M@LY Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 witammam pytanko dotyczace oczyszczenia silnika. Czego uzyc do tego?moj olej zmienil sie w "kawe z mlekiem" przypuszczam ze przyczyna bylo utopienie moto w wodzie.Chcialbym pomoc mojemu silniczkowi aby byl jak najdluzej zdrowypozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Jednym ze sposobów będzie kupienie taniego oleju z wysoką liczbą TBN (właściwości myjące) i odpalenie motocykla na parę minut w celu przemycia. Oczywiście zmiana starego filtra przed "myciem" i zmiana filtra po "myciu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 (edytowane) olej o kolorze kawy z mlekiem?a przypadkiem to nie plyn chlodzacy w oleju?chyba ze juz to naprawiles a co do przemycia, to ja bym kupil najtanszy olej samochodowy o niskiej klasie lepkosci i wysokich wlasciwosciach pluczacych.. zreszta powinny byc jakies specjalne oleje sluzace wlasnie do przemywania silnika.. Edytowane 1 Września 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekl Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 liqui moly ma w ofercie srodki czyszczace - do przeplukiwania silnika.nie mam natomiast pojecia jak sprawdza sie to w praktyce.na zdrowy rozsadek, wystrczajace rozwiazanie zaproponowali juz koledzy powyzej. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@LY Opublikowano 2 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 kolor "kawa z mlekiem" to przyczna bylo by dostanie sie plynu z ukladu chlodzenia do silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 (edytowane) no wszystko na to wskazujepewnie masz walnieta uszczelke pod glowica albo simmering pompy Edytowane 2 Września 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@LY Opublikowano 3 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 wiec jak moge sprawdzic co jest w takim razie przyczyna?(uszczelka czy simering) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 (edytowane) rozkrecic i zrobic ogledziny?a jak nie umiesz to sie nie baw i daj do serwisu. zreszta.. jezeli plyn z chlodnicy wali ci do silnika, to mozna to chyba sprawdzic odkrecajac korek chlodnicy i patrzac, czy sie nie pojawiaja babelki czy piana.. ale pewnosci nie mam, bylo o tym na forum gdzies. poszukaj Edytowane 3 Września 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 hehhee...dzisiaj spojrzalem w okienko od oleju i co widze?to samo co Ty: olej koloru kawy z mlekiem.rozkrecam caly burdel i jutro zamawiam uszczelniacz pompy.jak chcesz to zapodam fotki jak to w srodku wyglada Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Nie ma to jak olejak powietrzny :icon_mrgreen: jaka kawa? jakie mleko? Powodzenia chłopaki! Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 hehhee...dzisiaj spojrzalem w okienko od oleju i co widze?to samo co Ty: olej koloru kawy z mlekiem.rozkrecam caly burdel i jutro zamawiam uszczelniacz pompy.jak chcesz to zapodam fotki jak to w srodku wyglada Nitomen z forum juz przerabial takie problemy, w razie pytan moze cos pomoze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Wiekszosc firm produkujacych oleje lub dodatki ma "plukanke do silnika".Mysle, ze na wiekszej stacji znajdziesz - np. STP.Wlewasz do oleju przed wymiana, uruchamiasz silnik na okreslony (podany w instrukcji) czas i potem zlewasz olej - teoretycznie z calym syfem.A co do "kawy z mlekiem" - jezeli nie plywales motocyklem w jeziorze, to na bank plyn chlodzacy w oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Wiekszosc firm produkujacych oleje lub dodatki ma "plukanke do silnika".Mysle, ze na wiekszej stacji znajdziesz - np. STP.Wlewasz do oleju przed wymiana, uruchamiasz silnik na okreslony (podany w instrukcji) czas i potem zlewasz olej - teoretycznie z calym syfem.A co do "kawy z mlekiem" - jezeli nie plywales motocyklem w jeziorze, to na bank plyn chlodzacy w oleju.Widocznie do silnika dostała sie chyba woda i po zmieszanieu sie obu składników zrobił się taki kolor jak kolor mleka no cóż powinno siewymienić olej lecz najpierw mależałoby przeczyścić silnikk albo przepłukać go ropą a natepnie wlac świeżego i wtedy powinno być wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.