Krzysiek18 Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Witam wszystkich. Mam do was prośbe doradzcie mi co wybrać z tych dwóch motorków :eek: Dr-ke czy XT-ka. Dodam ze to niebedzie mój pierwszy motocykl mam 185cm wzrostu i około 80kg wagi. Moto ma być użytkowane 50%teren 50%szosa. Co wybrać ? Co sie lepiej sprawuje? Pomóżcie :wink: Pozdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Witam wszystkich. Mam do was prośbe doradzcie mi co wybrać z tych dwóch motorków :eek: Dr-ke czy XT-ka. Dodam ze to niebedzie mój pierwszy motocykl mam 185cm wzrostu i około 80kg wagi. Moto ma być użytkowane 50%teren 50%szosa. Co wybrać ? Co sie lepiej sprawuje? Pomóżcie :wink: Pozdrawiam :icon_mrgreen:Suka Dr 650R to typowa orka, nie do zajechania.XT bardziej lajtowy.Ja bym wybrał DR, bo i ładniejsza do tego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 kazdy ma wady i zalety XT ma padajace skrzynie , DR padajace glowice :icon_mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 jeśli deerka to w wersji "se" po 95r Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 DR oczywiście o niebo lepsza. XT to bardziej zabawka, dużo plastiku i marny zawias. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 jeśli deerka to w wersji "se" po 95rJa bym wolał REPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 tyle że "re" to jeszcze stary syfiasty silnikmotor xt-eka byl produkowany przez 20lat bez większych zmian-to chyba o czymś świadczysam polowałem na xt-eka, myślałem o wersji xt600z (dobry zawias) lub zwykłej ale z rocznika 89.koniec konców kupiłem tt600s :icon_mrgreen: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 XT to bardziej zabawka, dużo plastiku i marny zawias. Na jakiej podstawie tak sądzisz? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 (edytowane) Ja bym kupił klx 650 C cena podobna. Za to ma upsy chlodzenie ciecza i elektro start, lżejsza pewnie też jest. Edytowane 28 Września 2006 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 mialem XT dlugo; dzis wzialbym dr650. xt dla mnie zbyt ciezki, za malo mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodar Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Przez prawie 2 lata miałem dr 650. Moto nie do zarżnięcia. Teraz żałuję, że ją sprzedałem. Ale kiedyś sobie może kupię i polatam po lasach w wolnych chwilach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Na jakiej podstawie tak sądzisz? :icon_twisted: Na podstawie własnych doświadczeń z XT600. Sam miałem takową kupować, ale po pierwszej jeździe mi przeszło :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Sam miałem takową kupować, ale po pierwszej jeździe mi przeszło Miałeś jedną jazdę na XT i piszesz o doświadczeniach z tym moto? Chłopie, może trafiłeś jakąś padakę (jaki to był model?), bo nie wierzę żeby po tym jak XT Ci nie pasowała, zaraz potem spasowałaby DR. Te motocykle są za bardzo podobne do siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 mialem XT dlugo; dzis wzialbym dr650. xt dla mnie zbyt ciezki Ciekawa kocepcja, bo xt jest lżejszy i to jest jedną z jego przewag nad dr.Uważam, że to porównywalne motocykle, choć podoba mi sie w xt niezawodność, prostota konstrukcji, uniwersalność. Poza tym mimo nieco mniejszej mocy xt lepiej ciągnie na niskich obrotach. Dwugardzielowy gaźnik fajnie się sprawuje i silnik nie szarpie w dole gdy się przestraszę i nazbyt zwolnię przed przeszkodą. To bardzo pomaga mniej doświadczonym.Ogólnie uważam xt za bardzo przyjemny i tani w eksploatacji motocykl, a jeśli są różnice pomiędzy xt i dr, to na pewno nie na korzyść dr.No i mam xt już nie pierwszy sezon, a nie tylko jedną jazdę za sobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 (edytowane) każdy chwali swój sprzęt :) u mnie w grę wchodziła tylko Yamaha, zastanawiałem się tylko która pod uwagę brane były: xt600-model 2kf z lat 87-89,xt600z,xtz660,tt600s/e,tt-r 600no i stanęło na tt600s -z wyboru jestem zadowolony -wcześniej troszkę jeździłem jednogarowymi suzami kumpli i wujka (dr650rs/rse,xf650freewind) i jakoś mi nie przypasiływ egzemplarzu wujka (dr650rs -stary silnik) trzeba było robić najpierw rozrząd, potem skrzyniew egzemplarzu jednego kumpla (dr650rse-stary silnik) jeszcze nic nie było robione ale chodzi już jak sieczkarnia i dymi mimo niedużego przebiegu xf650 ma już nowy silnik i jest w miarę ok tyle że taki lajtowy sprzęt niezbyt mi odpowiada -dlatego pisałem że jeśli dr to wersje se (po 95r własnie z tym nowy motorem) zresztą suzuki nie robiło motocykla o parametrach podobnych do tt czy xr (silnik w miarę ucywilizowany natomiast zawieszenia z wyższej półki) no i sucha miska olejowa w silnikach xt -można goomować ile wlezie :) Edytowane 4 Października 2006 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.