Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Nie bo nie było miejsca zrobić, poza tym to tylko przymiarka jeszcze nie stał o własnych siłach

 

 

_______

mikers

 

Ostatnie graty do kierownicy tez w końcu dotarły. Można kiere składać i do malarza ;)

ace8bdb1ee093e3a3442318450bcc3fe.jpg

c71ce07f0f20ab4af366f70bf4e0d996.jpg

945121cf830f7554c6df2a3af92db2f2.jpg

5f5a6b48d2c9c7cfe7b8a6eba9fb66fc.jpg

 

 

_______

mikers

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzisiaj zgłupłem :blink:

Mam przejechane około 25 000 km. Kojarzę informację (trochę z forum, trochę z książki serwisowej) że po 20 000km należy wyregulować zawory.

Przez parę dni szukałem w internecie warsztatu motocyklowego, z nienaganną opinią :wink:. Chciałem powierzyć swoją maszynę w "dobre ręce".

No i znalazłem... no i pojechałem do nich. I na miejscu zaskoczenie. Mechanik-właściciel warsztatu powiedział że w naszych sprzętach zaworów się nie reguluje.

W rozmowie ze mną wykazał się znajomością tematu. Wspominał coś o zaworach śrubowych występujących w naszych maszynach, i coś tam o ustawieniu zaworów na 0 mm. Niewiele z tego zrozumiałem, i pewnie nie przytoczyłem dokładnie tu jego słów, Ale wnioskuje że wiedział o czym mówi, bo o tych śrubowych zaworach, i ustawieniu 0mm (czy jakoś tak :biggrin: ) na forum już ktoś pisał.

I teraz najważniejsze... czy ktoś z was zna się na tej regulacji na tyle że sam ją sobie wykonywał :icon_question: A jeśli tak to czy okazało się że regulacja faktycznie nie była potrzebna, czy wręcz przeciwnie :icon_question:

Myślę że właściciel warsztatu nie wypuścił by klienta, gdy nadarza się okazja na przytulenie paru groszy. Więc skoro zapewnił mnie że taka regulacja nie jest wymagana, to chyba nie jest... co myślicie :icon_question:

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, też mam stawiać na dniach do serwisu i dzisiaj specjalnie zapytałem mechaniora o regulację zaworów i przytoczyłem opinie z forum, on powiedział że faktycznie, jeśli regulacja jest hydrauliczna to wystarczy tylko inspekcja, mimo że jest napisane w książce serwisowej o regulacji zaworów, aczkolwiek zastrzegł że przeczyta manual żeby się upewnić.



Cześć, też mam stawiać na dniach do serwisu i dzisiaj specjalnie zapytałem mechaniora o regulację zaworów i przytoczyłem opinie z forum, on powiedział że faktycznie, jeśli regulacja jest hydrauliczna to wystarczy tylko inspekcja, mimo że jest napisane w książce serwisowej o regulacji zaworów, aczkolwiek zastrzegł że przeczyta manual żeby się upewnić.

Dostałem właśnie tel od mechanika, twierdzi że poczytał i jednak trzeba regulację zrobić. Także pewnie niewiele wniosłem;)

P.S. czy uszczelkę waszym zdaniem przy okazji regulacji zaworów powinienem wymienic na nowa? Mechanik powiedział że zależy od jej stanu, jednak osobiście bym wymienił, mimo że kosztuje chyba powyżej stówki, poprawcie mnie jeśli się mylę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc chyba nie ma sensu grzebać przy tym, tylko po to żeby stwierdzić że regulacja nie była konieczna.

Daj znać co powie ci mechanik gdy już owego manualna przestudiuje.

 

Jak już odbierzesz motor, zapytaj go jeszcze raz czy coś regulował.

Choć jestem pewien że tak czy siak powie że regulacja była konieczna... nawet jak nie była.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór macierzystych do zaworu przewodnika clear-

do celu (wlot) 0,010 - 0,037 mm (0,0004 - 0,0015 w)

Limit 0,080 mm (0,0032 cala)

 

Zawór macierzystych do zaworu przewodnika clear-

do celu (wylot) 0.025 - 0.052 mm (0,0010 - 0,0020 w)

Limit 0,100 mm (0,0039 cala)

 

Ciekawe skąd mechanik weźmie taki szczelinomierz ;)

 

Sadze ze zapłacisz za regulacje której nie zrobi i powie ze zrobił.

 

 

_______

mikers

Edytowane przez mikers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mi się też wydaje że mikers ma rację.

Wydaje mi się że mechanik u którego ja byłem, nie chciał mnie po prostu naciągnąć na kasę. A tobie Michciuu, może być tak że nie dość że rozkopie ci silnik, nic nie zrobi, i jeszcze za to zapłacisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...