psycho zwirek Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 jak w temacie...wszystko sie zaczęło od dłuższej wyprawy podczas której straciłem iskrę… Moto odstawiłem do garażu i po 2 dniach iskra wróciła. Po rozgrzaniu moto [ok. 5nim] iskra znowu zniknęła…..…i co to może być?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 A cewka się ie przegrzewa czasami? A cewka się nie przegrzewa czasami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MistrzuAKP Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 też mysle ze cewka zapłonowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 zobacz na innej swiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Jak kolega wyżej. Wkręć inną świece i zobacz czy dało efekt. Kolega w aprili tuareg rally miał podobny problem. Świeca niby dobra ale jednak... Po rozgrzaniu iskra zamierała i moto nie paliło albo sie dusiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Moze crosami nie jezdze ale chetnie pomoge. Wiec zacznij od swiecy, wymien swiece, kup taka sama< o takiej samej cieplocie>, jezeli nadal bedzie iskra nikla, to sprawdz kabel wysokiego napiecia , moze ma jakies przebicia. A jezeli to juz nie to napewno masz problem z cewka. Ogolnie cewka jak nie daje iskry to jest do wyrzucenia. Twoj problem znam z autopsji, mialem cos takiego w Uralu. Identyczne zachowanie sie... a wiec sprobuj wykrecic cewke, i poloz ja na fotelu, albo gdzies z dala od pradnica czy alternatora, nie wiem co masz zalozone. Jezeli iskra nie zniknie przez 5 i bedzie elegancko, tzn ze magnetyzm pradnicy/alternatora ma wplyw na cewke, i teraz musisz sie zastanowic gdzie ja umiescic, a jezeli cewka sie przegrzewa i gubi iskre pod drodze to rowniez postaraj sie wymyslic jakies dodatkowe chlodzenie. pozdrawaim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 (edytowane) Yyyy, znaczy że co, że prądnica powoduje w cewce zanik isky?? To chcesz powiedzieć?? To dość....odważna teoria :-D.W takim motorze jest zapewne dolna część przy kole magnesowym - cewki twornika, a górna częśc to moduł zapłonowy zalany w jakimś tworzywie. Ten moduł reguluje również wyprzedzenie zapłonu.Sprawdź, jak ci napisali, świecę, kabel WN. Sprawdź także przewody idące od twornika do modułu. U mnie było tak, że w miejscu ukrytym dla oka , w okolicach wydechu, przewód sie przetarł i lekko przytopił. Nie było tego widać i po rozgrzaniu izolacji dotykał do ramy. Efekt był taki, że motor gasł, i za cholere nie mogłem odpalić. Mijało 15 minut, kop i chodzi. Acha, w moim sprzęcie poprawę przynosi poprowadzenie dodatkowej masy od głowicy do ramy motoru. Szczególnie zalecane w przypadku, gdy twornik się mocno grzeje - to podobno właśnie przez brak dobrej masy. Edytowane 15 Września 2006 przez BartekJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psycho zwirek Opublikowano 15 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 na ilku świecach jest tak samo czyli brak iskry, aktualnie iskra pojawia sie raz na "sto tal" i totylko jedna a później nic. w moto mam pradnice i modół daleko od siebie, biore sie za spawdzanie kabli, aaa i który to jest przewód wysokiego napięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Kabel wysokiego napiecia, w skrocie WN. Najgrubszy kabel jaki masz w tym swoim motorku. Kabel wychodzi z cewki i idzie do swiecy, zakonczony jest fajka. Nie wiem czy da sie to razniej zoobrazowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 jak w temacie...wszystko sie zaczęło od dłuższej wyprawy podczas której straciłem iskrę… Moto odstawiłem do garażu i po 2 dniach iskra wróciła. Po rozgrzaniu moto [ok. 5nim] iskra znowu zniknęła…..…i co to może być?pzdrWidoczne siadł ci moduł czy cewka zapłonowa zalezy co przy nim masz i musiała sie przegrzać i po zagrzaniu głubi iskre albo moze tez być wina swiecy zapłonowej ale to pierwsze pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 kolejny przypadek.takie objawy to albo jakas nielocznosc w sintalacji.Ale zazwyczaj to niestety padniety impulsator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psycho zwirek Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 sprawdząłem przewody i nagle iskra wróciła :biggrin: jezdziłem od tampej pory kilka h i nic się narazie odpukać niedzieje najprawdopodobniej była to wina przerey w instalacji. dzieki za porady pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaker1c Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Hey mam ten sam problem ma ktoś moduł do niej ??? kurde bo nie widze gdzie może być przetarta wiązka mówie odrazu ze sie znam w miare na moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.