Skocz do zawartości

co sądzicie o motorach triumph ????


Rekomendowane odpowiedzi

Zazdroszczę przejażdżki, też się musze umówić.

 

oni tam dośc często robią dni otwarte i jest masa motocykli do jeżdżenia, dają bez zbędnego gadania nawet takim młodym jak ja :bigrazz: tylko dokumenty i kluczyki od motocykla albo samochodu trzeba zostawić.

Właśnie tam też śmigałem też m.in. na MT - 01 (Stage 2 na wydechach akrapović ;) )

Był też Rocket, speed triple i scrambler.

 

Niestety nie było mnie w mieście jak była do jazdy CBR 600 RR :)

 

Co do ST to pięknie oddaje moc , ciągnie z samego dołu (100 Nm) wkręca sie na obroty tak szybko że nie nadąża sie zmieniać biegów.

Owiewka idealnie osłanai od wiatru.

Miałem taką sytuacje, że jak wsiadałem na Sprinta to na na komputerze pokazywało mi 70 km do zrobienia do tankowania po 20 pojawiły się 3 kreski :) więc stwierdziłem że musze jechac spokojnie zwłaszcza ze juz byłem w mieście (i tak też uczyniłem) jednak po spojrzeniu na licznik okazało się ze jadę grubo ponad 100 :biggrin: a wrażenie jakbym jechał 70.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem trzy obecnie najlepsze triumphy to:

daytona 675 - wygrywa wszystkie testy wsrod sportowych szejsetek '06, jak pokazaly MMP - na torze tez sobie daje rade

nowy Speed Triple - tez nadaza za konkurencja, w tescie FastBikes był na drugim miejscu zaraz za KTM-SuperDuke,

natomiast jezeli chodzi o wyglad i tak ogolnie walory stylistyczne to Thruxton jest megamistrzem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem trzy obecnie najlepsze triumphy to:

daytona 675 - wygrywa wszystkie testy wsrod sportowych szejsetek '06, jak pokazaly MMP - na torze tez sobie daje rade

nowy Speed Triple - tez nadaza za konkurencja, w tescie FastBikes był na drugim miejscu zaraz za KTM-SuperDuke,

natomiast jezeli chodzi o wyglad i tak ogolnie walory stylistyczne to Thruxton jest megamistrzem

 

ok, bylem wczoraj na przejazdzce i przyjechal na lunch facet na thruxton (czarny) prosto ze sklepu. wygladal super, mial chromowane tlumiki staintune ktore daly mu nie tylko lepszy wyglad ale tez i super dzwiek

nie jest to typ motoru ktory chcialbym miec, ale doceniam go i podoba mi sie jego wyglad

wg wlasciciela jak na razie problemow zadnych, jego 3 w zyciu triumph i kazdy byl ok. co nie znaczy ze nie przydazy sie cos innym bo triumph's reputacja jezeli chodzi o jakosc jest podobna do samochodow alfa romeo.....milosnicy nazywaja to dusza a reszta swiata uzywa zlowa "szmelc"

kto ma racje?

 

natomiast dzis bylem u mojego ducati dealer ktory jest rowniez triumph dealer i czekajac na moj motor wzialem speed triple na przejazdzke

WOW! to jest motor i pol! moj duke ma torque ale to nic w porownaniu z tym. 4-5 tys obrotow i rwie jak dziki. utrzymac przednie kolo na ziemi to sztuka bo gdy swiatla zmienia sie na zielone to tylko niebo widac

pol godzinki sie nim rozbijalem i bylem pod wrazeniem

super motor. i wyglada ok tez - "moj" mial bialy bak i cala reszta byla czarna. troche za cichy ale to mozna "naprawic"

jedyne co mi sie nie podobalo to deska rozdzielcza - balagan i ciezka do operowania

moze kwestia przyzwyczajenia?

 

co do daytona, to nowym jeszcze nie jechalem, ale kiedys wzialem kolegi 600cc na kilka godzin i byl super motorek. wchodzil w obroty, gladka zmiana biegow, doskonale hamulce. fajnie sie siedzi z tym szerokim, plaskim bakiem przed soba. zawieszenie bylo rewelacyjne........a nowy model ma byc o niebo lepszy, jesli wierzyc gazetom

tyle ze mnie plecy i nadgarstki potwornie bolaly na drugi dzien - ale to starosc a nie wina motoru

 

to tyle o triumph - fajna alternatywa do japonskiego odkurzacza, wiecej klasy i charakteru, duza historia

ale jeden lubi pomarancze. drugi.............

