac (trzeba zobaczyc czy wahacz jest na zewnatrz)Urale - wahacz na zewnątrz ramy.Kaśkodniepry i inne MW - wahacz wewnątrz ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 hehe:) u mnie z wieprza to jest tylni blotnik, skrzynia i klamki. + przedni błotnik rynna + Prosty wspornik tylnego blotnika + osłony na nogi "długie" + przednia lampa z 4 kontrolkami + bębny kół bez kalamitek No ale co ja szczegółów się czepiam :bigrazz: rusek to rusek :) Ważne, że jesteś zuch kobieta i sama przy nim grzebiesz :biggrin: A długie ramy były montowane jeszcze do ostatnich kasiek tzn. 67-68Ja niestety (a może i stety) mam długą przynajmniej skrzynia ze wstecznym wchodzi bez problemu :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.