lucas Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Pozowlice że sie wtroncę w dyskusję?Byłem dzisiaj obejżeć 620 SC z '99. Może mi ktoś powiedzieć czy hałas, który dało sie bezproblemowo zlokalizować jako wychodzący z głowicy to jest normalna sprawa? I jeszcze jedno pytanie tym razem dotyczące felg. Zauważyłem że były one delikatnie pokrzywione (felga nie biegała na boki, ale dało sie wyczuć na feldze że nie jest idealnie okrągła tylko ma wgniecenia w płaszczyźnie prostopadłej do osi koła) czy tego typu zniszczenia powstają przy amatorskim użytkowaniu motocykla? Dodam że felgi były firmy DID. z glowicy nie ma prawa, bo na sprzegle kazda lc4 jest głosna ale na głowicy nigdy, co do felg to nie przepadam osobiscie za DID`ami, ale zeby zgiac taka felge tak jak mowisz to trzeba albo jehac na flaku kilkanascie km albo przyjac niezły kamien przednim kolem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Byłem obejżeć to moto : http://moto.allegro.pl/item136591552_ktm_6..._wr_xr_xt_.htmlGdyby ktoś sie wybirał go oglądać, a chciał znać moją opinię o tym motocyklu to zapraszam na prv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Byłem obejżeć to moto : http://moto.allegro.pl/item136591552_ktm_6..._wr_xr_xt_.htmlGdyby ktoś sie wybirał go oglądać, a chciał znać moją opinię o tym motocyklu to zapraszam na prv.pisz smiało na forum:):P Masz cos do ukrycia??:biggrin: felgi pewnie prostował na prasie....normalka!:biggrin: nikt swiadomy lc4 nie kupi do jazdy po drogach to motocykle z przeszłoscią;) pisz smiało na forum:):biggrin: Masz cos do ukrycia??:icon_evil: felgi pewnie prostował na prasie....normalka!:banghead: nikt swiadomy lc4 nie kupi do jazdy po drogach to motocykle z przeszłoscią;)jeszcze raz popatrzylem:) koles niezły kłamca!! 2100 km i felgi krzywe:):bigrazz::) 2100 to sie w miesiąc robi-i zobacz na nick jaki ma to specjalista u takiego nie kupisz okazji!! --krytycznie ale kupujacy ma obowiazek do takiego podejscia:)---lepiej zobacz parametry XR650R jak Masz pare groszy to lepsza i duzo trwalsza maszyna!! na Dakhar nikomu nie przyjdzie na mysl jechac na seryjnym LC4 a na XR jadą i koncza rajd!:bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 No to się cieszę, że starsze sprzęta są soldniejsze - bo sam mam taki. Zaworki w przednie zawiasy to pewnie jakieś samochodowe można wsadzić, a co do ciśnienia to myślę, że 1 atm to max - takie maksymalne ciśnienie było stosowane do CZ cross. W starej XRce też takie zalecano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 co do sisnienia to ja mam max 2.5 Atm. ale powyzej 1,2 Atm i tak czuc kazdy kamien Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 LC4 ma plusy wilkie!!! tam nie bylo rewolucji od 93r a i manele z poprzednich lat pasują --dla majsterkowicza idealny!!! firmy takie jak KTM nie stac na zmiany wielkie one nie mają wielkich pieniedzy na testy!!! z reszta to firma marketingowa bez wchloniecia Husaberga technicznie nie widze u niej rozwoju --- poczatku lat 90 Husaberg to bezwzgledne mistrzostwo swiata w 4 taktach przynajmniej koncepcyjnie bo na wykonawstwo to wydaje sie ,że im kasy brakowało:) ale kto od takiego sprzeta wymaga trwalosci??? KTM sx ma te same zawory co Husaberg.....pewnie wiele innych lelementow skopiowano wielkim plusem KTM jest umiejetnosc promowania swojego sprzetu!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 31 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 A słyszał coś ktoś o wersji Military?http://moto.allegro.pl/item137335300_ktm_l...itary_2004.htmlNa to moto mnie nie stać, ale pytam z ciekwości. Czy to lakierowanie na czarno ma jakieś zalety (oprócz hmm.... "maskującej"?)