maxis_64 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 mamtaką prośbę czy zna ktoś jakieś dobre linki z budowy choppra lub cruisera znudziły mi sie maszyny produkcyjne chciałbym zbudować własny piekny krążownik ale do tego są potrzebne jakieś przykłady zeby nie spartolić długoletniej pracy część części już mam ale nigdy nie za dużo dobrych rad tych którzy już przeszli przez to pozdrowienia dla wszystkich maniaków i fanów krązowników szos oczywiście jednośladowych maxis :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 ale czego oczekujesz oprócz linkówwzględem czego porady sprecyzuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Sory kolego, starszy jestes o demnie sporo, wiec moze nie powinienem Cie upominac, ale kurcze, posuly Ci sie kropki i przecinki w klawiaturze?? Przeciez tego nie da sie czytac. Pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 http://64.172.168.34/cgi-bin/discus/discus.pl?pg=topics Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxis_64 Opublikowano 11 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 sprecyzowanie pytanka1. Budowa tylnego zawieszenia 2. Budowa przedniego zawieszenia 3. Budowa ramy Jest tyle możliwości, że człowiek zaczyna dostawać świrka i nie wie co wybrać, co najlepsze ,najbardziej funkcjonalne .Dlatego proszę o linki i opisy.pozdrowionka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 sprecyzowanie pytanka1. Budowa tylnego zawieszenia 2. Budowa przedniego zawieszenia 3. Budowa ramy Jest tyle możliwości, że człowiek zaczyna dostawać świrka i nie wie co wybrać, co najlepsze ,najbardziej funkcjonalne .Dlatego proszę o linki i opisy.pozdrowionka :) ad1. tylne zawieższenie...najwygodniej na wachaczu...albo na suwakach ad2. zależy jak to ma wyglądać.. albo olejaki jakieś przedłużone.. albo wachaczowy przód , jeszcze klasyczniej na resorze.. ad3. jeżeli nie chcesz budować moto pod jakieś papiery...tzn masz papier na moto firmy krzak gdzie nikt nie wie co to jest, to juz masz podstawe ..a jeżeli chcesz robić ramę i potem ją chomologować (oczywiscie samemu) to już raczej będzie kosztownie..lepiej zlecić to jakiemuś zakładowi co takowe ramy wytwarza. to ma być chopper czy jakiś drag.. słuchamy dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxis_64 Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Choppera już miałem myślę że drag to jest to chcę mieć masywną ciężką maszynę z ogromnym zbiornikiem w kształcie łezki tylne koło już mam 240X70X16" rury na rame też stal nierdzewna utwardzona tera jestem w trakcie załatwiania silnika moze sie uda coś sciągnąć taniego powyżej 1100cm .Jakie wyobrażenia ,jeżeli chodzi o formę góry ,oczywiście wizualną to kształt mustanga w biegu,siodło umiejscowione na wysokości 1/4 tylnego koła, szeroki przód no nie będe zdradzał wszystkiego z doświadczenia wiem ze wszystko zaczyna sie od kół, a następnie ramy dalej to już dopieszczanie.Dodał bym zdjęciątko ale nie wiem jak się to robi.dzieki za informacje zapraszam do rzmowy. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 to wrzuć na megauploada albo inny serwer i zarzuć linkiem... będziemy wiedzieli o czym gadka i wtedy można usiąść przy piwie przed kompem i pogaworzyć... Tak BTW jeśli chcesz mieć siodło na wyskości 1/4 tylnego koła to jakos tego nie widze... chcesz szurać dupskiem po ziemi? A jak wjedziesz w dziure to zostawisz w niej klejnoty... (chyba, ze chodziło Ci o 3/4 wysokości koła) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxis_64 Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 http://img169.imageshack.us/img169/9006/123689576nw8.jpg no taki mały zarys ale wukończenie zrobił bym inaczej mam jeszcze kilka zdjęć z karpacza ze zlotu HD też niezłe bryki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 masz jakieś doświadczenie ze spawaniem .... ale nie takim gdzie trzeba zesmarkać dwie blaszki tylko takie gdzie spiona będzie z przetopem itd ukosowanie ??jeszcze do tego giętarkę.. wiesz wszystko ma być jak mówisz ciężkie, masywne.. znajdz silnik a potem ramę dopasuj do niego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 (edytowane) a ja chciałem wam powiedzieć co mam zamiar zrobić. jeśli znacie kogoś, kto mógłby mi pomóc, to byłoby zajebiście: weźcie sobie na tapetę virago 535. i teraz wyobraźcie sobie, że wyciągacie tylne koło, usuwacie kardan, tylny błotnik, nadmiar ramy u góry... a następnie z tyłu dajecie duże koło (np. 200 starczy) napędzane łańcuchem... a tak o to wygląda silnik od 535 po przeróbce. tylko w nowej ramie:http://img102.imageshack.us/img102/1935/b98rnij4.jpg pozdrawiam! thefex! masz piwo ode mnie za podanie namiarów na tą stronkę! Edytowane 12 Września 2006 przez bartic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 tez juz od kilku lat chodzi mi po glowie budowa motocykla.. I mysl coraz bardziej dojrzewa.. A w poniedzialek bylem obejrzec silnik na sprzedaz od Sportstera XLH 1000 z poczatku lat 80.. Choroba postepuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 a ja tam bym chetnie z kumplem quada zbudowal - silnik od etz 250 lub cz 350 :) bartic - na zlocie jakims sie zrewanzujesz Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Bartic wszystko spoko, tylko nie jestem przekonany co do tego że baza czyli XV535 to dobry silnik do tego typu kombinacji... Ja jak już miałbym się bawić w budowe choppera to nie na bazie 500-tki, bo to moim zdaniem to trochę mija się z celem... ju noł łot aj min... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxis_64 Opublikowano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 panowie jezeli chodzi o spawanko to nie jest tak żle ,ale wszystko będzie spawane w systemie TIG nie normalnymi elektrodami, a gińcie rur to pryszcz bo kuzynek ma warsztat i gnie rury pod zamówienie ,mało tego one po zgięciu nie tracą swojego profilu jest taka specjalna giętarka wszystko idzie rewelacyjnie na niej wygiąć.Mysle ze dojżałem już do budowy ostatniej maszyny w moim życiu tylko jak to mówi się u nas na śląsku cieszyńskim "nie piere sie z kasą" i to bedzie dość długa budowa .Kumpel wyszukał gdzieś na bajerach motorowy złom ,podobno mozna jakiegoś uszkodzeńca starszego wyciągnąć za 200EU zobaczymy .daje link do drugiego zdjęciątka .l http://img178.imageshack.us/img178/5016/1236895766wy8.jpg tojest to tylko dopracować resztę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.