enduromaster Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Wiecie ja kupiłem ten motor we wakacje poprzedni właściciel jeździł na wodzie. Ale teraz zalałem go płynem, i po dwóch pełnych zbiorniczkach wyrównawczych przestał już mi nie brać.Widocznie suszyło go :) płyn ma właściwości łatające wycieki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 koledzy motocyklisci mam maly problem i potrzebuje pomocy...:(dokladnie chodzi mi o kawasaki kmx 125r!!a blizej to jak jade to strasznie szumi mi lancuch i prZeskakuj....<sprawdzalem lancuch i jest dobrzze naciągnięty a wiec o co chodzi...??prosilbym o jak najszybszą odpowiedz bo nie wiadomo o co chodzi z góry dzieki... bigrazz.gif Witam,Miałem tak samo w moim MTX-ie.Łańcuch naciągniety,komplet napędowy jak nowy.. A jak jechałem to przeskakiwał. Okazało się, że elementy ramy oplatające silnik były pęknięte(a konkretnie jeden z nich(dwie rurki od ramy które idą pod silnikiem)) i przy jezdzie silnik przesuwał się do tyłu(przy dodaniu gazu) i łancuch się poluznial... Takie są skutki toru motocrossowego..:-/Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 A czy moze wie ktoś jak wysokie są piersienie tłokowe przy KMX-ie bo ja nie jestem pewnien 2mm czy 1,5mm ale wydaje mi się ze 1,5mm,jesli ktoś wie to niech poprawi mnie bo planuje zmienic pierscienie bo tłok jest ok. gładz cylindra tez tylko piersienie troche sie zużyły i mają spory luz na zamkach. i moto słabe jest. A u mnie są piersienie żeliwne(z takimi już kupiłem) to czyżby były podróby bo z tego co wiem orginał ma stalowe piersienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 zaoszczędzisz na tłoczku a wymienisz cylinder. nie warto oszczędzać na takich rzeczach, to nie motorynka Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Cześć powiedzcie mi jaką świecę do kmx. I czy warto pakować się w jakieś platynowe do krosów czy wystarczy jakaś zwykła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Standartowo to jest BR8ES :crossy: I na takich chodzi bardzo dobrze zawsze :cool: Nawet w zimie :( Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Mam drugą NGK BR8ES i nigdy sie nic nie działo, żadnych problemów, pali od max 2-3kopka na mrozie.... Zreszta czy jedna czy druga to niewielka roznica... pozdro Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Swiece roznia sie od siebie cieplota takze roznica jest ale jak napisal kolega powyzej niewielka. Ogolnie racja - standardowo jest osemka,teraz sprawdzilem w ksiazeczce ale na stronie o kmx'ie niemieckiej przeczytalem,ze dziewiatka jest zalecana czy cos w ten desen. Ja smigalem na zlotej i platynowej i w porownaniu do zwyklej dziewiatki nie odczulem roznicy - motor tak samo odpalal na cieplym i zimnym. Teraz mam zwykla BR9ES i przy -4 z pierwszego zagadal takze kup co bedziesz mial pod reka akurat :icon_twisted: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 miałem kmxa z ostatniego roku produkcji i nie miał rozrusznika , z tego co wiem to tylko dt ma wersję z rozruchem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 szkoda bo fajnie by bylo jak by miał ale i tak jest spoko motorek,może dlatego ze cześci są jeszcze do nichw miare dobre(dostęp) jak na 2t to chyba jeden z lepszych sprzetów mozę nie za mocny ale nie jest jednorazówką (jak inne crossy po 20-30h i remont), jeżdze codzienne i nie ma co narzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Rajdowiec to ty masz az 3 moto?? Jaka twoja WRka ma pojemnosc?? To Yamaha czy Husqvarna?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 szkoda bo fajnie by bylo jak by miał ale i tak jest spoko motorek,może dlatego ze cześci są jeszcze do nichw miare dobre(dostęp) jak na 2t to chyba jeden z lepszych sprzetów mozę nie za mocny ale nie jest jednorazówką (jak inne crossy po 20-30h i remont), jeżdze codzienne i nie ma co narzekać. pewnie ze tak moto jest bardzo fajne, mozna smigac po ulicy jak i w terenie, ja smigam praktycznie w terenie i nie narezkam choc rzeczywiscie mogloby byc ciut mocniejsze, dostep do czesci jet latwy i moto malo awaryjne takze warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Rajdowiec to ty masz az 3 moto?? Jaka twoja WRka ma pojemnosc?? To Yamaha czy Husqvarna?? POZDROmiałem WR400F ale już nie mam :) sprzedałem teraz mam narazie KMX125 dorwałem za grosze i teraz nim sobie jeżdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Cześć mam taką sprawę potrzebuje kupić króciec ssący do kmx-a i nie wiem czy wziąć orginał czy podróbę, i skąd najtaniej go załatwić. Bo w sklepie powiedział mi sprzedawca że może to nawet kosztować koło 200zł. I nie wiem czy da się kupić tylko tą gumę na wierzchu bo reszta jest dobra z tej części wewnętrznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Mam jeden mały problem, założyłem przelotową końcówke tłumika, o wiele lepiej chodzi motor, ale ale mam ten daszek na końcu tłumika i poci mi się, tzn mieszanka chyba wylatuje :/ zdjemuje daszek i wszystko normalne (no bo śruby wykręcone i mieszanka ma swobodny wylot) Niemiec dając mi go mówił że go trzeba przepalić na autostradzie.. Zaznaczam że z tym tłumikiem byłem na przeglądzie i diagnosta powiedział że mam idealną mieszanke! Czyli odpada gaźnik? O ile dobrze pamiętam bo zbyt krótko jeździłem na oryginalnym tłumiku to on się nie pocił ten oryginalny... Olej nawet zlałem i wlałem lepszy bo ten co lał tam niemiec to jakiś dziwny był... i nic nie pomaga, aha jeszcze jedno ostatnio mam taką dziwną sprawe że jak odpale moto jest już nawet nagrzane i dam obroty prawie na maxa na luzie to spadają maxymalnie do 2tys.. wystarczy że wcisne lekko ssanie i spadają do normalnych 1tys. ? Jakieś rady? Wskazówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.