zakwas Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Mam cbr600fs i fz6 s2 a wcześniej fz6 z 2005r, osobiście wolę fz6 ,według mnie na koło fz6 lepiej idzie bo już od 4000 z gazu bez żadnego problemu, poręczniejsza też fz6. Za te pieniądze co chcesz wydać to radzę ci szukać cbr może coś sensownego znajdziesz bo fz6 za 11k to na pewno będzie szrot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamusial Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Tak, kasa nie duża na FZ6, jednak mam nadzieję, że przez zimę coś ciekawego upoluję- ewentualnie dołożę tysia, czy 2, lub wezmę FZS600 po lifcie- ciekawe jak on ma się do FZ6 lub CBR... Zakwas- w czym wg Ciebie CBRa jest lepsza od FZ6, o ile w ogóle? Co sprawia, że wciąż ją masz w garażu? :) Edytowane 28 Października 2009 przez Kamusial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakwas Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 CBR jest lepsza tylko w wypadach z kumplami poza miasto a to dlatego że fz6 mam wersję naked (ładniejsza :bigrazz: ) i powyżej 160 powiew wiatru robi się męczący. Na pewno jak będę musiał sprzedawać to zostanie ze mną fz6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamusial Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Zastanawia mnie jeszcze porównanie FZ6 do FZS. W zasadzie, patrząc na rynek, za wersję z regulowanym zawieszeniem (S), trzeba zapłacić około 8k zł (po 2000 roku), natomiast FZ6 to koszt >12k zł. Czy wg Was warto dopłacać te 4k zł? Czy Fazer po 2004 roku ma na tyle lepsza budowę, że warto w niego inwestować? Szczególnie zajmuje mnie kwestia prowadzenia w zakrętach- składania się w winkle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Zastanawia mnie jeszcze porównanie FZ6 do FZS. W zasadzie, patrząc na rynek, za wersję z regulowanym zawieszeniem (S), trzeba zapłacić około 8k zł (po 2000 roku), natomiast FZ6 to koszt >12k zł. Czy wg Was warto dopłacać te 4k zł? Czy Fazer po 2004 roku ma na tyle lepsza budowę, że warto w niego inwestować? Szczególnie zajmuje mnie kwestia prowadzenia w zakrętach- składania się w winkle? Jeśli masz te 4k, to nawet się nie zastanawiaj, obydwa motocykle dzieli przepaść technologiczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Jeśli masz te 4k, to nawet się nie zastanawiaj, obydwa motocykle dzieli przepaść technologiczna. Nie do końca. Stary Fazer miał na przykład lepsze heble i bardziej elastyczny silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamusial Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Najbardziej mnie ciekawi jak wygląda sprawa prowadzenia w zakrętach. Czy ktoś z Was miał okazję jeździć zarówno FZS600, jak i FZ6- ciekaw jestem jak wyglądałoby porównanie z jazdy i użytkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Wejdź w temat w "Yamaha" / Fazer to jest to - tam było trochę na ten temat.... Tylko te prawie 200 stron ... :biggrin: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 (edytowane) FZ6 jest ładniejszy od FZS :) a śmigają podobnie-jakiś mega istotnych różnic nie widziałem! różnica to była jak porównałem mojego FZSa do np. R6 z 07r. no ale jak się tak jeszcze troche zastanowiłem :) to ten wtrysk w FZ6 daje rade w porównaniu do gaźnika FZS... Edytowane 5 Listopada 2009 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamusial Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Hmm, co do przewagi wtrysku nad gaźnikiem, to zapewne jest ona taka, że nie trzeba bawić się we włączanie ssania i regulację gaźników co sezon. Jednak nie jest to dla mnie jakiś super argument na wydanie większej kasy. Ogólnie oba moto mi się podobają i jedyne co skłoniłoby mnie do kupna FZ6, to fakt, że miałby jakąś niebywałą ramę i zawieszenie, w porównaniu do FZS pozwalające się super składać w zakrętach... No to idę kopać w wątku fazer- to jest to, wyczekując na jakieś ciekawe porównanie tych maszynek tutaj :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 (edytowane) Hmm, co do przewagi wtrysku nad gaźnikiem, to zapewne jest ona taka, że nie trzeba bawić się we włączanie ssania i regulację gaźników co sezon. Jednak nie jest to dla mnie jakiś super argument na wydanie większej kasy. Ale na wtrysku też trzeba robić synchro przepustnic :banghead: , no przynajmniej u mnie trzeba co 32kkm. Edytowane 6 Listopada 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Ale na wtrysku też trzeba robić synchro przepustnic :banghead: , no przynajmniej u mnie trzeba co 32kkm. I bardzo często wtrysk powoduje niestety wzrost spalania...nie mówiąc o dużo mniejszej precyzji dawkowania paliwa niż gaźniki. Jak dla mnie to ,poza łatwiejszym rozruchem i mniejszym nakładem pracy serwisowej, wtrysk ma same wady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lichy111WSK Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Fazer znacznie lepiej sie prowadzi. Mocą są porównywalne. Więc jeśli masz pieniążki to doradzał bym Fazera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Zającu dobrze że dodałeś "często" bo jeśli chodzi o FZ6 na wtrysku to pali w hooy mało! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 I bardzo często wtrysk powoduje niestety wzrost spalania...nie mówiąc o dużo mniejszej precyzji dawkowania paliwa niż gaźniki. Jak dla mnie to ,poza łatwiejszym rozruchem i mniejszym nakładem pracy serwisowej, wtrysk ma same wady. Jeśli tak to dlaczego producenci motocykli go wprowadzili? Z tego co wiem wtrysk został wprowadzony między innymi w celu spełnienia coraz ostrzejszych norm czystości spalin, oraz podniesienia sprawności silnika, więc jest to w całkowitej opozycji do twojej wypowiedzi że wtrysk jest mniej precyzyjny niż gaźnik. Jeśli tak nie jest to proszę wyprowadźcie mnie z błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.