Skocz do zawartości

Dylemat TLR vs. VTR vs. SV


Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo proszę o konkretny opis doznań pilotów którzy mieli przyjemność jazdy jednym z tych rumaków.

Zamierzam nabyć któryś z tych motorków i nie wiem czy warto np. warto dać więcej za nowszego SV1000S, czy też starsza TLR-ka będzie się bezawaryjnie spisywać. A może jednak postawić na renomę Hondy... Czy różnica między VTR1000F a VTR1000R jest naprawdę duża?

z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli miałbym wybierać to vtr sp2 mocny sprzet nie dla nowicjuszy trzeba mieć zimny baniak żeby go okiełznać w drugiej kolejności brałbym sv za tl w ogóle bym się nie rozglądał bo miały jakąś wade i zdarzało się że jeden z zaworów się wypinał i masakrował silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tl-e miały opinię konstrukcji niedopracowanych i awaryjnych - zasłyszane. był swego czasu opis w sm, o ile pamiętam utrzymany w podobnym tonie

w sumie kwestia oceny, do czego ma motong służyć: vtr jest zdecydowanie sportowa, sv już wygodniejszy do dłuższych przelotów czy nawet codziennego śmigania po mieście. chociaż użytkownicy vtr pewnie nie oddaliby swoich maszyn za nic w świecie :icon_mrgreen:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TL 100 S z pierwszych roczników miały wady silnikowe-rozrzedzanie oleju benzyną. Suzuki robiło akcje serwisową i motocykle powinny miec odpowiednie wpisy w dokumentach. Wersja R i późniejsze roczniki miały już poprawiony silnik. Generalnie R-ki są bardzo udane.

Jeżeli chodzi o VTR to jest duża różnica między F a SP 1 i 2> W SP dupę masz wyżej niż głowę-przynajmniej ja miałem takie wrażenie gdy na niej siedziałem. To najbardziej torowa japońska V-ka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V pojemnosci 1000 to bardzo wymagajacy motocykl, gwaltownie reaguje na dodanie jak i na odjecie gazu, w porownaniu do rzedówek, takze na poczatku moze ci sie to nie spodobac, a pozniej to tylko frajda, jak masz jakies kakretne pytania dotyczace SV to nie krepoj sie.

www.sokolriders.com

--- jezdze bo lubie ---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótka piłka:

1. TL S i R - o dziwo najlepsze w nich to silniki, dotyczy to zwłaszcza wersji R, na której jeżdzi się jak na taczce

2. VTR-F najbardziej wyważony z wymienionych v-ałek

2. VTR, RVT SP-1, Sp-2, Hi-tech, naszpikowany techniką, ostry ale mało pary, powyżej 200 nie jedzie prawie wcale, spalanie nie do przyjęcia.

3. SV - kupa matocykla za dobre pieniądze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejas... ja dosiadam TLRa i po pierwszych mrozacych krew w zylach doswiadczeniach i po przejechaniu 7 tys mil stwierdzam , ze to bardzo fajny bajk za dobre pieniadze...moze nie prowadzi sie jak VTRSP ale po wjezdzeniu sie w sprzeta jezdzenie nim daje duuuuzo frajdy...zarowno swietnie sie sprawdza jako turystyk (zaliczylem Szkocje) jak i bajk na tor... w Poznaniu baaaardzo mile mnie zaskoczyl... mam 10 tys mil i poki co zadnej awarii, oleju nie bierze wogole...ladnie idzie na gume i przepieknie dudni na sportowych puszkach... bardzo polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za porady,

Po przejrzeniu sporo wypowiedzi na różnych forach i przeczytaniu testów zdecyduję się jednak na może niedoskonałą, ale z pięknym dźwiękiem TL-R...

Najbardziej przekonało mnie http://video.google.pl/videoplay?docid=-10...099685914&q=vtr

:)

ma potężnego kopa i ten bass...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KAMIKAZZE jeśli masz jakieś namiary na cokolwiek związanego z tlr'em, np wspomniane przez ciebie testy, to napisz gdzie można je znaleść bo sam sporo szukałem na jego temat i nic ciekawego nie udało mi się wygrzebać.

A swoją drogą to ciekawi mnie jak to jest z tym spalaniem,CABANIERO, licze że jako użytkownik tej właśnie V'ki oświecisz mnie raz na zawsze :flesje: :flesje: i powiesz ile tlr pali przy nieszczególnie spokojnym przemieszczaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KAMIKAZZE jeśli masz jakieś namiary na cokolwiek związanego z tlr'em, np wspomniane przez ciebie testy, to napisz gdzie można je znaleść bo sam sporo szukałem na jego temat i nic ciekawego nie udało mi się wygrzebać.

A swoją drogą to ciekawi mnie jak to jest z tym spalaniem,CABANIERO, licze że jako użytkownik tej właśnie V'ki oświecisz mnie raz na zawsze :icon_mrgreen: :smile: i powiesz ile tlr pali przy nieszczególnie spokojnym przemieszczaniu.

 

Witam Harvester!

Tutaj masz pare linków z opisami (niektóre po angielsku), a na naszym forum można też znaleźć pare wypowiedzi:):

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,2612757.html

http://www.mcnews.com.au/testing/tl1000r.htm

http://www.motorcycle.com/mo/mccompare/best2.html

http://www.motorbyte.com/mmm/pages/reviews...iewwin98_99.htm

http://forum.motocyklistow.pl/HONDA-VTR-10...orm-t41954.html

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=41954&hl=

 

a co spalania to honda pije trochę mniej od tlr ale obydwa dużo palą bo tak ma być. Dla oszczędnych są skutery:)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...