 

melvin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich

nareszcie kotś pisze "ciepłe' słowa o triumphie

jestem żdziwiony brakiem twierdzeń że co Honda to Honda

sam śmigam daytoną 4warty sezon bez problemu znosi toważystwo XX fazer 1000 itp wręcz odwotnie koledzy są godni podziwu jaki czad ma daytona

pozdr. wszystkim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i standard. goscie ktorzy triumpha widzieli tylko na zdjeciach pisza bzdury ze az sie mozg lasuje.

 

mam daytone T595(nie jest to szescsetka tylko 955ccm) i zrobilem nia prawie 15tys.

 

Wady:

 

mocno sportowa pozycja (w koncu sport a nie goldwing )

srednia jakosc wykonania.

slaba dostepnasc czesci i serwisu

 

Zalety:

 

Zajebisty doł i srodek bdb gora czyli ciagnie na calym zakresie bez zadnych dzior

 

piekna praca silnika (basowo mruczy)

wyglad (kwestia gustu mnie sie podoba)

rewelacyjne zawieszenia (jedzie jak przyklejony+pełna regulacja)

 

awarie:

 

podczas calego okresu uzytkowania mialem dwie. pekniety przewod paliwowy (moja wina za mocno skrecony) i przytkany wtrysk (jakosc polskiego paliwa)

poza tym lac i jezdzic.

 

ktos tu pisal ze japonczyki lepsze i w ogole. faktycznie jest to nie podwazalne ze japonia przoduje w kazdej kategorii jesli chodzi o technike ale jesli chcesz byc troszke indywidualny to na pewno nie VN 1600 bo to prawie jak harley tylko ze prawie robi wielka roznice. :bigrazz:

W czestochowie jest nas az dwoch tak wiec indywidual na maxa.

 

Natomiast d 675 powalila cala konkurencje na lopatki tak wiec nie do konca te super japonczyki sa takie super.

 

Mialem okazje pojezdzic T595 D675 st rocketem i triplem. kazdy z tych sprzetow mial to cos innego niz japonska konkurencja.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizualnie mi sie nie podobaja Triumphy. Jest tylko jeden co mi sie podoba. Jest to naked i wystepuje w Magdzie M ;) (Chyba jest to Triumph). Ale ze strony technicznej napewno sa to motocykle bardzo dobre. Drogie sa, ale podobno w stanach sa duzo tansze jak u nas. Niewiem w ilu procentach to jest prawda :]

w filmie to speed triple. piękny. mi triumph'y podobają sie bardzo. A w stanach to wszystkie sprzęty są dużo tańsze niż u nas, cholera :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bart b coz widac nie znasz sie za bardzo i piszesz bzdury

to wild star jest prawie jak harley ma pas, szprychy, popychacze i jest chlodzony powietrzem

natomiast vn 1600 jest na wtrysku kardanie, ma felgi i chlodzenie ciecza, automatyczna regulacje luzow zaworowych, jest to juz wiesz co innego niz harley, rowniez stylisttycznie wyglada poprostu crusierowo, tak jak wszystkie scigacze dla laika sa plastikowe i kolorowe tak i crusiery

dla kogos kto sie nie zna to kazdy motocykl z sszeroka kierownica to harley, jednak no nie,

 

napewno mialy inne niz japonska bo japonce maja cos innego niz triumph

i nie oznacza ze sa gorsze

Edytowane przez Stan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

japonce maja ten problem że zawsze kogoś małpują a jak zrobią cos nowego to ni w H-uj ni w pi-zdu np. MT01 .a kto wie że np. w DRag Starce 650 zeby wyjąć tylne koło trzeba to robic RAZEM z dyfrem koszmar!!!czsami myslę że to w chinach było zrobione(bez obrazy dla własicieli)

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

toyota land cruiser tez malpuje wielkiego forda T no bo w koncu tez ma 4 kola i tez nazywamy to autem

a harley wynalazl crusiera ? i go opatentowal ?

wiesz co mi sie podoba w japoni ze jak juz cos robia podobnego to jest przynajmniej lepsze technicznie jakosciowo

wiadomo ze jak ktos nie ma motocykla i oglada obrazki w necie to zarzuci ze japonie nie maja duszy ale jak juz pisalem nie ma co w takie dyskusje wchodzic bo ten kto to pisze...

