Skocz do zawartości

SIMSON nie działa poprawnie


zoltecek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec tak złozyłem do kupy simsona wszystko jest w nim nowe no własciwie prawie wszystko mam

wiec wyjezdzam sobie simkiem z garazu zeby go dotrzec jade jade a tu on nagle zdechł :/ pcham pcham nic pcham pcham nacisnołem dzwignie ssania i zacza cos gadac ale nie chciał soie wogole wkrecac na obroty nie wiem co to jest wydaje mi sie ze moze kondensator sie przepalił albo cos z gazniekiem ale nie jestem pewny co do drugiego bo jak silnik jest zimny to działa normalnie zapala i jedzie dopiero jak sie rozgrzeje nie chce zadziałac ;/

pomożcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz jakiś tłok który się rozszerza.

Spróbuj najpierw tak, że odpalasz maszynę i sobie cyka z 5 minut, gasisz czekasz aż ostygnie i znowu to samo.

Potem na 10 minut itp.

A kopka ciężej działa wtedy jak jest nagrzany?

Może świeca za ciepła?

Sprawdź też szczelność wszystkich połączeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bo mam sqta a nie enduro :icon_mrgreen:

do rzeczy mysle ze jezeli to by była cewka to na ciepłym silniku nie byłoby iskry a iskra jest zawsze! swiece mi zalewa cały czas to jest powodem jednak w gazniku nie ma zadnych wad wszystko jest ok zostaje mi tylko ten lewy gwint w głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak mowi ze na ssaniu zalapal to cos z gaznikiem nalej co cylindra paliwa jak zalapie to na bank gaznik, a jakby glowica nietrzymala to by glosno stukalo i walilo powietrze z boku, przyloz reke na laczeniu cyl. z glowica i kopnij jak poczujesz powietrze i cos zastuka no to glowica, znowu jak masz tylko mala szczeline to niepoczujesz ale wtedy powinien zalapac

 

a jak zalewa go masz ustawione wszystko dobrz? mi tez zalewalo odczep gume od filtra i odpall zobacz czy bedzie lepiej jak lepiej to ustaw plywaki tam iles mm sie podgina blaszke musisz w ksiazce przeczytac ile dokladnie bo mi przez to zalewalo

 

ps: mi jak wystrzelila swica to tylko leciutko podskoczyla, baku raczej nieprzebije

Edytowane przez Jimmy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie bardzo mocno kopcił i gubił tak jakby zapłon przez to nie chciał sie wkrecac na obroty

 

a i gdzie w nim jest kondensatr moze to on sie zepsuł :|

 

wyregulowałem gaznik i jest dalej to samo :| chyba elektryka ale iskra jest wiec nie wiem o co tu loto :/

 

teraz zaczołem patrzec na cewke i okazało sie ze mam 6V a instalacje mam na 12V ale czy to ma jakies znaczenie? silnik powinien chodzic i na 12V jak i na 6V czy moze sie myle? w koncu chodził dobrze do pewnego momentu :/

Edytowane przez zoltecek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wkręcisz świecę to jest ona luźna?

Możliwe, że ma lewe powietrze stamtąd i to przez to zamula simka.

lewe powietrze z pod swiecy!!! co za typ,co najwyzej to tamtedy powietrze spierdziela i przez to silnik traci kompresje i moze tracic moc.

 

ale jesli mowisz ze jedziesz i nagle gasnie, i ze po zaciagnieciu ssania odpala, to tak jakby poziom paliwa byl za niski, wyreguluj to!!!

 

 

jak to instalacje masz na 12V a cewke na 6V. masz wszystko i pradnice i akumulator na 12V a cewke na 6V czy tylko zarowki masz powkładane 12V. bo jak bys miał instalacje na 12V a cewke na 6 to chyba by sie zjarała!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...