Skocz do zawartości

Ile bylibyscie w stanie dac za TEGO ogarka?


thefex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie

 

rzucajcie propozycje ile byscie maksymalnie dali za tak zrobionego Ogarka ?

moze bede go sprzedawal, bo z kasa cienko, ale chce wybadac wczesniej rynek :biggrin:

dodam ze na zyczenie wszystkie usterki moge zlikwidowac, ale na razie nie mam na to czasu.

ogarek sluzy mi jako drugi moto (jak padnie cos w Kawasaki, to wsiadam na pyrpla)

 

aby doprowadzic go do takiego stanu, wywalilem w niego ok 1600 zl (tak, slownie tysiac szescset).

ale nie zaluje, bo sporo sie dzieki temu nauczylem.

 

fotki troche nieaktualne:

- jest zamontowany stozkowy filtr powietrza

- obie klamki sa identyczne - czarne

- zamiast gumowych, sa takie chromowo-plastikowe ladne raczki na kierownicy

- zielony kabel wys napiecia zastapil przezroczysty, z widocznym miedzianym drutem Bosch`a

- tylna zebatka nie jest juz w rdzy - poszla w ocynk

 

opis:

* silnik zostal odblokowany -> efekt: v-max na prostej to 68km/h wg dobrze wyskalowanego licznika SigmaSport (sprawdzalem tez z autem).

Odblokowanie polega na:

~ powiekszeniu dolotu krocca ssania od strony gaznika

~ dysza paliwowa 68

~ filtr stozkowy ;) --> lekko poprawia moc w zakresie srednich obrotow i dodaje fajny klank na niskich

~ rura wydechowa skrocona o 10cm

~ wyjeta jedna przegroda z tlumika

 

*

* po kapitalnym remoncie silnika + nowy lakier pera metalik

wymienione:

cylinder 60ccm (tak naprawde jest to 55cc, ale mniejsza o to) i tlok z 3 pierscieniami

nowy wal korbowy i lozysko igielkowe w glowce korbowodu od strony swoznia tlokowego

nowe lozyska (2 korbowodowe i 2 od skrzyni biegow)

ze starych czesci zostaly tylko tryby i aparat zmiany biegow - w bdb stanie

silnik dobrze uszczelniony, nic nie kapie

* silnik o przebiegu ok 1200 km od remontu - praktycznie bez awarii, spadania lancucha i przepalonych zarowek nie licze

* nowe felgi z bebnami (2x 150 zl w motozbycie) + nowe opony stomil (te najtansze, rometowskie)

* nowe szczeki hamulcowe

* nowe lozyska w kolach i oski

* nowy naped (zz 11, czeski lancuch i tylna fabryczna 54)

* elektryka zrobiona od nowa na zlaczki elektryczne (nie ma fuszerki z poskrecanymi kablami)

* manetka gazu od WFM, duzo wygodniejsza

* klamki WSK - takze poprawiaja wygode

* wszystkie linki nowe

* nowa cewka wys. napiecia, kondensator i swieca

* mocniejszy prad -> przepalalo mi fabryczne zarowki 6V 15W przod + 5W tyl, teraz jest 2x 21W12V i swieca dobrze (mozna to jeszcze poprawic dajac mocniejsza do przodu i slabsza z tylu).

* licznik rowerowy SigmaSport 5-funkcyjny zamiast starego, w ktorym ciagle urywala sie linka

* sprawne hamulce !!!!!!!!

 

minusy:

- luzy na glowce ramy -> mimo zestawu naprawczego (nowe lozyska i wianki) nie dalo sie tego naprawic. konieczna wizyta u tokarza

- polamany polksiezyc od kopniaka (w trakcie remontu zalozylem nowy z AG-motu.. polamal sie po tygodniu). czyli odpalamy na pych

- male otarcia lakieru

- kanapa z przodu leciutko naderwana

- lusterka, ktore drgaja podczas szybszej jazdy (zamontowane od MZ)

- jedna sprzycha w tylnym kole jest urwana - koszt wymiany to 1 zl

- kierownica do wymiany albo pospawania - nie polamala sie, ale ma pekniecie ktore jest uciazliwe (koszt ok 25 zl)

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehehe... za 150 zl to ja bym go mogl najwyzej wypozyczyc na tydzien :biggrin:

 

spojrzcie na allegro, tam ludzie krzycza nawet po 1000 zl za ogry.

