burmistrz Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Witam bardzo serdecznie. Jesli ktos byl bny w stanie pomoc mi, lub doradzic n\to bym bym bardzo wdzieczny... Otoz sprawa ma sie nastepujaco: mam CBR-ke z 91 roku jest to model PC-25. Motor sprawuje sie bez wiekszysz problemow. Jeden problem ktory mnie martwi to kopcenie na wysokich obrotach. Od 9tys. w zwyz zaczyna kopcic na czarno. Czy to jest wina gaznokow (kwestia ustawienia mieszanki) czy moze jest to wina zaworow?!? Jesli mieliscie podobny problem i uporaliscie sie z tym, to bardzo prosze o pomoc. Z gory WIELKIE DZIEKI. 3majcie sie, pozdrawiam wszystkich!!! :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 A jaki przebieg ma moto? Jak dla mnie jest to poprostu efekt zużycia moto względem przebiegu. Mój na prawie 50000 i też przykopci troche jak sie go wkręci. Ile Ci zużywa oleju na 1000 km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 kopcenie na czarno moze byc spowodowane 2 sprawami:- zbyt bogata mieszanka- poprostu zawalony wydech sadza...wtedy wystarczy tylko od czasu do czasu dac w palnik i bedzie ok ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 (edytowane) Efekt diesla to wynik dużego przebiegu i związanego z tym zużycia gażników, wytarte iglice i ich gniazda są najłatwiej zauważalne. Najprościej jest zacząć od wymiany dysz głównych które przez lata eksploatacji uległy silnej erozji wewnętrznej. Proponuję zastosować - wartość nominalną dyszy minus 7,5 punkta rozmiarowego.Zakładając ceteris paribus innych układów. Edytowane 18 Września 2006 przez M a D a F a K a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burmistrz Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 A jaki przebieg ma moto? Jak dla mnie jest to poprostu efekt zużycia moto względem przebiegu. Mój na prawie 50000 i też przykopci troche jak sie go wkręci. Ile Ci zużywa oleju na 1000 km? Problem jest w tym, ze oleju mi w ogole nie pali. przejechane ma ok 60tys. Moze faktycznie to kwestia gaznikow. Sprobuje pogrzebac cos przy mieszance, bo to przeciez zaden koszt. Jesli to nic nie da to bede musial bardziej sie zaglebic w te gazniory. Jesli bedziecie mieli jeszcze jakies pomysly to smialo piszcie, oczekuje odpowiedzi, pozdrowionka dla wszsystkich!!!!!!! Yoł ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 No, Madafaka ci napisal - najpierw dysze glowne do wymiany, a jak to nie pomoze to iglice i rozpylacze. Adam M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 60 tysiecy to nie taki duzy przebieg.Dymienie na czarno to faktycznie efekt znacznie wzbogaconej mieszanki, jednak zanim rozbierzesz gaźniki skontroluj stan filtra powietrza. Z reszta to po drodze przy rozbieraniu gaźniorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 dokladnie tak jak pisze Pipcyk. ja w swojej Kawie mialem podobnie. wkrecala sie na obroty ale zostawiala tak czarna chmure dymku ze masakra ;) i co?... wymienilem filtr powietrza i jak reka odjal, a moja kawa ma podobny przebieg jak Twoja CBR-ka 55650 km. wiec przed gaxnikami warto zajrzec do airboxu i poogladac filtr. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 i ja mam taki sam problem w FJ1200,na poczatku zaczalem od filtra,bylo duzo lepiej, juz tylko na wysokich obrotach przydymialo,nastepnie zrobilem czyszczenie z regulacja i synchronizacja gaznikow,delikatna poprawa ale problem nie został wyeliminowany do konca,teraz zastanawiam sie czy regenerowac stare czy kupic inne lepsze gazniki??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Rzecz tak banalna jak sprawdzenie filtra powietrza, czy jego terminowe wymiany zakladam ze kazdy uzytkownik motocykla sam robi zanim napisze cos na Forum, ale moze sie myle.Do kolegi Joe - wzwiazku z pewna roznica cen miedzy kompletem dysz glownych a kompletem gaznikow, najpierw sprobowalbym z dyszami, pozniej z iglicami i rozpylaczami a na koncu z gaznikami. :biggrin: Adam M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo 84 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 tak jak kolega napisał wyżej są 2 najczęstsze przyczyny takiego stanu rzeczy -zbyt bogata mieszanka -sadza wtłumiku sprawdz filtr powietrza bo to on może byc sprawca tego że moto dostaje mniej powietrza co powoduje ze mieszanka staje sie bogatsza ja miałem u siebie to samo ale paliła normalnie zużycie paliwa w miare ok więc nieruszałem tego problemu. ostatnio założyłem dyno jeta filtr k&n i wydech przelotowy co zmusiło mnie do regulacji gażników. po ty zabiegu problem zniknął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi