kamikazze Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Bardzo proszę o konkretny opis doznań pilotów którzy mieli przyjemność jazdy jednym z tych rumaków.Zamierzam nabyć któryś z tych motorków i nie wiem czy warto np. warto dać więcej za nowszego SV1000S, czy też starsza TLR-ka będzie się bezawaryjnie spisywać. A może jednak postawić na renomę Hondy... Czy różnica między VTR1000F a VTR1000R jest naprawdę duża?z góry dziękuję Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boby Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 jeśli miałbym wybierać to vtr sp2 mocny sprzet nie dla nowicjuszy trzeba mieć zimny baniak żeby go okiełznać w drugiej kolejności brałbym sv za tl w ogóle bym się nie rozglądał bo miały jakąś wade i zdarzało się że jeden z zaworów się wypinał i masakrował silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 dzięki za poradę:icon_mrgreen: Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 tl-e miały opinię konstrukcji niedopracowanych i awaryjnych - zasłyszane. był swego czasu opis w sm, o ile pamiętam utrzymany w podobnym toniew sumie kwestia oceny, do czego ma motong służyć: vtr jest zdecydowanie sportowa, sv już wygodniejszy do dłuższych przelotów czy nawet codziennego śmigania po mieście. chociaż użytkownicy vtr pewnie nie oddaliby swoich maszyn za nic w świecie :icon_mrgreen:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek RF Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 TL 100 S z pierwszych roczników miały wady silnikowe-rozrzedzanie oleju benzyną. Suzuki robiło akcje serwisową i motocykle powinny miec odpowiednie wpisy w dokumentach. Wersja R i późniejsze roczniki miały już poprawiony silnik. Generalnie R-ki są bardzo udane. Jeżeli chodzi o VTR to jest duża różnica między F a SP 1 i 2> W SP dupę masz wyżej niż głowę-przynajmniej ja miałem takie wrażenie gdy na niej siedziałem. To najbardziej torowa japońska V-ka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 W ŚM był artykuł o VTR 1000F. Wadą był mały bak paliwa i spore jego zużycie. VTR 1000SP2 to motocykl bazowy do tuningu na tor - można go podkręcić do 180KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 V pojemnosci 1000 to bardzo wymagajacy motocykl, gwaltownie reaguje na dodanie jak i na odjecie gazu, w porownaniu do rzedówek, takze na poczatku moze ci sie to nie spodobac, a pozniej to tylko frajda, jak masz jakies kakretne pytania dotyczace SV to nie krepoj sie. Cytuj www.sokolriders.com--- jezdze bo lubie --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Krótka piłka:1. TL S i R - o dziwo najlepsze w nich to silniki, dotyczy to zwłaszcza wersji R, na której jeżdzi się jak na taczce2. VTR-F najbardziej wyważony z wymienionych v-ałek2. VTR, RVT SP-1, Sp-2, Hi-tech, naszpikowany techniką, ostry ale mało pary, powyżej 200 nie jedzie prawie wcale, spalanie nie do przyjęcia.3. SV - kupa matocykla za dobre pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 hejas... ja dosiadam TLRa i po pierwszych mrozacych krew w zylach doswiadczeniach i po przejechaniu 7 tys mil stwierdzam , ze to bardzo fajny bajk za dobre pieniadze...moze nie prowadzi sie jak VTRSP ale po wjezdzeniu sie w sprzeta jezdzenie nim daje duuuuzo frajdy...zarowno swietnie sie sprawdza jako turystyk (zaliczylem Szkocje) jak i bajk na tor... w Poznaniu baaaardzo mile mnie zaskoczyl... mam 10 tys mil i poki co zadnej awarii, oleju nie bierze wogole...ladnie idzie na gume i przepieknie dudni na sportowych puszkach... bardzo polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 dzięki za porady, Po przejrzeniu sporo wypowiedzi na różnych forach i przeczytaniu testów zdecyduję się jednak na może niedoskonałą, ale z pięknym dźwiękiem TL-R...Najbardziej przekonało mnie http://video.google.pl/videoplay?docid=-10...099685914&q=vtr :) ma potężnego kopa i ten bass... pozdrawiam Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 cabaniero...bylem pewien ze sie tu wypowiesz :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gogol Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 KAMIKAZZE jeśli masz jakieś namiary na cokolwiek związanego z tlr'em, np wspomniane przez ciebie testy, to napisz gdzie można je znaleść bo sam sporo szukałem na jego temat i nic ciekawego nie udało mi się wygrzebać. A swoją drogą to ciekawi mnie jak to jest z tym spalaniem,CABANIERO, licze że jako użytkownik tej właśnie V'ki oświecisz mnie raz na zawsze :flesje: :flesje: i powiesz ile tlr pali przy nieszczególnie spokojnym przemieszczaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Dzisiaj sprzedałem Bandita i też szukam jakiejś vki .. mysle o tl1000s bo mi sie podoba ale vtr bedzie oszczędniejsza i mniej awaryjna... musze jeszcze pomyśleć... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 KAMIKAZZE jeśli masz jakieś namiary na cokolwiek związanego z tlr'em, np wspomniane przez ciebie testy, to napisz gdzie można je znaleść bo sam sporo szukałem na jego temat i nic ciekawego nie udało mi się wygrzebać. A swoją drogą to ciekawi mnie jak to jest z tym spalaniem,CABANIERO, licze że jako użytkownik tej właśnie V'ki oświecisz mnie raz na zawsze :icon_mrgreen: :smile: i powiesz ile tlr pali przy nieszczególnie spokojnym przemieszczaniu. Witam Harvester!Tutaj masz pare linków z opisami (niektóre po angielsku), a na naszym forum można też znaleźć pare wypowiedzi:):http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,2612757.htmlhttp://www.mcnews.com.au/testing/tl1000r.htmhttp://www.motorcycle.com/mo/mccompare/best2.htmlhttp://www.motorbyte.com/mmm/pages/reviews...iewwin98_99.htmhttp://forum.motocyklistow.pl/HONDA-VTR-10...orm-t41954.htmlhttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=41954&hl= a co spalania to honda pije trochę mniej od tlr ale obydwa dużo palą bo tak ma być. Dla oszczędnych są skutery:)pozdro Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 (edytowane) sprawdź to: http://video.google.pl/videoplay?docid=-42...099057538&q=tlrhttp://video.google.pl/videoplay?docid=795...704011680&q=tlr Edytowane 14 Października 2006 przez Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.