 

chyba rozsadniej bedzie zostawic bzyka dla swoich dzieci jako pamiatka rodzinna ;)

 

 

a w te 1600 to chyba wliczyes wyjezdzone paliwo

 

chyba jednak nie..

 

wszystkie tu wymienione czesci byly kupione w motozbycie

 

gaznik - 160

tlumik - 100

kola - 300

lozyska kol i oski - 50

lozyska silnika - 60

nowy kosz sprzeglowy i tarczki - 60

nowy naped - 60

nowe opony - 70

cewka wys nap - 30

swieca Bosch - 15

element optyczny lampy z kloszem - 30

lampka tylna - 10

cylinder i tlok 60ccm - 120

wal korbowy - 100

nowa kierownica - 30

przelaczniki - 10

kondensator - 10

przerywacz - 10

klamki hamulca i sprzegla z mocowaniami - 40

super trabka zamiast klaksonu - 15

filtr stozkowy - 30

piaskowanie ramy - 100

lakierowanie - 200

 

jezeli sie nie pomylilem w obliczeniach, to wychodzi grubo ponad 1600 zl.

wiec mi nie fikaj ze wliczam w to eksploatacje

 

 

wiem ze nigdy nie zwroci mi sie za te wszystkie czesci - sprzet robilem dla siebie i nie patrzylem na koszta. za to zdobywalem mase doswiadczenia.

 

jak juz pislaem, po prostu badam rynek

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczeże to ja bym ogułem za ogara niedał wiecej jak 100zl. Za Twojego skłonny był bym dać 300.. Na allegro jak dobrze pójdzie wezmiesz 500, Oczywiscie są tacy co wołaja 1000 i wiecej ostatnio widziałem motorynke za tyle ale kto Ci tyle da? Ogar to taki sprzet wktóry inwestując wiesz że Ci sie to wogule nie wróci.,Ja bym go wolał sobie zostawic i dalej dopieszczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bym go wolał sobie zostawic i dalej dopieszczać.

 

na 95% tak tez sie stanie.

bedzie zdobil moja wciaz rosnaca kolekcje zabytkowych motocykli

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Wiadomo, że sprzedający będzie chciał jak najwięcej za sprzęta a kupujący jak najmniej :biggrin:

Moim zdaniem nie potrzebnie władowałeś tyle w sprzęta ;)

Myślę, że najrozsądniej będzie zostawić sprzęta i mieć go jako "domowy zabytek".

 

 

pozdr.

Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio sprzedałem motorynke za 800zł. Kupujących miałem trzech na podwórku, ale może było to spowodowane tym że motorynka miała przebieg 1000km i była jak nówka. Ostatnio kuzyn chciał sprzedać OGARA 205 za 800zł w stanie gorszym od tego Ogarka i znaleźli się kupcy. Ja sprzedałem DT 80 z 86 za 2900zł a niektórzy się ze mnie śmiali, że za te cene to nigdy nie sprzedam i wyceniali mój sprzęt na 2000-2500zł.

Ja bym wycenił twój sprzęt na spokojnie 800zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam napisałeś na BikePics: "and that`s the main reason, why I`ll never sell it" :-). Skoro tyle w niego włożyłeś, to lepiej jest go zostawić i po prostu mieć (za 6 lat zarejestrujesz go sobie jako pojazd zabytkowy :-)). Życzę ci jak najlepiej, przecież zawsze można znaleźć jakiegoś nadzianego, nieobeznanego kupca. Ale nawet gdy się znajdzie, i tak ŻADEN ci nie zapłaci więcej niż połowa tego, co w ogara włożyłeś :-)

 

P.S. Chociaż ja Ogara w znacznie gorszym stanie sprzedałem za 500 zł, a Charta zakupionego za 800 zł - za tysiaka :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...