Skocz do zawartości

Honda CRM 250 traci iskrę po rozgrzaniu…


psycho zwirek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie...wszystko sie zaczęło od dłuższej wyprawy podczas której straciłem iskrę… Moto odstawiłem do garażu i po 2 dniach iskra wróciła. Po rozgrzaniu moto [ok. 5nim] iskra znowu zniknęła…..

…i co to może być?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze crosami nie jezdze ale chetnie pomoge. Wiec zacznij od swiecy, wymien swiece, kup taka sama< o takiej samej cieplocie>, jezeli nadal bedzie iskra nikla, to sprawdz kabel wysokiego napiecia , moze ma jakies przebicia. A jezeli to juz nie to napewno masz problem z cewka. Ogolnie cewka jak nie daje iskry to jest do wyrzucenia. Twoj problem znam z autopsji, mialem cos takiego w Uralu. Identyczne zachowanie sie... a wiec sprobuj wykrecic cewke, i poloz ja na fotelu, albo gdzies z dala od pradnica czy alternatora, nie wiem co masz zalozone. Jezeli iskra nie zniknie przez 5 i bedzie elegancko, tzn ze magnetyzm pradnicy/alternatora ma wplyw na cewke, i teraz musisz sie zastanowic gdzie ja umiescic, a jezeli cewka sie przegrzewa i gubi iskre pod drodze to rowniez postaraj sie wymyslic jakies dodatkowe chlodzenie. pozdrawaim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyyy, znaczy że co, że prądnica powoduje w cewce zanik isky?? To chcesz powiedzieć?? To dość....odważna teoria :-D.

W takim motorze jest zapewne dolna część przy kole magnesowym - cewki twornika, a górna częśc to moduł zapłonowy zalany w jakimś tworzywie. Ten moduł reguluje również wyprzedzenie zapłonu.

Sprawdź, jak ci napisali, świecę, kabel WN. Sprawdź także przewody idące od twornika do modułu. U mnie było tak, że w miejscu ukrytym dla oka , w okolicach wydechu, przewód sie przetarł i lekko przytopił. Nie było tego widać i po rozgrzaniu izolacji dotykał do ramy. Efekt był taki, że motor gasł, i za cholere nie mogłem odpalić. Mijało 15 minut, kop i chodzi. Acha, w moim sprzęcie poprawę przynosi poprowadzenie dodatkowej masy od głowicy do ramy motoru. Szczególnie zalecane w przypadku, gdy twornik się mocno grzeje - to podobno właśnie przez brak dobrej masy.

Edytowane przez BartekJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ilku świecach jest tak samo czyli brak iskry, aktualnie iskra pojawia sie raz na "sto tal" i totylko jedna a później nic. w moto mam pradnice i modół daleko od siebie, biore sie za spawdzanie kabli, aaa i który to jest przewód wysokiego napięcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak w temacie...wszystko sie zaczęło od dłuższej wyprawy podczas której straciłem iskrę… Moto odstawiłem do garażu i po 2 dniach iskra wróciła. Po rozgrzaniu moto [ok. 5nim] iskra znowu zniknęła…..

…i co to może być?

pzdr

Widoczne siadł ci moduł czy cewka zapłonowa zalezy co przy nim masz i musiała sie przegrzać i po zagrzaniu głubi iskre albo moze tez być wina swiecy zapłonowej ale to pierwsze pewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdząłem przewody i nagle iskra wróciła :biggrin: jezdziłem od tampej pory kilka h i nic się narazie odpukać niedzieje najprawdopodobniej była to wina przerey w instalacji. dzieki za porady pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...