zygizz Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 A mianowicie czym różni sie zawieszenie typu Upside down, od "zwyklego" zawieszenia ( procz tego ze jest do gory nogami :D ). W czym jest lepsze? Jakie znaczenie ma w motocyklach terenowych, a jakie w scigaczach? słyszałem coś o braku efektu "nurkowania " motocykla podczas hamowania (przednim hamulcem). ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Tak po mojemu, to conajmniej z dwóch powodów: jest "sztywniejsze" i ma mniejszą masę nieresorowaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MistrzuAKP Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 A mianowicie czym różni sie zawieszenie typu Upside down, od "zwyklego" zawieszenia ( procz tego ze jest do gory nogami :D ). W czym jest lepsze? Jakie znaczenie ma w motocyklach terenowych, a jakie w scigaczach? słyszałem coś o braku efektu "nurkowania " motocykla podczas hamowania (przednim hamulcem). ;) Są to takie amorki jakie masz z przodu tylko ze odwrócone do góry nogami.Bardzo dobre,trwałe nie za miekkie.Miałem takie w moim poprzednim crossie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 A mianowicie czym różni sie zawieszenie typu Upside down, od "zwyklego" zawieszenia ( procz tego ze jest do gory nogami :biggrin: ). W czym jest lepsze? Jakie znaczenie ma w motocyklach terenowych, a jakie w scigaczach? słyszałem coś o braku efektu "nurkowania " motocykla podczas hamowania (przednim hamulcem). :biggrin: nurkowanie to cakiem inna bajka, usd ma lżejszą masę nieresorowaną ale jest cięższy od normalnego, przy dużym skoku zawieszenia ma o wiele większą sztywność, teoretycznie zapewnia lepszy kontakt z podłożem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Ma tez i wadę! :biggrin: Przy lekkim dzwonie :biggrin: nie pochłania energii tak jak zwykłe zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Hoho ale madre odpowiedzi :biggrin: A co to jest masa nieresorowana?? Tak wykombinowalem ale nie wiem czy dobrze... To znaczy ze nie skacze caly motor tylko ta czesc laga polaczona z kolem?? Nie wiem jak wytlumaczyc moje przemyslenia :biggrin: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Jak dla mnie to jest mniejsza bezwładność amortyzatora co polepsza jego właściwości w jeździe np po drobnych dziurach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Ma tez i wadę! Przy lekkim dzwonie nie pochłania energii tak jak zwykłe zawieszenieczytaj jako " łatwiej krzywi sie rama " :biggrin: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.