Skocz do zawartości

GSXR 750 94 bierze olej Co jest grane


Gość MUHAMED
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dlaczego jak pociągne powyżej 12 000 obrotów to z rury idzie siwy dym?

Moto chodzi bezbłędnie (zbiera sie , vmax ) przebieg 50 500kilometrów

 

dlaczego jak pociągne powyżej 12 000 obrotów to z rury idzie siwy dym?

Moto chodzi bezbłędnie (zbiera sie , vmax ) przebieg 50 500kilometrów

sprzedawać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uff dzieki ludzie troche mi ulżyło , może rzeczywiście jak motor ma 11lat i przebieg 50 000 to po przelocie autostradą A4 (55 kilometrów w 14 minut (265kmh)) ma prawo troche oleju połknąć.

;) :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chcesz szybko jezdzic, kolego sympatyczny to musisz sie niestety pogodzic z tym ze to kosztuje. Specjlanie w starszym motocyklu olej bedzie ubywal szybko. Przede wszystkim stawardniale uszczelniacze, ale poza tym jesli jezdzisz na mineralnym oleju to musisz sie liczyc z mozliwoscia odkladania nagaru w rowkach pierscieni tlokowych i ich zapieczenia w jednej pozycji. Suzuki poleca wymiany co 6 tys km, ale jesli uzywasz minerala to po tych 15 min na A4 moze ubyc polowa tego co masz w skrzyni korbowej.

Taki motocykl jak GSXR, jezeli jest ostro jezdzony powinien chodzic na full syntetic SAE 5W50 / 15W50 / 10W40 ostatecznie ( biorac pod uwage ze jest chlodzony plynem ). I zmiany powinny byc robione jak w zegarku razem z nowym filtrem. A`propos plynu to mam nadzieje ze nie jezdzisz nim na wodzie ?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam M.

dzieki wezme to pod uwage

ad.płynu nie

 

 

"Specjlanie w starszym motocyklu olej bedzie ubywal szybko. Przede wszystkim stawardniale uszczelniacze, ale poza tym jesli jezdzisz na mineralnym oleju to musisz sie liczyc z mozliwoscia odkladania nagaru w rowkach pierscieni tlokowych i ich zapieczenia w jednej pozycji"

 

a z czym mam sie liczyć jak bede jeżdził ostro na systetycznym?

nie spierdzieli sie coś jak teraz zmienie na full systetyk?

są jakies srodki co sie wlewa do silnika żeby te nagary zlikwidować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma zadnych srodkow. Po pewnym czasie syntetyk je rozpusci i pierscienie spowrotem zaczna pracowac. Dzieje sie to zazwyczaj po kilku zmianach.

Na syntetycznym oleju moze zaczac slizgac ci sie sprzeglo, jezeli przedtem jest na "ostatnich nogach" i jezeli jakies wycieki z silnika sie zaczynaja to moga sie powiekszyc dzieki lepszym wlasciwosciom penetracyjnym tego oleju w porownaniu z mineralem czy polsyntetykiem. W silniku bedacym w dobrym stanie ( np moim ) nic sie nie dzieje.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...