DRACO Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 (edytowane) Fajnie ze moto nabiera blasku i udalo Ci sie wyczyscic wydech a co do olejow to uwazam ze powinno sie uzywac zalecanych przez producentai nie chodzi tu o producenta oleju ( zawyjontkiem jesli moto na gwarancji) lecz raczej o klase jakosciowa i lepkosciowa oleju , jesli jest semisyntetyk to tylko taki lub syntetyk nie przechodz juz na mineralny. Ja w moim mam pelny syntetyk Castrola bo taki zaleca Kawasaki Do zobaczenia na trasie :biggrin: Edytowane 27 Sierpnia 2006 przez DRACO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 z oleju mozesz przejsc z minerala na sytntetyk ale nigdy na odwrotzasada jest ze zmienia sie na ten sam lub ten wyzszy nigdy na odwrotja mysle ze wlej ten sam co bylalbo przejdz na syntetyk ale jak wlewasz syntetyk to musisz sie liczyc ze bedzie ci glosniej pracowala skrzyia biegow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 jak z minerala na syntetyk?zdawało mi się że czym starszy motocykl tym właśnie powinien być olej mineralnya i nie raz zalecano mi przejście syntetyk-półsyntetyk - mineraljednak jeszcze nie miałem takiej potrzeby w motocyklu cały czas syntetyk Castrola - taki był od nowości - i to 20W50 - właśnie w vn 800co do buciorów - wszytko co zawiera aceton o niskim stężeniu - np: czyścik do pianek, czyścik do paznokci mojej żony. pozdrawiamklausi obyśl kiedyś przelatywał przez moją wieś - wtedy dzwoń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Klaus, dzięki za podpowiedź odnośnie czyszczenia. Znowu się czego ś nauczyłem. Człowiek uczy się całe życie a i tak głupi umrze. Miałem wyciek paliwa z gaźnika na blok silnika i porobiły sie dziwne plamy żółte. Może ten aceton też mi pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 mi mechanik powiedzial ze jak wlewasz syntetyk to juz nigdy nie schodzisz nizejmowi mozesz pol syntetyk a potem syntetyk ale nigdy na odwrot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Nigdy w życiu nie przechodzi się z mineralnego na syntetyk - tym bardziej jeśli moto ma większy przebieg. Olej syntetyczny wypłucze osad pozostały po oleju mineralnym i nagle ujawnią się wszystkie luzy itp nie mówiąc o tym, że może zacząc pić olej. Można wręcz zarżnąć silnik. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 moze tyczylo sie to nowych motocykli ze z syntetyka po nastepnym serwisie nie schodzi sie na mineral Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Z syntetyka rezygnuje się na ogół w 2 przypadkach - jak silnik jest dość wysłużony - wtedy przechodzi się właśnie w dół na półsyntetyk lub w najgorszym razie na mineralny, lub też jak kupujemy moto i nie wiemy co było lane to najlepiej jest wlać półsyntetyk. Mając półsynetetyk pozostaje nam w zasadzie jedyna droga - pólsyntetyk lub mineralny. Owszem można zaryzykowć i pójść w góre ale to się może źle skończyć. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 tak syntetyk wyplukuje bardziej wiec masz racje bez watpienia no to nie iwem jak on to widzial ten mechanik, moze mu chodzilo o moj konkretny przypadek nowe moto, itp ale ze jak sie jezdzi z syntetykiem to jest glosniejsza skrzynia to slyszalem od paru osob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 To, że na syntetyku jest głośniejsza skrzynia to możliwe - poprostu syntetyk jest bardziej rzadki więc z jednej strony lepiej smaruje ale z drugiej najmniejszy luz nie jest "wypełniany" a wiadomo, że spasowanie skrzyni nie jest na styk tylko trochę luzu tam jest pomiędzy trybami itp. A wracając do tematu - gratuluje wyboru motocykla - mam super wspomnienia związane z 3 sezonami na VN 800 Classic - naprawdę udana konstrukcja - nie dość, że ładny to ma zdrowego kopa. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 super sprzet, gratulacje :icon_mrgreen: Za kilka lat tez sobie "zapodam" taki motorek :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 (edytowane) dobrze czyli co do oleju sprawa jasnaa co do vn 800 - to po 2 sezonach rostałem się z nim tylko dlatego że MAM CHOPLA NA PUNKCIE VN 1500 DRIFTER.zycze wielu wielu kmpozdrawimklaus Edytowane 28 Sierpnia 2006 przez Klaus_Drifter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arielu Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Super motocykl wybrales ;) Tez o nim mysle i jest to maszyna na ktora mam najwiekszą chęc :D Mozesz napisac ile kosztowalo Cie sprowadzenie tego z niemiec, ogolnie jaka cena koncowa? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 No i masz fajny sprzęcik :D. Moc może nie największa i prędkości nie najwyższe ale ile radochy z jazdy ;). Wygląd też niekiepski, rasowy. Radości z jazdy i pzdr Cytuj Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Witam w gronie VN800 Classic! Naprawdę dobry sprzęt wybrałeś! :biggrin: Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.