kanton Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 witam,kupilem 2miesiace temu ktm 580 lc4 z 1992 roku,po dwoch dniach rozlecial mi sie silnik.dowiedzialem sie ze nie ma szans na zdobycie tloka z pierscieniami.nie wiem co robic-kupic silnik,sprzedac motor?jak ktos wie cos na ten temat prosze o kontakt.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 siema, nie znam sie zbytnio na tych ktm, ale jesli rzeczywiscie nie da sie dostać tłoka to proponuje znalezc firme co dorabia tłoki z pierscieniami, sam kiedys korzystałem z takiej usługi i byłem mile zaskoczony jakością tłoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 (edytowane) Ejże, nie wierzę, że nie można tłoka do tego motoru dostać. To nie jest staruszek z lat 70-tych żeby były aż takie problemy. Poza tym LC4 to popularny sprzęt. Jeśli można wiedzieć, to gdzie szukałeś i kto tobie powiedział, że nie uda się kupić takiego tłoka?http://moji.motorkari.cz/index.php?znacka=Ktm&typ=LC4%20580Rocznik i model się zgadza, i człowiek w opisie ma coś o Wiseco. A Wiseco sprzedaje SEBA-MOTOR. Edytowane 19 Września 2006 przez BartekJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanton Opublikowano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Ejże, nie wierzę, że nie można tłoka do tego motoru dostać. To nie jest staruszek z lat 70-tych żeby były aż takie problemy. Poza tym LC4 to popularny sprzęt. Jeśli można wiedzieć, to gdzie szukałeś i kto tobie powiedział, że nie uda się kupić takiego tłoka?http://moji.motorkari.cz/index.php?znacka=Ktm&typ=LC4%20580Rocznik i model się zgadza, i człowiek w opisie ma coś o Wiseco. A Wiseco sprzedaje SEBA-MOTOR.tez tak myslalem,dzwonilem do serwisu ktm w warszawie-podobno oni sa glownym dystrybutorem na polske.co znaczy seba-motor?robia czesci? siema, nie znam sie zbytnio na tych ktm, ale jesli rzeczywiscie nie da sie dostać tłoka to proponuje znalezc firme co dorabia tłoki z pierscieniami, sam kiedys korzystałem z takiej usługi i byłem mile zaskoczony jakością tłoka to byloby niezle wyjscie,ale niktorzy mowia,ze dlugo dorabiany tlok nie wytrzyma.jak masz namiary na dobra firme to bym zaryzykowal. kanton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 ja korzystalem z uslug tej firmyhttp://legra.neostrada.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Przedstawiciel KTMa gwarantuje dostępnośc części jakoś tak dziwnie, do 10 lat produkcji motoru wstecz, bodajrze. Także nie liczyłbym na oryginalny tłok, tylko, równie dobry zamiennik.Seba -Motor to polecany przez wielu forumowiczów sklep z częściami. Mają tłoki Wiseco własnie. http://www.allegro.pl/item126955687_tloki_...350_wiseco.htmlTo jest link do jednej z jego aukcji. Zadzwoń, spytaj, człowiek jest kontaktowy i na pewno pomoże. Kiedyś szukałem tłoka do CZ 380, i myślałem nad Wiseco - nie miał u siebie, ale przysłał rozpiskę, jak zwymiarować tłok i deklarował chęć poszukiwań. Zrezygnowałem, bo cena była za duża jak na taki leciwy motor - coś koło 700 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 KTM po zmienie prezesa przestał produkowac czesci do starszych modeli dlatego tak jest niestety ale mysle ze nie ma zeczy niemozliwych:) ja tez polecam SEBA MOTOR a co do dorabiania to uwazam ze pomysł troche kulawy ale ja mysle ze nie głupi byłby pomysł znalezc kogos kto takowy tłok zmieniał i posiada stary odkupic za grosze stary a dorobic tylko pierscienie:)ja kiedys do swojego moto dorabiałem pierscienie ale nie pamietam do jakiego chyba DT tuning:) a jeszcze mozesz podac mi wymiary tego pierscienia bo moj wujek kiedys zajmował sie naprawianiem pił spalinowych i jakas ruska piła posiadała takie duze tłoki i ma nowe pierscienie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 posiadam taki silnik w czesciach - mam tez starsza wersje jezcze 4 biegowy rozpoznasz po kolorze (niebieski) wszystko ok tylko wal do regeneracjo bo stuka:);) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanton Opublikowano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 KTM po zmienie prezesa przestał produkowac czesci do starszych modeli dlatego tak jest niestety ale mysle ze nie ma zeczy niemozliwych:) ja tez polecam SEBA MOTOR a co do dorabiania to uwazam ze pomysł troche kulawy ale ja mysle ze nie głupi byłby pomysł znalezc kogos kto takowy tłok zmieniał i posiada stary odkupic za grosze stary a dorobic tylko pierscienie:)ja kiedys do swojego moto dorabiałem pierscienie ale nie pamietam do jakiego chyba DT tuning:) a jeszcze mozesz podac mi wymiary tego pierscienia bo moj wujek kiedys zajmował sie naprawianiem pił spalinowych i jakas ruska piła posiadała takie duze tłoki i ma nowe pierscienie:) nie czaje:)stary tlok ,pierscienie od ruskiej pily:)???.. ja w kosmos nie chce leciec! Przedstawiciel KTMa gwarantuje dostępnośc części jakoś tak dziwnie, do 10 lat produkcji motoru wstecz, bodajrze. Także nie liczyłbym na oryginalny