thefex Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 (edytowane) jak w temacie rzucajcie propozycje ile byscie maksymalnie dali za tak zrobionego Ogarka ?moze bede go sprzedawal, bo z kasa cienko, ale chce wybadac wczesniej rynek :biggrin: dodam ze na zyczenie wszystkie usterki moge zlikwidowac, ale na razie nie mam na to czasu.ogarek sluzy mi jako drugi moto (jak padnie cos w Kawasaki, to wsiadam na pyrpla) aby doprowadzic go do takiego stanu, wywalilem w niego ok 1600 zl (tak, slownie tysiac szescset).ale nie zaluje, bo sporo sie dzieki temu nauczylem. fotki troche nieaktualne:- jest zamontowany stozkowy filtr powietrza- obie klamki sa identyczne - czarne- zamiast gumowych, sa takie chromowo-plastikowe ladne raczki na kierownicy- zielony kabel wys napiecia zastapil przezroczysty, z widocznym miedzianym drutem Bosch`a- tylna zebatka nie jest juz w rdzy - poszla w ocynk opis:* silnik zostal odblokowany -> efekt: v-max na prostej to 68km/h wg dobrze wyskalowanego licznika SigmaSport (sprawdzalem tez z autem).Odblokowanie polega na:~ powiekszeniu dolotu krocca ssania od strony gaznika~ dysza paliwowa 68~ filtr stozkowy ;) --> lekko poprawia moc w zakresie srednich obrotow i dodaje fajny klank na niskich~ rura wydechowa skrocona o 10cm~ wyjeta jedna przegroda z tlumika ** po kapitalnym remoncie silnika + nowy lakier pera metalik wymienione: cylinder 60ccm (tak naprawde jest to 55cc, ale mniejsza o to) i tlok z 3 pierscieniami nowy wal korbowy i lozysko igielkowe w glowce korbowodu od strony swoznia tlokowego nowe lozyska (2 korbowodowe i 2 od skrzyni biegow) ze starych czesci zostaly tylko tryby i aparat zmiany biegow - w bdb stanie silnik dobrze uszczelniony, nic nie kapie* silnik o przebiegu ok 1200 km od remontu - praktycznie bez awarii, spadania lancucha i przepalonych zarowek nie licze* nowe felgi z bebnami (2x 150 zl w motozbycie) + nowe opony stomil (te najtansze, rometowskie)* nowe szczeki hamulcowe* nowe lozyska w kolach i oski* nowy naped (zz 11, czeski lancuch i tylna fabryczna 54)* elektryka zrobiona od nowa na zlaczki elektryczne (nie ma fuszerki z poskrecanymi kablami)* manetka gazu od WFM, duzo wygodniejsza* klamki WSK - takze poprawiaja wygode* wszystkie linki nowe* nowa cewka wys. napiecia, kondensator i swieca* mocniejszy prad -> przepalalo mi fabryczne zarowki 6V 15W przod + 5W tyl, teraz jest 2x 21W12V i swieca dobrze (mozna to jeszcze poprawic dajac mocniejsza do przodu i slabsza z tylu).* licznik rowerowy SigmaSport 5-funkcyjny zamiast starego, w ktorym ciagle urywala sie linka* sprawne hamulce !!!!!!!! minusy:- luzy na glowce ramy -> mimo zestawu naprawczego (nowe lozyska i wianki) nie dalo sie tego naprawic. konieczna wizyta u tokarza- polamany polksiezyc od kopniaka (w trakcie remontu zalozylem nowy z AG-motu.. polamal sie po tygodniu). czyli odpalamy na pych- male otarcia lakieru- kanapa z przodu leciutko naderwana- lusterka, ktore drgaja podczas szybszej jazdy (zamontowane od MZ)- jedna sprzycha w tylnym kole jest urwana - koszt wymiany to 1 zl- kierownica do wymiany albo pospawania - nie polamala sie, ale ma pekniecie ktore jest uciazliwe (koszt ok 25 zl) Edytowane 1 Września 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SCAND Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Krate browara i 1 flaszke :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Nie tak serio to ja bym dał za niego max 150 - 170zł, jeżeli jest zarejestrowany na białych blachach i ma OC ważne. Ale znając życie to sprzedasz go za jakieś 400 - 500zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 osobiście niewiele bym dał za niego ale patrząc obiektywnie to wysceniam go na jakies 500-600 zł góra!!a w te 1600 to chyba wliczyes wyjezdzone paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 (edytowane) hehehehe... za 150 zl to ja bym go mogl najwyzej wypozyczyc na tydzien :biggrin: spojrzcie na allegro, tam ludzie krzycza nawet po 1000 zl za ogry. chyba rozsadniej bedzie zostawic bzyka dla