Skocz do zawartości

FZ6 czy CBR 600F


Rekomendowane odpowiedzi

Mam cbr600fs i fz6 s2 a wcześniej fz6 z 2005r, osobiście wolę fz6 ,według mnie na koło fz6 lepiej idzie bo już od 4000 z gazu bez żadnego problemu, poręczniejsza też fz6. Za te pieniądze co chcesz wydać to radzę ci szukać cbr może coś sensownego znajdziesz bo fz6 za 11k to na pewno będzie szrot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, kasa nie duża na FZ6, jednak mam nadzieję, że przez zimę coś ciekawego upoluję- ewentualnie dołożę tysia, czy 2, lub wezmę FZS600 po lifcie- ciekawe jak on ma się do FZ6 lub CBR...

 

Zakwas- w czym wg Ciebie CBRa jest lepsza od FZ6, o ile w ogóle? Co sprawia, że wciąż ją masz w garażu? :)

Edytowane przez Kamusial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR jest lepsza tylko w wypadach z kumplami poza miasto a to dlatego że fz6 mam wersję naked (ładniejsza :bigrazz: ) i powyżej 160 powiew wiatru robi się męczący. Na pewno jak będę musiał sprzedawać to zostanie ze mną fz6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jeszcze porównanie FZ6 do FZS. W zasadzie, patrząc na rynek, za wersję z regulowanym zawieszeniem (S), trzeba zapłacić około 8k zł (po 2000 roku), natomiast FZ6 to koszt >12k zł. Czy wg Was warto dopłacać te 4k zł? Czy Fazer po 2004 roku ma na tyle lepsza budowę, że warto w niego inwestować? Szczególnie zajmuje mnie kwestia prowadzenia w zakrętach- składania się w winkle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jeszcze porównanie FZ6 do FZS. W zasadzie, patrząc na rynek, za wersję z regulowanym zawieszeniem (S), trzeba zapłacić około 8k zł (po 2000 roku), natomiast FZ6 to koszt >12k zł. Czy wg Was warto dopłacać te 4k zł? Czy Fazer po 2004 roku ma na tyle lepsza budowę, że warto w niego inwestować? Szczególnie zajmuje mnie kwestia prowadzenia w zakrętach- składania się w winkle?

 

Jeśli masz te 4k, to nawet się nie zastanawiaj, obydwa motocykle dzieli przepaść technologiczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FZ6 jest ładniejszy od FZS :) a śmigają podobnie-jakiś mega istotnych różnic nie widziałem! różnica to była jak porównałem mojego FZSa do np. R6 z 07r.

 

no ale jak się tak jeszcze troche zastanowiłem :) to ten wtrysk w FZ6 daje rade w porównaniu do gaźnika FZS...

Edytowane przez ernestZL

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, co do przewagi wtrysku nad gaźnikiem, to zapewne jest ona taka, że nie trzeba bawić się we włączanie ssania i regulację gaźników co sezon. Jednak nie jest to dla mnie jakiś super argument na wydanie większej kasy.

 

Ogólnie oba moto mi się podobają i jedyne co skłoniłoby mnie do kupna FZ6, to fakt, że miałby jakąś niebywałą ramę i zawieszenie, w porównaniu do FZS pozwalające się super składać w zakrętach...

 

No to idę kopać w wątku fazer- to jest to, wyczekując na jakieś ciekawe porównanie tych maszynek tutaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, co do przewagi wtrysku nad gaźnikiem, to zapewne jest ona taka, że nie trzeba bawić się we włączanie ssania i regulację gaźników co sezon. Jednak nie jest to dla mnie jakiś super argument na wydanie większej kasy.

 

Ale na wtrysku też trzeba robić synchro przepustnic :banghead: , no przynajmniej u mnie trzeba co 32kkm.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na wtrysku też trzeba robić synchro przepustnic :banghead: , no przynajmniej u mnie trzeba co 32kkm.

I bardzo często wtrysk powoduje niestety wzrost spalania...nie mówiąc o dużo mniejszej precyzji dawkowania paliwa niż gaźniki. Jak dla mnie to ,poza łatwiejszym rozruchem i mniejszym nakładem pracy serwisowej, wtrysk ma same wady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I bardzo często wtrysk powoduje niestety wzrost spalania...nie mówiąc o dużo mniejszej precyzji dawkowania paliwa niż gaźniki. Jak dla mnie to ,poza łatwiejszym rozruchem i mniejszym nakładem pracy serwisowej, wtrysk ma same wady.

 

Jeśli tak to dlaczego producenci motocykli go wprowadzili? Z tego co wiem wtrysk został wprowadzony między innymi w celu spełnienia coraz ostrzejszych norm czystości spalin, oraz podniesienia sprawności silnika, więc jest to w całkowitej opozycji do twojej wypowiedzi że wtrysk jest mniej precyzyjny niż gaźnik. Jeśli tak nie jest to proszę wyprowadźcie mnie z błędu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...