koks Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 czy to nie lepsze rozwiazanie? - silnik suzuki sv - czyli bardziej niezawodny.wyglad ducati. Czy macie jakas wiedze na temat tego motocykla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Dzisiaj był w Jednośladzie. Podobno nieźle wypada, lepszy od Monstera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 (edytowane) ...Czy macie jakas wiedze na temat tego motocykla? czy lepszy od ducati monster? cenowo z pewnoscia takwizualnie definitywnie nie...............a jako motocykl? znajdzie amatorow ktorzy beda argumentowali w jego obronie; ja do nich nie naleze SpecificationsEngine: Liquid-cooled 90° 4-stroke V-TwinValves: 4 per cylinder, DOHCCapacity: 645ccBore x Stroke 81 x 62.6 mmIntake system: Mikuni BDSR 39mm CarbsClutch: Wet multiplateTransmission: 6speed, chain final driveFt Suspension: 43 mm inverted MarzocchiRr suspension: Sachs damper, preload adjustableFront brakes: 2 x four piston Brembo calipers, 2 x 298 mm discsRear brakes: twin piston Brembo caliper, 220 mm discFront tire: 120/70 x 17Rear tire: 160/60 x 17Rake/Trail: 25.2°/110 mmWheelbase: 1440 mmSeat Height: 775 mmFuel capacity: 19 litersDry Weight: 180 kgInstruments: Digital speedometer and scrollable digital readout for coolant temp, odometer, trip mileage (x 2). Tachometer, warning lights for neutral, high beam, turn signals and low fuel Edytowane 24 Września 2006 przez melvin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal1 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Ducati fo już praktycznie legendarna firma. Główną zaletą Ducati jest to, że to... Ducati. Kupując Ducati nie patrzysz na praktyczne strony tych motocykli (choć napewno trochę też). Kupując Ducati patrzysz na to, ze to Ducati. Je się kupuje zeby się wyróżniać, mieć coś czego inni nie mają. A kupując Cagivę patrzysz na to, że oferuje podobyn sprzęt co Yamaha czy Honda czy jeszcze co innego ale za niższą cenę. Ludzie którzy kupują Cagive są praktyczni i chcą moto tylko, żeby sie przemieszczać z punktu do punktu i nie stać w korkach. Dlatego porównywanie Ducati z Cagivą jest troche dziwne. To niebo a ziemia. Trochę sie rozpisałem:) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Ducati fo już praktycznie legendarna firma. Główną zaletą Ducati jest to, że to... Ducati. Kupując Ducati nie patrzysz na praktyczne strony tych motocykli (choć napewno trochę też). Kupując Ducati patrzysz na to, ze to Ducati. Je się kupuje zeby się wyróżniać, mieć coś czego inni nie mają. A kupując Cagivę patrzysz na to, że oferuje podobyn sprzęt co Yamaha czy Honda czy jeszcze co innego ale za niższą cenę. Ludzie którzy kupują Cagive są praktyczni i chcą moto tylko, żeby sie przemieszczać z punktu do punktu i nie stać w korkach. Dlatego porównywanie Ducati z Cagivą jest troche dziwne. To niebo a ziemia. Trochę sie rozpisałem:) Pozdrawiam. Zgadzam się z przedmówcą - pewne porównania są z góry skazane na niepowodzenie. Jeżeli już to można porównywać technikę, jakieś właściwości prowadzenia konkretnych modeli, ale nie da się porównać marki, bo to coś nieuchwytnego i związanego również z naszymi gustami, a o gustach się nie dyskutuje. Cagiva to na pewno dobre moto - sam chciałem nabyć, ale pojawiła się na horyzoncie moja piękna Suzi :P. I na pewno wyróżniające się z innych moto. A Dukat to Dukat. Co tu gadać, skoro wszystko jasne :D Greetz, &REW. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Jest dokładnie tak, jak mówicie. Porównania można robić co do osiągów, danych technicznych itd. Cała reszta jest poza porównaniami, no przynajmniej wszelkie porównania kończą się niczyn, czyli tekstami w stylu - to mi się bardziej podoba, a to nie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 a ja wtracajac jak zwykle :P swoje trzy grosze - na wiosne widzialem ta maszynke na wystawie Motor Show (albo jakos tak to sie nazywalo) i musze powiedziec, ze rowniez budzial zainteresowanie tzw "ogladaczy". Jak widac po ulicach, a moze raczej nie widac (przynajmiej w Warszawce) nie zauwazylem tego sprzetu. Nie wiaqdomo czy to ze wzgledu n ajeszcze co najmniej mala popularnosc, amoze ze wzgledow finansowych, amoze z jeszcze unnych (np. ewentualna odsprzedaz, itp). A co by ni emowic - jak dzis mnie okreslil przedstawiciel Suzuki - ja mam faze zauroczeni Ducati i juz :D A zeby porownywac - to trzeba sobie zadac pytanie - w zasadzie po co porownuje sprzety? A potem kto robi porownanie i na czyje zleceni czy tez sugestie? Ale to juz chyba zaczynam politykowac? pozdrawiam,Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 a ja wtracajac jak zwykle :P swoje trzy grosze - na wiosne widzialem ta maszynke na wystawie Motor Show (albo jakos tak to sie nazywalo) i musze powiedziec, ze rowniez budzial zainteresowanie tzw "ogladaczy". Jak widac po ulicach, a moze