bikeman Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 (edytowane) Witam, mam taki problem a mianowicie w CBF250 nie potrafię włączyć świateł postojowych, światła mijania lub drogowe włączają się automatycznie po przekręceniu kluczyka w stacyjce a świateł postojowych za chiny nie umiem uruchomić, nie chciał bym z tego powodu oblać egzaminu na prawo jazdy :)Pozdrawiam Edytowane 2 Października 2006 przez bikeman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codrusldn Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 czez tego co ja wiem to automatycznie to nicsie nie wlacza, prawdopodobnie zapalasz moto na swiatlach.nie znam sie na tym modelu ale poszukaj przelocznikow przy kierownicy co? zreguly wszystko jest oznaczone i po prawej powinnien byc przelocznik na postojowe i mijania a polewej na dlugie.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 niektore moto tak maja ze nie maja wlacznika swiatel a postojowki mozesz chyba wlaczyc poprzej opcje PARK w stacyjceczyli na pozycji ON wciskasz stacyjke i dalej przekrecasz i powinny sie dac zapalic postojowki i wyjac kluczyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codrusldn Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 niektore moto tak maja ze nie maja wlacznika swiatel a postojowki mozesz chyba wlaczyc poprzej opcje PARK w stacyjceczyli na pozycji ON wciskasz stacyjke i dalej przekrecasz i powinny sie dac zapalic postojowki i wyjac kluczyk fakt, o tym nie pomyslalem, dobra radatylko ze przy wciskaniu kluczyka prawdopodeobnie trzeba jeszcze przekrecic kierownice w lewo bo tak dziala miedzy innymi blokada kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 wszystkie nowe moto (wymóg ue, o ile mnie pamięć nie myli) tak mają, że nie można zapalić bez krótkich. podobnie jest od dawna w stanachjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikeman Opublikowano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 dziękuje bede próbował, a tak aby wyjaśnić to w nowych moto jeste tak że światła zawsze sie palą po przekręceniu kluczyka, jedyne co można wybrać to to czy mają być to światła drogowe czy mijania ale wyłączyć się nie da :icon_mrgreen: troche to męczące bo trzeba zupełnie przekręcać kluczyk żeby nie wyładować aku.Dzieki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Mam ten sam problem, kupiłem niedawno Honde Hornet900 i ona ma fabrycznie światła włączane przez przekręcenie kluczyka. Wertowałem ksiażkę serwisową i przetrzepałem całe moto. Po prostu, postojówek nie da się włączyc. Nie przeszkadza mi to zbyt, ale interesuje mnie to, co na ten temat przepisy ruchu i policja. Żeby zostawić moto wieczorem na światłach, to muszę zostawić też kluczyki w stacyjce, innego wyjśćia nie ma. Honda jest sprowadzona z Niemiec, a nie ze Stanów, czy Kanady. Niedługo mam przegląd, ciekawe co powiedzą? Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lusssi Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Z tego co pamiętam z kursu na prawko kat.A to światła mijania włączają się automatycznie. Na lewej rączce kierownicy jest tylko przełącznik świateł mijania na drogowe, no i szperacz. Przełącznika na światła pozycyjne nie ma.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Jest tak, jak piszesz, ale co na to prawo ruchu drogowego. Z tego, co wiem, to światła pozycyjne powinny być(tak się uczyłem w 1992r). Nie chciałbym sie o tym dowiadywać od policji. Z ciekawości poszedłem do stacji kontroli, a tam facio był zaskoczony, tym co mówię. Takie rozwiązanie jest tylko w miarę nowych modelach i to nie wiem, czy wszystkich. Pierwszy przegląd mojego moto był już zrobiony w polsce. Nie wiem na jakich zasadach, ale nie mam zamiaru wklejać kilku zybli w sprawnym motocyklu za jakieś głupie światła. Wolę przerobić instalację(jeżeli będę musiał), niż się użerać z przeglądami i policją. Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 A może by tak obejżeć dokładnie stacyjkę. Są motocykle w których rozwiązano to prosto. Jak wkładasz kluczyk i przekręcasz w prawo w zelu włącenia instalacji, to trzeba spróbować przekrącić w lewo i sprawdzić czy świeci. Jeśli tak to spróbować wyjąć kluczuk. W wypadku jeśli tak i światła będą się świecić to jes to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Jak to w końcu z tą Hondą jest? Pzrechodzi to przeglądy, czy nie, bo mi właśnie wyszedł i przy ładniejszej pogodzie pojadę do kontroli po przegląd, a tam głównie na elektrykę patrzą, bo co mają sprawdzać? :) Może niedouczony jestem i ktoś mi podpowie, gdzie są postojówki. Dodam, że to nie pierwsze moje moto i wiem, gdzie powinny być. Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niki_lauda Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 nie wiem gdzie robisz przeglady, ale nie slyszalem tym bardziej nie znam i nie widzialem diagnostow ktorzy by zwracali uwage na swiatla pozycyjne. Generalnie stacje diagnostyczne sa nastawione na samochody, bynajmniej ja do takich jezdze i tam ci ludzie ogladaja sprzet i zachowuja sie jak dzieci ( pytania typu ile idzie itp). Co smieszniejsze, ja nie mam w ogole postojowki, mam lampe typu street w ktorej nie ma wogole takiej mozliwosci. Co do przepisow to pewien nie jestem ale jak sprzet nie ma postoju to sie go nie wymaga ( kazus mojego weterana mz. - tam nie ma wogole postoju fabrycznie) Co do przegladow to wogole to jest niezla sciema, moje moto z nawierconym tlumikiem, brakiem lusterek ( wlasnie, pytanie, czy musza byc? podejrzewam ze jak jest miejsce na ich mocowanie to tak, bo np w weteranach takiej opcji brak). Przeglad robie zawsze na zgaszonym silniku ( skoro przyjechalem, to oni domniemuja ze dziala, hehe. podjezdzam na wysokim biegu, bez gazu zeby bylo jak najciszej, a po przegladzie zaraz maneta hehe... a oni ciesza sie jak dzieciaki, normalnie malo brakuje zeby pomachali) no w sumie mogliby to zrobic, bo za te kilkadziesiat zlotych za nic cos sie chyba nalezy. wracajac do tematu. kurs robilem yamaszka rd 250, na egzaminie wsiadlem na cbf 250. przekrecam kluczyk, pala sie swiatla, mowie sobie to pewnie postoj, nerwowo przelaczam na dlugie, szukam wlasciwych dlugich, stresik... co do policji, to tylko ci na motocyklach robia problemy i to przede wszytskim w wawce. zadna drogowka w samochodzie nie bedzie ci sprawdzala postojowych...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Mati ma racje, ja nigdy tego nie zrobiłem ale chyba kolejny właściciel mojej CBFki tak zrobił i nie mógł tego wyłączyć, wyjoł kluczyk a tu dalej sie świecą światła :) p.s. Poczytaj Instrukcje jeżeli ją masz :icon_mrgreen: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 W motocyklach sprzedawanych od kilku lat świateł mijania NIE DA SIĘ wyłączyć. Zapalasz zapłon, światła się świecą.Ojciec ma XVS 1100 z 2004 i świateł wyłączyć się nie da! Postojowe są tylko na pozycji kluczyka PARK. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 O tych światłach włączajacych się razem z zapłonem, i że ich nie można wyłączyć, to wiem, ale u mnie nie ma pozycji PARK. Prawie ukręciłem kluczyk. :D I w prawo, jak w mojej poprzedniej Kawce i w lewo(na zdjęciu w GSR-e widziałem Park w lewo).Poza tym, aż takiego problemu nie ma. Przez ok. 18 lat(z przerwami) stażu na moto(róznego rodzaju), nigdy nie miałem problemów z przeglądem, a policja może 3 razy mnie zatrzymała do kontroli. Mówie oczywiście o jeździe na moto.Dziwi mnie jedynie fakt, iż motocykl wyprodukowany na europę(Niemcy) nie posiada świateł postojowych. Żarówka w przedniej lampie, i owszem jest, nawet się pali razem z drogowymi, ale nijak nie mozna np. zostawić motorku na postojowych. Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.