Immortal Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Jak myślicie, silnikowi pracującemu w zakresie od 0 do nawet 11 000 rpm bedzie lepiej służył olej 10w40 czy 20W40 :icon_mrgreen: . podejrzewam oba to syntetyki, tylko różnią się gęstością. silnik nie jest nowy ma już trochę nakręcone. czekam na Wasze opinie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Jak myślicie, silnikowi pracującemu w zakresie od 0 do nawet 11 000 rpm bedzie lepiej służył olej 10w40 czy 20W40 :icon_mrgreen: . podejrzewam oba to syntetyki, tylko różnią się gęstością. silnik nie jest nowy ma już trochę nakręcone. czekam na Wasze opinie. pzdr wydaje mi się że powinieneś użyć opcji szukaj ... nie wiem czy to forum wytrzyma następny temat o olejach ;) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Jak myślicie, silnikowi pracującemu w zakresie od 0 do nawet 11 000 rpm bedzie lepiej służył olej 10w40 czy 20W40 :icon_mrgreen: . podejrzewam oba to syntetyki, tylko różnią się gęstością. silnik nie jest nowy ma już trochę nakręcone. czekam na Wasze opinie. pzdr20W40 syntetyczny??? Moze i taki istnieje ale czesto sie spotyka oleje mineralne o takich wlasciwosciach a 10W40 mozna kupic jako polsyntetyczny jak i syntetyczny olej Ja bym wlal do gpz'ta 600 (taki masz profilu wiec pewnie o niego chodzi) 15W50 motula. Dobry i tani olej polsyntetyczny. Jesli koniecznie chcesz jeden z tych dwoch co podales to 10W40 bo ten lepiej zachowuje sie w niskich temperaturach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Dokładnie . 20w40/50/60 pełnego syntetyka nie widziałem jeszcze , może są ale rzadko spotykane . Do Twojej kawy lał bym pełnego sytneta 5/10/15w50/60(chyba ze do tej pory był lany połsyntetyk albo mineral to wlej połsyntetyka). Pierwsza wartość to zawsze gęstość im mniejsza liczba tym rzadszy olej i tak 5w na zime a 15w na lato (a 20w połsyntetyk to na tropiki :icon_mrgreen: ) ) chociaż kolega zalał do olejaka (GSF 750) 20w40 połsyntetyk na lato i w upal paluje go ostro po mieście i ani nie kwęknie silniczek jak pszczoleczka (nie dawno wszystkie silnikowe wartosci Cisnieniowe sprawdzalismy i wszystko jest cacy,) nie ma mowy o przegrzaniu ;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Podobno jakieś osady się gdzies wypłukują i silnik się zaciera na zbyt dobrym oleju...Moja GS500 ma prawie 100.000 km i chyba zaraz się coś wypłucze, bo dolałem Arala 10W60 full syntetyk, bo potrzeba była, a innego oleju w Gadajowej przyczepie nie znalazłem...Superolu nie było... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Matko i córko...kolejny temat o olejach i kolejne legendy.... Jak nie wiecie o czym piszecie to nie piszcie bo się słabo robi. Ok Ryży , jesli coś pokręciłem albo napisalem bzdury to mnie popraw . (Oczywiście jak już nie bedzie Ci słabo bo jeszcze zemdlejesz a tego nikt nie chce ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Ok Ryży , jesli coś pokręciłem albo napisalem bzdury to mnie popraw . (Oczywiście jak już nie bedzie Ci słabo bo jeszcze zemdlejesz a tego nikt nie chce )A moge ja?? :) Pierwsza wartość to zawsze gęstość im mniejsza liczba tym rzadszy olej Te liczby dotyczą(choć nie są jej wartością) LEPKOŚCI a nie gęstości-gęstość to jest parametr określany kg/m3 a lepkość masz np. w mm2/s i w zależności min. od tej wartości przydzielany jest do odpowiedniej klasy lepkościowej np.15W50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codrusldn Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 ja bym jednak proponowal polsyntetyk 10w40, ale coz jak widac "swierzak jestem" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 A moge ja?? :crossy: Te liczby dotyczą(choć nie są jej wartością) LEPKOŚCI a nie gęstości-gęstość to jest parametr określany kg/m3 a lepkość masz np. w mm2/s i w zależności min. od tej wartości przydzielany jest do odpowiedniej klasy lepkościowej np.15W50 A to przepraszam wszystkich że napisałem bzdure :) , ale cóż człowiek całe zycie się uczy , na drugi raz bede wiedział . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 (edytowane) http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...s&highlite=olej Czytać, czytać i jeszcze raz czytać!46 stron!!!! Edytowane 10 Września 2006 przez MarianKa Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...s&highlite=olejCzytać, czytać i jeszcze raz czytać!46 stron!!!! I co przyjdzie z tego czytania? :)Wypowiedzi pięciuset osób, z czego - jeżeli sam nie wiesz za dużo - nie będziesz umiał odsiać bzdur... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.