raczej nie widac (przynajmiej w Warszawce) nie zauwazylem tego sprzetu. Nie wiaqdomo czy to ze wzgledu n ajeszcze co najmniej mala popularnosc, amoze ze wzgledow finansowych, amoze z jeszcze unnych (np. ewentualna odsprzedaz, itp). A co by ni emowic - jak dzis mnie okreslil przedstawiciel Suzuki - ja mam faze zauroczeni Ducati i juz :D A zeby porownywac - to trzeba sobie zadac pytanie - w zasadzie po co porownuje sprzety? A potem kto robi porownanie i na czyje zleceni czy tez sugestie? Ale to juz chyba zaczynam politykowac? pozdrawiam,Krzysztof Ja jeszcze jedno bym dodał do kwestii Motor Show ... w Polsce jest inaczej niż na zachodzie (choć podobno już jesteśmy zachodem, a niektórzy nawet twierdzą, że nigdy nie przestaliśmy nim być). U nas pewnie łatwiej się wyróżnić - to jedna strona Cagivy. Ale druga - zwracam uwagę Topicodawcy, jak wiele nowych Cagiv 650 (albo w ogóle Cagiv) sprzedano w ostatnich dwóch latach w Polsce - 0 (albo w granicach zera). No cóż, sam Marian Mleczyk nie da rady rozkręcić biznesu, a ta marka nie ma silnego wsparcia finansowego. Nie ma sprzedaży, nie ma serwisu, nie ma wiedzy, nie ma klimatu, nie ma sprzedaży ... błędne koło. To również w Polsce trzeba wziąć pod uwagę. Ale niekoniecznie w Anglii. BTW, jak notowana jest sprzedaż Cagiv w Anglii i jak wygląda sprawa z dostępnością serwisu? Dasz jakieś info? Greetz serdeczne, &REW. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 witamja niestety nie ma zadnych info jak wyglada sprawa serwisu oraz sprzedazy ani w Polsce ani za granica, sorki W pelni sie zgadzam ze stwierdzeniem, ze nie wiadomo czy Polska to juz zachod, czy jeszcze wschod? Wielu z producentow juz sie przejechalo na Polsce i to nie najlepiej. Problem podstawowy u nas to chyba wartosc nabywcza pieniadza i relacja poziomu wynagrodzeni do ceny zakupu dobr jak np. motocykl. Dla przykladu cena zakupu sredniej 600 to okolo 35 - 40 tys pln. Przy sredniej krajowej (bo do tego trzeba sie odnosic) na poziomie 2400 pln (taka mniej wiecej chyb ateraz jest) mozna latwo sobie policzyc ile trzeba miesiecy odkladac i nie miec innych wydatkow, nie jesc , itd. - tak lekko liczac okolo 15 miesiecy. U naszych sasiadow w Niemczech przelicznuk jest mniej wiecej jak 2 tys Eur sredniej krajowej do 12-15 tys Eur ceny zakupuNie chce mi sie po prostu wiecej pisac w tym temaciePozdrawiamKrzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 witamja niestety nie ma zadnych info jak wyglada sprawa serwisu oraz sprzedazy ani w Polsce ani za granica, sorki W pelni sie zgadzam ze stwierdzeniem, ze nie wiadomo czy Polska to juz zachod, czy jeszcze wschod? Wielu z producentow juz sie przejechalo na Polsce i to nie najlepiej. Problem podstawowy u nas to chyba wartosc nabywcza pieniadza i relacja poziomu wynagrodzeni do ceny zakupu dobr jak np. motocykl. Dla przykladu cena zakupu sredniej 600 to okolo 35 - 40 tys pln. Przy sredniej krajowej (bo do tego trzeba sie odnosic) na poziomie 2400 pln (taka mniej wiecej chyb ateraz jest) mozna latwo sobie policzyc ile trzeba miesiecy odkladac i nie miec innych wydatkow, nie jesc , itd. - tak lekko liczac okolo 15 miesiecy. U naszych sasiadow w Niemczech przelicznuk jest mniej wiecej jak 2 tys Eur sredniej krajowej do 12-15 tys Eur ceny zakupuNie chce mi sie po prostu wiecej pisac w tym temaciePozdrawiamKrzysztof Dokładnie. Chyba totek pozostaje :P. Kto wie, czy nie większe szanse na odłożenie kasy :D. A pytanie o serwis w Angli było do Koksa, jestem ciekaw, jak Cagiva wygląda poza granicami tego łez padołu :crossy: &REW. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 jak jest w anglii? no coz - japonia rzadzi, sporo triumfow i bmw z wloskich to ducati gora (sporo monsterow) i tych 996 itp. a cagiva - glownie male pojemnosci. serwis wloskich maszyn tez cieniutko.ale ja mysle o raptorze bo on ma silnik suzuki i serwis bylby pod tym wzgledem ulatwiony (wloskie silniki wiemy ze nie naleza do maloawaryjnych i latwych w serwisie (raczej sa najtrudniejsze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Cześć, muminek chyba wziąłeś pod uwagę płacę brutto??? A co do Cagivy, to w Polsce na pewno się tym wyróżnisz z tłumu "szlifierek"Pozdro Seba Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 witam Sebano tak wartości brutto - jak inaczej można by porównać z ceną zakupupozdrawiam,Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekU Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Witam. Czy któryś z Kolegów miał może kontakt z motocyklem jak w tytule wiadomosci. Przymerzam się do kupna nowego ponieważ da się na terenie Niemiec uzyskać bardzo korzystną cenę. Pytanie czy motocykl jest wygodny na jazdy po mieście i krótkie dystanse do 100 km przy wzroście motocyklisty niewiele ponad 180 cm. Pozdrawiam wszystkich i prosze o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.