Deebo Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Witam mam taki problem że szóstka w moim gsie pracuje tak jak jedynka w maluchu:) miał ktoś podobny problem? Szczególnie słychać to na wolnych obrotach. Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Troche nie kumam jak szostke mozesz slyszec na wolnych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 (edytowane) pewnie chodzi mu o niski zakres obrotow Edytowane 6 Września 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 7 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Dokładnie o to mi chodzi tak do 5k obrotów wyraźnie ją słychać, później mniej chociaż do końca nie chodzi normalnie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Szósty bieg w tym motocyklu zapinasz tylko wtedy gdy na 5ty masz już pełne obroty.Jak chciałbyś sobie pojechać na 6tym 5000 obrotów to musisz sobie kupić HD z ostatniej serii. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 7 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 To znaczy że jak jade powiedzmy 120km/h przez 200kilometrów to mam jechać na piątce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 moze przyczyny musisz szukac gdzie indziej wez pod uwage lancuch przy duzych obciazeniach tez moze wyc szegolnie gdy jest suchy (nienasmarowany ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 a ja jak wrzucam 6 bieg to zaczyna mi cos piszczec lub obcierac, nie mam pojecia co to jest :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 7 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Ten dźwięk na 100% jest z silnika łańcuch nowy nasmarowany i dobrze naciągnięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 To znaczy ze tryb szostki jest wyrobiony, na jakim oleju jezdzisz ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 8 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Castrol syntetyk 5W40 niedawno wymieniałem, przed wymianą oleju szóstka też tak głośno pracowała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 To znaczy że jak jade powiedzmy 120km/h przez 200kilometrów to mam jechać na piątce? nie ma reguły, nie ucz się też jechać na poszczególnych biegach wg prędkości. jedziesz na takim biegu na jakim w danej chwili jest "najlepiej". jak jadę z równą prędkością ok 100-120 to jadę na 5 lub 6 w zależności gdzie nie trafię wibracje w okolicy 5tys, bo niestety GS takowe ma (mam wyregulowany etc).przy wyższych prędkościach, jeśli jedziesz ze stałą prędkością to zrzucaj na piątkę jeśli silnik się męczy, bo szóstka to już nadbieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Ok dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 nie ma reguły, nie ucz się też jechać na poszczególnych biegach wg prędkości. jedziesz na takim biegu na jakim w danej chwili jest "najlepiej". jak jadę z równą prędkością ok 100-120 to jadę na 5 lub 6 w zależności gdzie nie trafię wibracje w okolicy 5tys, bo niestety GS takowe ma (mam wyregulowany etc).przy wyższych prędkościach, jeśli jedziesz ze stałą prędkością to zrzucaj na piątkę jeśli silnik się męczy, bo szóstka to już nadbieg A mozesz mi podpowiedzieć czym rózni sie bieg od "nadbiegu" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 nadbieg to przełożenie mniejsze niż 1.0 (koło obraca się szybciej niż silnik), większość moto np na szóstce (własnie nadbieg) będzie miało mniejszą prędkość maksymalną niż na piątce ze względu na to że potrzeba większej mocy żeby jechać z daną prędkością na wyższym biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.