? A może są jakieś modyfikacje w zawieszeniu? lub zdławiony silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 (edytowane) Tak, słyszałem, widziałem-ma taką mój kolega, jest zreszta do sprzedania w ciut niższej cenie.Różnice-zawieszenie "przycięte"-krótszy skok, ale i nizsza wysokość od siodła do gleby. Standartowo grzane manetki, zbiornik 18 litrów, gaźnik Mikuni, gniazdo zasilania 12V w "tablicy rozdzielczej". Bardzo dobry tylny stelaż pod kufer. Sporo tych motocykli mają w Polsce słuzby mundurowe-pogranicznicy i straż leśna. Edytowane 1 Listopada 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Tak, słyszałem, widziałem-ma taką mój kolega, jest zreszta do sprzedania w ciut niższej cenie.Różnice-zawieszenie "przycięte"-krótszy skok, ale i nizsza wysokość od siodła do gleby. Standartowo grzane manetki, zbiornik 18 litrów, gaźnik Mikuni, gniazdo zasilania 12V w "tablicy rozdzielczej". Bardzo dobry tylny stelaż pod kufer. Sporo tych motocykli mają w Polsce słuzby mundurowe-pogranicznicy i straż leśna.Supermoto też ma tak przycięty widelec? W takim razie odpada, raczej nie ma sensu kupować czegoś z krutszym widelcem skoro na SC czułem sie dobrze (chociaż reszta wyposażenia jest bardzo ale to bardzo kusząca :-)). Idealna chyba była by wersja Military z długim widelcem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 (edytowane) No i military były tylko jako 400ccm. To plus zawieszenie o krótszym skoku, plus gaźnik Mikuniego nie zagwarantuje Ci wrzenia krwi tak jak klasyczna, hardcorowa LC4. Edytowane 1 Listopada 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 (edytowane) Sorry za OT, ale widzę, ze temat już się przerodził w coś a'la "Wszystko o ... " Mam pytanie czy wiecie gdzie można dostać uszczelki do silnika LC4 (chodzi o jakieś zamienniki)? Zmieniał ktoś z Was korbowód w swoim Kacie? A słyszał coś ktoś o wersji Military?Właściwie to czytałem... linkPzdr. Edytowane 2 Listopada 2006 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Sorry za OT, ale widzę, ze temat już się przerodził w coś a'la "Wszystko o ... " Mam pytanie czy wiecie gdzie można dostać uszczelki do silnika LC4 (chodzi o jakieś zamienniki)? Zmieniał ktoś z Was korbowód w swoim Kacie? Właściwie to czytałem... linkPzdr. nie ma czegos takiego jak zamienniki przynajmniej ja nie spotkałem, w całym komplecie uszczelek wystepuja np uszczelniacze zaworowe które sa nigdzie indziej nie dostepne przynajmniej z tego co ja wiem, chyba ze ktos dopasował od czegos innego to niech pisze :), oprócz kompletu uszczelek do calego silnika widziałem pojedyncze pod dekiel sprzegła głowice i gar innych pojedynczo nie widziałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 nie ma czegos takiego jak zamienniki przynajmniej ja nie spotkałem, w całym komplecie uszczelek wystepuja np uszczelniacze zaworowe które sa nigdzie indziej nie dostepne przynajmniej z tego co ja wiem, chyba ze ktos dopasował od czegos innego to niech pisze :buttrock:, oprócz kompletu uszczelek do calego silnika widziałem pojedyncze pod dekiel sprzegła głowice i gar innych pojedynczo nie widziałem :(Ja widziałem w Klasie link. Tyle, że uszczelniacze chyba lepiej kupić oryginalne - nie wiadomo jaką te mają jakość i które wybrać (jest ich 5 rodzajów w różnych cenach). Co innego uszczelka pod głowice - 80zł za oryginał, szkoda że Athena nie robi ich do mojego modelu :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 (edytowane) co do uszczelek w klasie to nie polecam , kupilem pod glowice ( niby jakas japonska ) cienka jak kartka papieru i gowno trzymala , szkoda roboty i kasy bylo bo po 5 km musialem znowu zwalac glowice i zmieniac na uszczelke atheny, ktora byla znacznie grubsza i masywniejsza od tej z klasy. Z kad wiesz ze Athena nie robi uszczelek do twojego KTM-a , do mojej kawy ponoc tez nie robia a jak poszukalem to znalazlem :buttrock: Edytowane 3 Listopada 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Z kad wiesz ze Athena nie robi uszczelek do twojego KTM-a , do mojej kawy ponoc tez nie robia a jak poszukalem to znalazlem :biggrin:Z katalogu. link. Ale na wszelki wypadek skocze do Intermotors żeby się upewnić - są bodajze dystrybutorem Atheny. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.