Skocz do zawartości

KTM 250 SX-F


woojo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

oczywiście dzwoniłem to tego faceta od KX-F 06r. ale on nie chce za wiele spuścić z ceny a SX-F jest do wzięcia za 16.200zł. to jest jakieś 1200zł różnicy w cenie. nie wiem czy na podstawie jednego testu (o dziwo zwycięza w nim Kawasaki) z gazety można rozstrzygnąć, który z tych motocykli jest lepszy. testy w gazetach wygrywają firmy, które umieszczą najwięcej reklam i mają dobry układ z naczelnym. chciałbym wieżyc, że są wiarygodne...w sobotę jedziemy oglądać KTM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tą Kawke bym chętnie wziął gdybym miał tyle $$$. Te Kawy z 06 to podobno zajebiste maszyny ale w 05 bym sie nie pakował. Ale Kawa piękna.

testy w gazetach wygrywają firmy, które umieszczą najwięcej reklam i mają dobry układ z naczelnym. chciałbym wieżyc, że są wiarygodne...w sobotę jedziemy oglądać KTM.
To też racja. Edytowane przez Kaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze niedawno pisałeś że KTM ma świetne zawieszenia a teraz że na Kawasaki ci się jednak lepiej jeździ i KTM nie za bardzo ci pasuje...

 

Żeby nie było jak dla mnie SX-F to jeszcze trochę za młody motocykl żeby nie miał wad, ale zapowiada się naprawdę nieźle. Luzy zaworowe są regulowane płytkami w przeciwieństwie do starszych KTM. Silnik wydawał mi się trochę mocniejszy niż w YZ250F ale miał wydech Akrapovica a Yamaha fabryczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze niedawno pisałeś że KTM ma świetne zawieszenia a teraz że na Kawasaki ci się jednak lepiej jeździ i KTM nie za bardzo ci pasuje...

 

Żeby nie było jak dla mnie SX-F to jeszcze trochę za młody motocykl żeby nie miał wad, ale zapowiada się naprawdę nieźle. Luzy zaworowe są regulowane płytkami w przeciwieństwie do starszych KTM. Silnik wydawał mi się trochę mocniejszy niż w YZ250F ale miał wydech Akrapovica a Yamaha fabryczny.

 

 

Tylko że chodził mi o to że w ktm-ie jest standardowe zawieszenie a kawasaki którym jeździłem mialo juz zrobione zaieszenie ale i tak chodzi nie tylko o zawieszenie tylko o wszystko o silnik itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że chodził mi o to że w ktm-ie jest standardowe zawieszenie a kawasaki którym jeździłem mialo juz zrobione zaieszenie ale i tak chodzi nie tylko o zawieszenie tylko o wszystko o silnik itd.

Osobiscie uwazam ze YZF250 z 2005 bije na glowe KXF250 z 2005 pod wzgledem momentu, mocy i zawieszenia. Mialem okazje jezdzic jednym i drogim w tych samych warunkach. YZF jest mocniejsza i duzo lepiej wybiera nierownosci. Jedna i droga maszyna byla w 100% seryjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie uwazam ze YZF250 z 2005 bije na glowe KXF250 z 2005 pod wzgledem momentu, mocy i zawieszenia. Mialem okazje jezdzic jednym i drogim w tych samych warunkach. YZF jest mocniejsza i duzo lepiej wybiera nierownosci. Jedna i droga maszyna byla w 100% seryjna.

 

 

Tak tylko ty mówisz o kxf-ie z 2005 roku, a wtedy kxf była słabym motocyklem. Dopiero w 2006 roku kawasaki mogło sie pochwalić dobrym motorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko ty mówisz o kxf-ie z 2005 roku, a wtedy kxf była słabym motocyklem. Dopiero w 2006 roku kawasaki mogło sie pochwalić dobrym motorem.

 

zapomniales chyba dodac "nie". Na KXF z 2006 nie jezdzilem wiec nie mowie czy mocne czy slabe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...