Skocz do zawartości

KOSIARKA-HELP!!! hehe NAPRAWDE WAZNE


YAGO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z kosiarkom-wiem ze to nie moto ale... do zeczy: silnik dwusow 125ccm :twisted: , gaznik podcisnieniowy(ssanie z zamykaniem wlotu powietrza) problem polega na tym ze silnik zapala tylko na ssaniu a po jego wylaczeniu gasnie, dotego jest jakis dziwny uklad zaplonowy-magneto, cewka prondotworcza, z niej 3 kable na modul(w srodku jest zaplonowa i pare elektronicznych dupereli mi przekaznik, tranzystor) z ow modulu odrazu kabelek na swiece-nic do ustawiania... CO JEST NIE TAK I JAK TO NAPRAWIC? a dodam ze niema filtra powietrza

TO DLAMNIE NA PRAWDE DUZY PROBLEM-MAM 500 m2 TRAWNIKA-Z KABLOWKA 7h :cry:

DZIEKI!

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłonu nie ruszaj. W kosiarkach czy piłach te rzeczy sa zrobione bardzo prosto i głównie nastawione na trwałość i niezawodność. Ja bym się przyjrzał bliżej gaźnikowi. Może po prostu czymś się zapchał ( to częsty przypadek ) sprawdź drożność przewodów paliwowych, sprawdź czy paliwo dostarczane jest do gaźnika .

Możliwe jest także uszkodzenie uszczelnienia skrzyni korbowej. Może simmering na wale poszedł. Może wydmuchało uszczelkę ? Ale i tak najpierw sprawdź te przewody i gaźnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Częsty problem z kosiarkami to zasyfienie trawą cięgieł sterujących z regulatora obrotów. Kosiarka automatycznie "dodaje gazu" gdy zwiększa się obciążenie. To są bardzo proste regulatory i cięgła czasem się zacinają lub owiną trawą i wtedy wszystko się pieprzy. Proponuję na początek dokładne wyczyszczenie gaźnika z zewnątrz.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie napisałeś że ta kosiarka stała 12 lat ?? To istotna sprawa. Jeżeli stała tak długo to na pewno będzie potrzebne czyszczenie gaźnika i przewodów. Poza tym sprawa filtru powietrza. W dwusuwie układ dolotowy jest bardzo dokładnie zestrojony i jakakolwiek ingerencja w niego może dużo zaszkodzić. U Ciebie brakuje filtru powietrza, przez to są mniejsze opory przepływu czyli mniejsze podciśnienie w gaźniku- przez co mniej paliwa zostaje rozpylane przez dysze główną. Przeczyść instalacje i załóż ( jeżeli nie masz oryginalnego to przynajmniej jakiś zbliżony) filtr powietrza .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...