Skocz do zawartości

miał byc drag star jest vn


nullek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Fajnie ze moto nabiera blasku i udalo Ci sie wyczyscic wydech a co do olejow to uwazam ze powinno sie uzywac zalecanych przez producentai nie chodzi tu o producenta oleju ( zawyjontkiem jesli moto na gwarancji) lecz raczej o klase jakosciowa i lepkosciowa oleju , jesli jest semisyntetyk to tylko taki lub syntetyk nie przechodz juz na mineralny. Ja w moim mam pelny syntetyk Castrola bo taki zaleca Kawasaki

 

Do zobaczenia na trasie :biggrin:

Edytowane przez DRACO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z oleju mozesz przejsc z minerala na sytntetyk ale nigdy na odwrot

zasada jest ze zmienia sie na ten sam lub ten wyzszy

nigdy na odwrot

ja mysle ze wlej ten sam co byl

albo przejdz na syntetyk

 

 

ale jak wlewasz syntetyk to musisz sie liczyc ze bedzie ci glosniej pracowala skrzyia biegow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak z minerala na syntetyk?

zdawało mi się że czym starszy motocykl tym właśnie powinien być olej mineralny

a i nie raz zalecano mi przejście

syntetyk-półsyntetyk - mineral

jednak jeszcze nie miałem takiej potrzeby w motocyklu

cały czas syntetyk Castrola - taki był od nowości - i to 20W50 - właśnie w vn 800

co do buciorów - wszytko co zawiera aceton o niskim stężeniu - np: czyścik do pianek, czyścik do paznokci mojej żony.

 

pozdrawiam

klaus

i obyśl kiedyś przelatywał przez moją wieś - wtedy dzwoń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klaus, dzięki za podpowiedź odnośnie czyszczenia. Znowu się czego ś nauczyłem. Człowiek uczy się całe życie a i tak głupi umrze. Miałem wyciek paliwa z gaźnika na blok silnika i porobiły sie dziwne plamy żółte. Może ten aceton też mi pomoże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy w życiu nie przechodzi się z mineralnego na syntetyk - tym bardziej jeśli moto ma większy przebieg. Olej syntetyczny wypłucze osad pozostały po oleju mineralnym i nagle ujawnią się wszystkie luzy itp nie mówiąc o tym, że może zacząc pić olej. Można wręcz zarżnąć silnik.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z syntetyka rezygnuje się na ogół w 2 przypadkach - jak silnik jest dość wysłużony - wtedy przechodzi się właśnie w dół na półsyntetyk lub w najgorszym razie na mineralny, lub też jak kupujemy moto i nie wiemy co było lane to najlepiej jest wlać półsyntetyk. Mając półsynetetyk pozostaje nam w zasadzie jedyna droga - pólsyntetyk lub mineralny. Owszem można zaryzykowć i pójść w góre ale to się może źle skończyć.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak syntetyk wyplukuje bardziej wiec masz racje bez watpienia

 

no to nie iwem jak on to widzial ten mechanik, moze mu chodzilo o moj konkretny przypadek nowe moto, itp

 

ale ze jak sie jezdzi z syntetykiem to jest glosniejsza skrzynia to slyszalem od paru osob

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że na syntetyku jest głośniejsza skrzynia to możliwe - poprostu syntetyk jest bardziej rzadki więc z jednej strony lepiej smaruje ale z drugiej najmniejszy luz nie jest "wypełniany" a wiadomo, że spasowanie skrzyni nie jest na styk tylko trochę luzu tam jest pomiędzy trybami itp.

A wracając do tematu - gratuluje wyboru motocykla - mam super wspomnienia związane z 3 sezonami na VN 800 Classic - naprawdę udana konstrukcja - nie dość, że ładny to ma zdrowego kopa.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze czyli co do oleju sprawa jasna

a co do vn 800 - to po 2 sezonach rostałem się z nim tylko dlatego że MAM CHOPLA NA PUNKCIE VN 1500 DRIFTER.

zycze wielu wielu km

pozdrawim

klaus

Edytowane przez Klaus_Drifter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i masz fajny sprzęcik :D. Moc może nie największa i prędkości nie najwyższe ale ile radochy z jazdy ;). Wygląd też niekiepski, rasowy.

Radości z jazdy i pzdr

Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...