MT01 jest pieknym motorem to ze tobie sie nie podoba nie znaczy ze jest brzydki dla innych

mi sie nie podoba 4/5 motocykli triumph i czy to znaczy ze sa brzydkie ? facet...

jak myslisz ze w chinach bylo robione to porownaj sobie spawy ramy i wachacza i wykonczenie czesci tych wspanialych motocykli nie z japoni, wlasnie z japonia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan

jak zwykle to samo

leprze jakośopwo ...przestań 10 lat temu MIAŁEM VN1500

żarł olej a benzynę dolewałem sprzęgło po dwóch dniach postoju sklejone na amen, heble żadne, zawieszenie i rama zrobione chyba z gumy, jak ostro zahamujesz to kontrolka oleju swieci przez 2min a stan oleju jest na maksa. Po ok 16tyś przeb pękł tylni błotnik pod lampą (umnie i u znalomego w tym samym miejscu)mogę jeszcze wymieniac mnóstwo takich technicznie i jakościowo smaczków wynieniac jak np. w HONDZIE 954 napis na instalacji elektr. MADE IN CHINA bez kitu .każdy moto ma wady i zalety , z tym że motocykle nie japońskie są w tej chwili

tak samo dobrze zrobione i niezawodne a spawy w mojej Daytonie I M900 są wykonane przynajmniej przyzwoicie czególnie jak se przypomnie własnie te z VN. XJ, V-MAX ....

pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz zaraz to co pisze na przewodzie to wiesz nie ma znaczenia wiekszego bo przenosza produkcje tam gdzie jest tania sila robocza i taki napis wcale nie znaczy ze przewod lepi chinczyk z ryzu...

co do vn-a to ponoc byla to wpadka znam gosci co maja i jezdza porobili juz po 40 tys i nie narzekaja ale wierze ci

akurat takie rzeczy rzadko ale czasami zdarzaja sie w roznych motocyklach,

ot wpadka konstrukcyjna, jednak nadal podtrzymuje to ze triumph to zadna arystokracja, tylko firma jak kazda inna i to ze wypuscila dobra 600-tke nie znaczy ze maja rynek w garsci

 

o tych lepsze jakosciowo pisalem na przyklad o wild starze ktory jest wierna kopia harleya mozna powiedziec ma ceramiczne powloki w cylindrach i jeszcze inne smaczki, w przeciwienstwie do vn 1600 i innych takich motocykli ktore ida nowym torem nie zwiazanym z harleyem no chyba ze harley zastrzegl sobie szeroka kierownice... albo ze harley ma patent na cruisera ale wtedy tak jak pisalem powiedzmy porshe carreara to nedzna podrobka forda T...

cos nowego nie znaczy ze nie ma duszy i jest gorsze... swiat sie rozwija z takim mysleniem to by kazdy jezdzil trabantem bo by mowil ze to fajne ... ale takie myslenie funkcjonuje w indiach moze ale u nas juz raczej nie

 

 

odnosnie podrabiania to raczej sklanialbym sie ku temu ze inne firmy probuja teraz podrabiac japonczykow ich niezawodnosc i jakosc.. z roznym skutkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś jest w tych wywodach Stana. Harley ostsatecznie nie robi wszystkich cześci sam, elektronika na bank jest japońska, wtrysk pewnie czyjś inny itp., jak wszędzie.

To Honda pierwsza zastosowała tarcze do hamulców w motocyklu a nikt nie ma pretensji, że Harley nie jeździ na półpiastach o tej pory...Jest pewien styl retro,cruisery mam na myśli i firmy maja w ofercie taki sporżęt, tak jak z samochodami, są takie śmakie i owakie.

Japsy potrawią lepiej produkowac niż inni i to jest fakt niezaprzeczalny i dobrze, bo wwielu dziedzinach życia musielibyśmy sie borykać z niedoróbkami do dziś.

A dla gardzących chińską produkcją niech ciekawostką będzie,że żaden silnik diesla montowany w mercedesie od 2005 r. nie pochodzi z innego kraju niż Chiny. Robią diesle tam i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...