michałek Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Mam problem z oponami w enduro gdyż już 2 raz wyrwało mi komin z dętki , powiedzcie jakie macie sposoby na to żeby w miare długo pojeżdzić bez zmiany dętki ? żeby nieurywało się ciągle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 załóż szpaner Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 30 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 CO to jest ten szpaner i gdzie go dostane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 a czy dobrze dokręcasz nakrętke na komin wentyla , od strony zewnętrznej felgi ? Bo coś takie nie ma prawa się pojawiac zbyt często. Albo dętka małaalbo za duża , sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Dopóki nie dostaniesz szpanera, pompój jak najwięcej powietrza w kole gdzie to sie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Czesc, "Szpaner" z tego co mi wiadomo to takie cos co przykrecasz w felge ( w crm mam specjalne miejsce pod to ) , na przeciwko wentylka , i w przypadku przedziurawienia dętki dokrecasz srube, ktora dociska dentke wewnatrz opony, co zapobiega urwaniu wentylka przy jezdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 CO to jest ten szpaner i gdzie go dostane ? to jest taki aluminiowy klin do obręczy, zapytaj w sklepie motocyklowy np. olek motocykle , będą wiedzieć o co chodzi. ale musisz mieć dodatkowy otwór w obręczy (taki jak na wentyl) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 30 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 jak nie będzie dziury, to sobie wywiercisz. Najważniejsze załóż szpaner i polecam profilakiktycznie zalać dętki Tirolem.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 i daj w srodek duzo talku/maki ziemniaczanej w ecie dzialalo :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 mam takie dodatkowe pytanko aktualnie mam bezdętkowe opony, felgi i co za tym idzie wentyl na stałe w feldze i czy jak kupie nowe gumy (czytaj kostki :) bo teraz mam jakis szit co miał gosc od ktorego kupiłem moto ) to będzie koniecznosc usuniecia tego wentyla i załorzenia dętki ?? czy bez problemu dotane kostki do bezdentkowe ?? czy jednak lepiej jak mimo wszystko będzie dętka ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.