Skocz do zawartości

URAL POWER!!!


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zara, chwyla, moment. Prądnicą bym się nie sugerował. Lampy są takie jak mam ja, i twierdzę, że moje są oryginalne, jeśli chodzi o M63. Sama rama - jeśli wahacz idzie na zewnątrz ramy to jest to niewątpliwie Ural (może być m63 lub M66 - takie same ramy zdaje mi się). Lampa przednia... Tu pewności nie mam, ale wygląda ok, znaczy wczesny Ural. Błotniki uralowskie, tu wątpliwości nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.bikepics.com/members/matolusz/

 

popatrzcie na to. strona jednego z uzytkowikow tego forum, a tam m.in ural m-63

 

Wild czyli oryginalnie Urale mialy alternator a w tym siedzi pradnica (K-750 lub M-72).

na to ci nie odpowiem bo do konca nie wiem, ale gorniaki (dniepr, ural) maja zastosowana instalacje 12V, a mw, k-750, m-72 6V- tu nasza pradnica.

 

i caly czas, gdy patrze na tego urala, pod bakiem ukazuje mi sie pradnica... dlatego moje przypuszczenie ze moze miec silnik kasiowki lub emowski.. (jakby na to nie patrzec emka to tez "ural" z jednego IMZ.. :icon_evil:

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/item151949954_licznik_do...ral_dniepr.html

Mam taki gówniany licznik. Zawyża, za dużą ma średnice. Nie kupujcie. Tak trochę inny wątek ogólnej dyskusji :icon_evil:

 

Wild, dopiero M67 i nowsze mają 12V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to sprawa sie wyjasnila :buttrock:

 

Na ile wyceniacie tego Urala

brak papierow robi duza robote... ale zrobiona blacharka, odmalowanie i pewnie remont silnika (przypuszczam ze wymiana tlokow, pierscieni i szlif plus wymiana lozysk..) daja mu wartosc do 3000-3500zl max.

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak papierow robi duza robote... ale zrobiona blacharka, odmalowanie i pewnie remont silnika (przypuszczam ze wymiana tlokow, pierscieni i szlif plus wymiana lozysk..) daja mu wartosc do 3000-3500zl max.

 

Musze Ci powiedziec Wild, ze wychodzi na to (po Twoim wycenieniu), ze moge go kupic po naprawde atrakcyjnej cenie - okolo 1800zł. Wlascicielem jest wujek mojej bardzo dobrej kolezanki, ktory jak wspomnialem wyzej mieszka za granica. Mu w sumie nie zalezy na sprzedazy, ale mi moze go odsprzedac.

Wlasnie duzym plusem jest ze moto przeszlo remont, blacharka wyglada dobrze i narazie zostawilbym ja jak jest a jesli silnik wymagal by dopracowania, zajal bym sie nim. Tylko ten papier... oj nie dobrze :/. Jutro postaram sie dowiedziec czegos wiecej o tym Uralu.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja Ci od siebie powiem jedno. Za taką cenę jak Ci coś się sypnie w Uralu, albo będzie trzeba robić remont - nie narzekaj i nie mów, że ruskie to padło :biggrin:. Kasa bardzo atrakcyjna. Papierów nigdy nie "załatwiałem" ale myślę, że Ci się uda. No i jak dobrze pójdzie... Witaj wśród nas :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnosnie tego urala

 

-rama wyglada na urala M63 lub M66 ale tego dokladnie nie widac (trzeba zobaczyc czy wahacz jest na zewnatrz)

-urale M63 i i M66 mialy wlasnie pradnice 6V a nie aleternator wiec jaknajbardziej silnik moze byc oryginalny

-blachy ural rowniez bak M63 mialy wlasnie taki dopiero w M66 zmieniono na jajko z plastikowa obwodka

-kosz oryginales od M63 na polresorach piorowych z zamykana klapa

-kieralka wieprzyk

-przednia lampa ural M63

-tylne lampy stary dniepr/ural M66 (M63 mial zolwiki)

-obrysowka taka jak w M63

-kola powinny byc falbany

-no i siedzenie kaszel

 

fajny sprzecik

ja tez bym powrocil do falban i lampki zmienil na zolwiki no moze jeszcze kieralke na taka lagodniej powyginana

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez obrazy ale nie sugeruj się swoją kasią że 100% orginal bo ona jest z wieprzem skundlona.

 

hehe:)

 

u mnie z wieprza to jest tylni blotnik, skrzynia i klamki. wiec nie jest 100% orginalna i wcale nie jest mi zle z tego powodu, bo wsteczny zawsze sie przydaje. :icon_mrgreen:

 

no to juz teraz wiem, jak to bylo z tymi pradnicami.

 

Goska

Edytowane przez wild

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe:)

 

u mnie z wieprza to jest tylni blotnik, skrzynia i klamki.

 

 

+ przedni błotnik rynna + Prosty wspornik tylnego blotnika + osłony na nogi "długie" + przednia lampa z 4 kontrolkami + bębny kół bez kalamitek

 

No ale co ja szczegółów się czepiam :bigrazz: rusek to rusek :)

Ważne, że jesteś zuch kobieta i sama przy nim grzebiesz :biggrin:

 

 

A długie ramy były montowane jeszcze do ostatnich kasiek tzn. 67-68

Ja niestety (a może i stety) mam długą przynajmniej skrzynia ze wstecznym wchodzi bez problemu :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...