Skocz do zawartości

Jak przerobić żarówkę H4 ?


mako_15
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

... i dowodzik do zatrzymania :flesje: Rozejrzyj sie za taka stacja gdzie masz pewnosc ze panowie nie sa zby nadgorliwi, bo wtedy bedziesz znowu 'przerabiał' instalacje... na fabryczna :cool:

 

Daj spokoj!!! Akurat ktos bedzie specjalnie wyciagal zarowke, zeby tylko sie upewnic czy czasem normy nie zostaly nadgryzione :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a propo prawa to tak jak by co to zarowki 60/55W są zgodne z prawem wiec jesli będą one w moto to za same zarowki nic mu nie moga zrobic co innego jak mu popali reflektory ale jesli chodzi o same zarowki to spokojnie moze wsadzic 60/55W to będzie wszystko ok bo pzecie takie są normalnie w samochodach mocowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

caly problem polega na tym zeby nie bylo w zarowce tej okraglej objemki :buttrock: tj. tego pierscienia ktory powoduje ze zarowka trzyma sie lampy :lalag: tzn.. jak juz kupie zarowke z ta obejma, to czy da sie to odlutowac? bo chce wlozyc zarowke do oryginalnego plastiku z NSR. pokaze to obrazowo :biggrin: potrzebuje DOKLADNIE czegos takiego Zarowka za niska cene :]

Edytowane przez mako_15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

caly problem polega na tym zeby nie bylo w zarowce tej okraglej objemki :biggrin: tj. tego pierscienia ktory powoduje ze zarowka trzyma sie lampy :clap: tzn.. jak juz kupie zarowke z ta obejma, to czy da sie to odlutowac? bo chce wlozyc zarowke do oryginalnego plastiku z NSR. pokaze to obrazowo :lalag: potrzebuje DOKLADNIE czegos takiego Zarowka za niska cene :]

 

To co koledzy pisali to bys kupił i takiej mocy jak chcesz bo w Cinquecento starym tez mialem starego typu "kołnież" ale to co Ty żes wykombinował to jeszcze nie widziałem..! Ty się dopytaj bo to może nie jest H4 tylko jakieś H6 albo inny numer ! Bo w Mercedesie bardzo podobne cudo widziałem... Bo kołnież odlutować i przerobić, w żarówce... To chyba tylko McGawer !!! :buttrock:

 

EDYCJA:

Teraz co najbardziej zbliżonego znalazlem to:

http://motoallegro.pl/item133986411_zarowki_xenonowe.html

Edytowane przez Engels
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to sa tylko h1,h4,h7 :buttrock: a ja potrzebuje h4 ale bez kolnierza :clap: bo to jedyna mozliwosc zeby polepszyc widocznosc w nocy :] instalacje juz przerobilem a teraz potrzebuje zarowki halogenowej bez kolnierza :biggrin:

 

http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/1...91046/134910469 <--takie cos potrzebuje :lalag:

Edytowane przez mako_15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszperaj bo typy żarówek świateł drogowych to nie tylko H1, H4, H7-jest tam naciapane od groma różnych typów. Może coś Ci podpasuje, sprawdź dokładnie. Z tym odlutowywaniem nie bardzo widzę, nie chciałbym zresztą widziec Cię wtedy z naprzeciwka, jak byś krzywo umieszczoną żarówką oślepił mnie znienacka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to sa tylko h1,h4,h7 :buttrock: a ja potrzebuje h4 ale bez kolnierza :clap: bo to jedyna mozliwosc zeby polepszyc widocznosc w nocy :] instalacje juz przerobilem a teraz potrzebuje zarowki halogenowej bez kolnierza :biggrin:

 

http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/1...91046/134910469 <--takie cos potrzebuje :lalag:

 

No to musisz się dokładnie wywiedzieć (przecież wiesz jakie masz oryginalne żarówki, ja nie wiem jakie są w NSR'kach...) jaki typ masz i szukać tego typu tylko mocy takiej jak potrzebujesz... Bo inaczej to zapomnij o przerabianiu żarówek... Jedyne co to może zmień mocowanie u siebie w moto jak się da... Na pasujące do H4'ek... Albo... cały reflektor / lampę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejzewam ze masz takie same zryte mocowanie jak u mnie zarowka dwo włuknowa wkaładana w taki kołniez co wyglada jak w H4 i niewiem jak u ciebie ale u mnie nie pozostaje nic jak "poprawienie" mocowania aby mozna było włorzyc zwykłą H4 oczywiscie dokładnie aby nowa zarowka był umieszczona dkoładnie w takiej samej pozycji co stara co by reflektor zachował prawidłowe własnosci swiecenia :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waląc po oczach takim wynalazkiem jadącemu z naprzeciwka ?

 

Spoko loko, looz i spontan :biggrin: testowaliśmy :lalag: nie razi :clap: ale droge oswietla jak samoloot :D))) :buttrock:

 

pozdro dla Majkiego :P [ kolejny raz moje zdanie o NSR sie potwierdza... wez usun sobie to " N " z nazwy i masz super moto :flesje: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam żaden Mc Gawer nie jestem, ale do Jawy założyłem żarówke Philips BlueVision H4. Przeróbka polegała na rozcięciu kołnierza, i nałorzenia starego kołnierza R2 z innej żarówki którą to musiałem rozwalić uważając aby kołnierz to wytrzymał. Całość zmontowałem na silikonie i wszystko do tej pory działa, a zrobiłem na tym patencie kilka tys km. Widoczność się poprawiła, wkład lampy wytrzymuje i najważniejsze nikogo nie oślepiam, ale to wymaga precyzji przy składaniu tego do kupy.

Rada dla LesniKa, rozlutój lub rozetnij kołnierz i zobacz co z tego wyjdzie. W końcu to nie są duże koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oslepiac nikogo nie zamierzam :buttrock: wlasnie dlatego chce zarowke h4 zamonocowac na stale ! tak zebye nie mogla sie ruszac ale w obejmie od starej zarowki. bedzie ona dokladnie w tej samej pozycji co stara zarowka i bedzie nieruchoma :biggrin: zarowka umieszczona w lampie bez poprawnego mocowania moze oslepiac innych ale ja wlasnie daze dotego zeby sie pozbyc ruchow zarowki w lampie ! potrzebuje dokladnie takiej zarowki http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/1...91046/134910469 (patrzcie na mocowanie !) :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz dokładnie identyczną zarowke jak ja :D tylko ja mam 2 sztuki i jeszcze jakos to swieci dzieki temu :P a z takim mocowaniem to mocniejszej nie kupisz ;) ale ja na ten weekend biore sie przerobic mocowanie co by h4 weszła i zdam relacje co z tego wyszło :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mako, a może potłucz starą żarówkę i wstaw w jej gwint oprawkę do H4. Nie będzie ingerencji w reflektor (kupujący nie bedzie truł gitary), a jeżeli zrobisz to porządnie to żarówka nie będzie się ruszała. Robiłem takie coś w simsonie i było ok (tylko prąd nie wyrabiał :/ ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...