swoich dzieci jako pamiatka rodzinna ;) a w te 1600 to chyba wliczyes wyjezdzone paliwo chyba jednak nie.. wszystkie tu wymienione czesci byly kupione w motozbycie gaznik - 160tlumik - 100kola - 300lozyska kol i oski - 50lozyska silnika - 60nowy kosz sprzeglowy i tarczki - 60nowy naped - 60nowe opony - 70cewka wys nap - 30swieca Bosch - 15element optyczny lampy z kloszem - 30lampka tylna - 10cylinder i tlok 60ccm - 120wal korbowy - 100nowa kierownica - 30przelaczniki - 10kondensator - 10przerywacz - 10klamki hamulca i sprzegla z mocowaniami - 40super trabka zamiast klaksonu - 15filtr stozkowy - 30piaskowanie ramy - 100lakierowanie - 200 jezeli sie nie pomylilem w obliczeniach, to wychodzi grubo ponad 1600 zl.wiec mi nie fikaj ze wliczam w to eksploatacje wiem ze nigdy nie zwroci mi sie za te wszystkie czesci - sprzet robilem dla siebie i nie patrzylem na koszta. za to zdobywalem mase doswiadczenia. jak juz pislaem, po prostu badam rynek Edytowane 1 Września 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 J za niego dal bym z 400 badzmy rozzadni jest on dosc ladnie zrobiony a za ogara nie koniecznie remontowanego ludzie mowie 300 złŁadny Ogarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Szczeże to ja bym ogułem za ogara niedał wiecej jak 100zl. Za Twojego skłonny był bym dać 300.. Na allegro jak dobrze pójdzie wezmiesz 500, Oczywiscie są tacy co wołaja 1000 i wiecej ostatnio widziałem motorynke za tyle ale kto Ci tyle da? Ogar to taki sprzet wktóry inwestując wiesz że Ci sie to wogule nie wróci.,Ja bym go wolał sobie zostawic i dalej dopieszczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 (edytowane) bym go wolał sobie zostawic i dalej dopieszczać. na 95% tak tez sie stanie.bedzie zdobil moja wciaz rosnaca kolekcje zabytkowych motocykli Edytowane 1 Września 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SCAND Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Pewnie że zatrzymaj go ;) nie opłaca się sprzedawac za dużo w niego włożyłeś :icon_mrgreen: Moja oferta z tą kratą aktualna lol lol :biggrin: ;) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Witam. Wiadomo, że sprzedający będzie chciał jak najwięcej za sprzęta a kupujący jak najmniej :biggrin:Moim zdaniem nie potrzebnie władowałeś tyle w sprzęta ;)Myślę, że najrozsądniej będzie zostawić sprzęta i mieć go jako "domowy zabytek". pozdr. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Ja ostatnio sprzedałem motorynke za 800zł. Kupujących miałem trzech na podwórku, ale może było to spowodowane tym że motorynka miała przebieg 1000km i była jak nówka. Ostatnio kuzyn chciał sprzedać OGARA 205 za 800zł w stanie gorszym od tego Ogarka i znaleźli się kupcy. Ja sprzedałem DT 80 z 86 za 2900zł a niektórzy się ze mnie śmiali, że za te cene to nigdy nie sprzedam i wyceniali mój sprzęt na 2000-2500zł.Ja bym wycenił twój sprzęt na spokojnie 800zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 warte tyle co waży, ja bym go nie sprzedawał wspomnienia są moto ma dusze i jeść nie woła :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Sam napisałeś na BikePics: "and that`s the main reason, why I`ll never sell it" :-). Skoro tyle w niego włożyłeś, to lepiej jest go zostawić i po prostu mieć (za 6 lat zarejestrujesz go sobie jako pojazd zabytkowy :-)). Życzę ci jak najlepiej, przecież zawsze można znaleźć jakiegoś nadzianego, nieobeznanego kupca. Ale nawet gdy się znajdzie, i tak ŻADEN ci nie zapłaci więcej niż połowa tego, co w ogara włożyłeś :-) P.S. Chociaż ja Ogara w znacznie gorszym stanie sprzedałem za 500 zł, a Charta zakupionego za 800 zł - za tysiaka :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 nie sprzedaj... w przyszłości dzieci będą miały na czym jeździć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokosław Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 tez bym nie sprzedawal mozna go jeszcze dopieszczac i pozniej pokazowke z niego zrobic w chromach itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.