Skocz do zawartości

NSR 125 JC22 '00 TYLKO 125KM/H? MECHANIK KUT..?


sonix
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ile obrotów na liczniku ma Twoje moto a ile wyciaga naprawde? (na ostatnim biegu)

 

policz ilosc zębów na zebatkach i porównaj do fabrycznych

 

zastanawia mnie , jak ten mechanik "otworzył na stałe" ten zaworek ... samo otwarcie nic nie do bo trzeba jeszcze pomyslec jak go zablokować żeby sie nie obkręcał od drgań :P jesli tego nie zrobił to na 99 procent sie przestawił

 

co do silniczka sterujacego zaworem - podłącz go do tej złączki , przekręc kilka razy stacyjką - jesli sie obraca to jest sprawny ... jesli nie to spróbuj odpalic silnik i obserwuj jak sie zachowuje jak wkrecasz moto na różne obroty

Edytowane przez robak

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrde masz takie problemu kup sobie YAMAHE R1... naucz sie jezdzic przy 130 a dopiero pozniej jezdzic szybciej.... POZDRO

 

 

 

Ciekaw jestem czy jakby Twoje moto miało o 10KM mniej niż mają takie seryjnie to też byś tak twierdził i nie widział problemu :P

 

 

 

Na jakiej benie jeździsz, 95? Ja ostatnio zatankowałem do tezetery 98 i mi zasłabła jak cholera. Też był muł na niskich obrotach i tak jakby się lekko dusił ciągle. V-max spadła o około 20 km/h/ Teraz jeżdżę znów na 95 i jest znowu zajebiśc*e Pozdro

 

 

 

Miałem to samo w RG. Jezdziłem na 95, a raz zalałem 98 i moto sie dużo gorzej zbierało i spadła nieco V-max. Po powrocie do 95 wszystko wróciło do normy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wiecie co, moim zdaniem to jest jednak jakiś problem z zaworem wydechowym. Jak sie doczytałem ma on bardzo duże znaczenie przy niskich obrotach. Jeśli (jak twierdxzi mechanik) jest on otwarty cału czas (kanał wylotowy ma większą objętość) to na niskich obrotach silnik winien być mułowaty a na wysokich powinien zapie**alać jak dziki. Ale może zawór się odblokował jak ktoś już wspomniał i tłamsi motor na wysokich obrotach. Ale na wszelki wypadek sprawdć też sprzęgło jak koledzy wcześniej mówili. Nic nie zepsujesz z dużo możesz zyskać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

teraz to ja juz nie wiem niiiic! zalozylem zawor wydechowy. widze ze chodzi.

 

a moto moze i szybciej mi sie zbiera ale co z tego jak jedzie tylko 110km/h!

 

jak nie bylo zaworu to jechal mi marne 125km/h ale teraz to juz kur.. nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał nsr125 sprowadzoną z niemiec i już w briefie pisało v-max 125 oddał do mechaników powiedzieli że nie ma blokad teraz kupił następna w briefie wpis 150km\h i motocykl smiga 150 a nawet 160 niemieccy mechanicy potrafią odblokować niestety nasi nie (nie obrażając pożądnych mechaników :)) :):D Może musisz jeszcze poszukac innego serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale na poczatku ojciec jechal nia 130km/h i mowil ze jeszcze by poszla wiecej. a gdy cos sie stalo z zaworem to jechala tylko 125 i do dupy miala przyspieszenie. a teraz gdy naprawilem zawor i znowu go zalozylem jedize 110.

 

na 3 osiaga 95km/h

na 4 - 100km/h

5- 110...km/h

6- 108-110km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz do tego czlowieka gg 6378421. On w swoim zyciu zrobil tyle NSR ze to bania mala napewno ci pomoze

on rozkminil cala elektryke i cala mechanike w NSR... Ja tez mialem NSR i mialem podobny problem co sie okazalo jak wszystkie kabelki sie podlaczy tam gdzie trzeba to moto jest zablokowane z modulu i bedzie sie krecilo na wysokie obroty ale VMAX bedzie kicha dopiero jak sie wprowadzi poprawke do modulu albo sie go odlaczy to bedzie jechalo jak potrzzeba... wazne jest tez ile wazysz (ja waze 9 dyszy i NSR przy 140 dostawala drobnej zadyszki) i na jakim paliwie i oleju latasz.... polecam CASTROLA R2 najlepszy do 2t

jak poprzedni forumowicze pisali sprawdz to sprzeglo bo moze sie slizgac ja w DT tak mialem ze powyzej 10 tys. byl uslizg i nagly wskok na obroty nie ciagnela jak trzeba...

 

 

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz do tego czlowieka gg 6378421. On w swoim zyciu zrobil tyle NSR ze to bania mala napewno ci pomoze

on rozkminil cala elektryke i cala mechanike w NSR... Ja tez mialem NSR i mialem podobny problem co sie okazalo jak wszystkie kabelki sie podlaczy tam gdzie trzeba to moto jest zablokowane z modulu i bedzie sie krecilo na wysokie obroty ale VMAX bedzie kicha dopiero jak sie wprowadzi poprawke do modulu albo sie go odlaczy to bedzie jechalo jak potrzzeba... wazne jest tez ile wazysz (ja waze 9 dyszy i NSR przy 140 dostawala drobnej zadyszki) i na jakim paliwie i oleju latasz.... polecam CASTROLA R2 najlepszy do 2t

jak poprzedni forumowicze pisali sprawdz to sprzeglo bo moze sie slizgac ja w DT tak mialem ze powyzej 10 tys. byl uslizg i nagly wskok na obroty nie ciagnela jak trzeba...

POZDRAWIAM

no dokładnie!! jak moto sie ostro kreci a jedzie powoli to znaczy ze sprzegło jest do roboty. i to włansie objawia sie mała predkoscia na ostatnim biegu mimo wysokich obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałes ze na luzie wkreca sie do 12,5 tys obrotow czyli teoretycznie wszystko jest sprawne kolega miał nsr i była zablokowana na module (cos z kabelkami poprzemieniane) ja mysle ze masz przełozenia za krotkie i stad ten problem gdyby motor był zablokowany to by nie wkrecał sie do takich obrotow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...