tłok, tylko, równie dobry zamiennik.Seba -Motor to polecany przez wielu forumowiczów sklep z częściami. Mają tłoki Wiseco własnie. http://www.allegro.pl/item126955687_tloki_...350_wiseco.htmlTo jest link do jednej z jego aukcji. Zadzwoń, spytaj, człowiek jest kontaktowy i na pewno pomoże. Kiedyś szukałem tłoka do CZ 380, i myślałem nad Wiseco - nie miał u siebie, ale przysłał rozpiskę, jak zwymiarować tłok i deklarował chęć poszukiwań. Zrezygnowałem, bo cena była za duża jak na taki leciwy motor - coś koło 700 zł. ok,zadzwonie do nich jutro.dzieki posiadam taki silnik w czesciach - mam tez starsza wersje jezcze 4 biegowy rozpoznasz po kolorze (niebieski) wszystko ok tylko wal do regeneracjo bo stuka:);)potrzebowalbym starter od tego nie niebieskiego:)tylko w dobrym stanie,mi nie odbija ja korzystalem z uslug tej firmyhttp://legra.neostrada.pl/dzwonilem do nich,nie jest zle.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 (edytowane) Tłok normalnie taki jak trzeba, kuty, markowy-chyba Wossnera kupisz np. w Gdańsku u Wójcika. Koszt-około 650-700 PLN, czyli cena w miarę normalna jak na duży 4T. Selekcje chyba były w pełnej opcji. Wiem-bo pytałem niedawno. W oryginale robił dla KTM taki tłok Mahle, albo Goetze (nie pamiętam dokładnie bo silnik rozbierałem w ubiegłym roku) może też warto poszukać w tym źródle. Dla desperados jez też tez inna opcja-można porównać z tłokiem od KTM 520-ta sama średnica, a ciut tańszy. Może będzie podchodził-w sumie to bardzo podobne konstrukcyjnie silniki, tyle że w LC4 wszystko jest zrobione w większej skali.Ktoś tu pisał że do starszych KTMów nie dostanie się w oryginale części-do modelu 90` kupowałem różne rzeczy z oryginału (plastiki, linki, różne gumki, ślizgi łańcucha, nawet nalepki etc...). Największy problem w sztukach przed 94` jest namierzenie numeru fabrycznego części. Wójcik już nie raz mnie z tym ratował dzwoniąc tam gdzie trzeba. Edytowane 20 Września 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 nie czaje:)stary tlok ,pierscienie od ruskiej pily:)???.. ja w kosmos nie chce leciec!ok,zadzwonie do nich jutro.dziekipotrzebowalbym starter od tego nie niebieskiego:)tylko w dobrym stanie,mi nie odbijadzwonilem do nich,nie jest zle.dzieki akurat ten element nie zmienił sie wiele mainny ksztalt zaczepu na linke:) generalnie z silnikowych mam wszystko i jesli cos potrzeba mozna sie dogadac--silniki w super stanie przywiezione z Niemiec tam nie oplaca sie reanimacja wałów:)---szukam kogoś kto ma doświadczenie w reanimacji wałów korbowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanton Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 akurat ten element nie zmienił sie wiele mainny ksztalt zaczepu na linke:) generalnie z silnikowych mam wszystko i jesli cos potrzeba mozna sie dogadac--silniki w super stanie przywiezione z Niemiec tam nie oplaca sie reanimacja wałów:)---szukam kogoś kto ma doświadczenie w reanimacji wałów korbowychmoj tez jest z niemiec,lipa straszna -ktos tak złozyl -chyba jakiś turek:)dobrze że masz częci ,będziemy w kontakcie,a może chcesz ten silnik sprzedać?u mnie dol silnika jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) jak chcesz to moge Ci podac nr do czlowieka (mechanik) który od lat zajmuje sie KTM i jak powiesz mu jaki masz model itp to gwarantuje Ci ze nie usłyszysz tak jak zwykle ciszy w słuchawce tylko gosc powie CI to co chcesz sie dowiedzic. U generalnego przedstawiciela w Krakowie a nie jak sadziłes w Warszawie dostaniesz wszystkie oryginalne czesci od 94r ale wczesniej własnie trzeba by sie zaptac wyzej wspomnianego człowieka czy przypadkiem (a załoze sie ze tak) ten silnik nie był taki sam do 95r. tak jak GS i SX 125 miały te same siniki od ok 90r do 97. a tłok pasuje jeszcze nawet od SX 98r. Edytowane 20 Września 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) Gawron, czy myślimy o tym samym legendarnym p. Kazimierzu?Jest jeszcze inna uwaga-KTM swojego czasu robił różne mixy w silnikach komponując fi cylindra ze skokiem wału. Tłok od 600 poniżej rocznika chyba 93`-94` jest taki sam jak w nowszych LC4 400 (piszę to z pamięci, zainteresowany musiałby to jeszcze raz potwierdzić dla 100% pewności). Fi 94,96 nominał jak chyba dobrze pamiętam. Edytowane 20 Września 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Gawron, czy myślimy o tym samym legendarnym p. Kazimierzu?Jest jeszcze inna uwaga-KTM swojego czasu robił różne mixy w silnikach komponując fi cylindra ze skokiem wału. Tłok od 600 poniżej rocznika chyba 93`-94` jest taki sam jak w nowszych LC4 400 (piszę to z pamięci, zainteresowany musiałby to jeszcze raz potwierdzić dla 100% pewności). Fi 94,96 nominał jak chyba dobrze pamiętam.No widze ze jestes z Gdańska a słyszałerś o Krakowskim megaspecu ktma panu Kujałowiczu :biggrin: Tłok musi pasowac od innego rocznika i ja tego jestem pewien. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.