Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

Wiecie ja kupiłem ten motor we wakacje poprzedni właściciel jeździł na wodzie. Ale teraz zalałem go płynem, i po dwóch pełnych zbiorniczkach wyrównawczych przestał już mi nie brać.

Widocznie suszyło go :)

 

 

płyn ma właściwości łatające wycieki

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy motocyklisci mam maly problem i potrzebuje pomocy...:(dokladnie chodzi mi o kawasaki kmx 125r!!a blizej to jak jade to strasznie szumi mi lancuch i prZeskakuj....<sprawdzalem lancuch i jest dobrzze naciągnięty a wiec o co chodzi...??prosilbym o jak najszybszą odpowiedz bo nie wiadomo o co chodzi z góry dzieki... bigrazz.gif

Witam,

Miałem tak samo w moim MTX-ie.Łańcuch naciągniety,komplet napędowy jak nowy.. A jak jechałem to przeskakiwał. Okazało się, że elementy ramy oplatające silnik były pęknięte(a konkretnie jeden z nich(dwie rurki od ramy które idą pod silnikiem)) i przy jezdzie silnik przesuwał się do tyłu(przy dodaniu gazu) i łancuch się poluznial... Takie są skutki toru motocrossowego..:-/

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A czy moze wie ktoś jak wysokie są piersienie tłokowe przy KMX-ie bo ja nie jestem pewnien 2mm czy 1,5mm ale wydaje mi się ze 1,5mm,jesli ktoś wie to niech poprawi mnie bo planuje zmienic pierscienie bo

tłok jest ok. gładz cylindra tez tylko piersienie troche sie zużyły i mają spory luz na zamkach. i moto słabe jest. A u mnie są piersienie żeliwne(z takimi już kupiłem) to czyżby były podróby bo z tego co wiem orginał ma stalowe piersienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiece roznia sie od siebie cieplota takze roznica jest ale jak napisal kolega powyzej niewielka. Ogolnie racja - standardowo jest osemka,teraz sprawdzilem w ksiazeczce ale na stronie o kmx'ie niemieckiej przeczytalem,ze dziewiatka jest zalecana czy cos w ten desen.

 

Ja smigalem na zlotej i platynowej i w porownaniu do zwyklej dziewiatki nie odczulem roznicy - motor tak samo odpalal na cieplym i zimnym.

Teraz mam zwykla BR9ES i przy -4 z pierwszego zagadal takze kup co bedziesz mial pod reka akurat :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda bo fajnie by bylo jak by miał ale i tak jest spoko motorek,może dlatego ze cześci są jeszcze do nich

w miare dobre(dostęp) jak na 2t to chyba jeden z lepszych sprzetów mozę nie za mocny ale nie jest jednorazówką (jak inne crossy po 20-30h i remont), jeżdze codzienne i nie ma co narzekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda bo fajnie by bylo jak by miał ale i tak jest spoko motorek,może dlatego ze cześci są jeszcze do nich

w miare dobre(dostęp) jak na 2t to chyba jeden z lepszych sprzetów mozę nie za mocny ale nie jest jednorazówką (jak inne crossy po 20-30h i remont), jeżdze codzienne i nie ma co narzekać.

 

 

pewnie ze tak moto jest bardzo fajne, mozna smigac po ulicy jak i w terenie, ja smigam praktycznie w terenie i nie narezkam choc rzeczywiscie mogloby byc ciut mocniejsze, dostep do czesci jet latwy i moto malo awaryjne takze warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć mam taką sprawę potrzebuje kupić króciec ssący do kmx-a i nie wiem czy wziąć orginał czy podróbę, i skąd najtaniej go załatwić. Bo w sklepie powiedział mi sprzedawca że może to nawet kosztować koło 200zł. I nie wiem czy da się kupić tylko tą gumę na wierzchu bo reszta jest dobra z tej części wewnętrznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam jeden mały problem, założyłem przelotową końcówke tłumika, o wiele lepiej chodzi motor, ale ale mam ten daszek na końcu tłumika i poci mi się, tzn mieszanka chyba wylatuje :/ zdjemuje daszek i wszystko normalne (no bo śruby wykręcone i mieszanka ma swobodny wylot) Niemiec dając mi go mówił że go trzeba przepalić na autostradzie.. Zaznaczam że z tym tłumikiem byłem na przeglądzie i diagnosta powiedział że mam idealną mieszanke! Czyli odpada gaźnik?

O ile dobrze pamiętam bo zbyt krótko jeździłem na oryginalnym tłumiku to on się nie pocił ten oryginalny... Olej nawet zlałem i wlałem lepszy bo ten co lał tam niemiec to jakiś dziwny był... i nic nie pomaga, aha jeszcze jedno ostatnio mam taką dziwną sprawe że jak odpale moto jest już nawet nagrzane i dam obroty prawie na maxa na luzie to spadają maxymalnie do 2tys.. wystarczy że wcisne lekko ssanie i spadają do normalnych 1tys. ? Jakieś rady? Wskazówki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...