Skocz do zawartości

Endro do pracy w górach-poradźcie


Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje motocykl do pracy w górach, i to głównie do jazdy poza szlakami , w zasadzie już sie zdecydowałem na KTM EXC 450 , wcześniej ktos mi sugerował ,że wystarczy mi TW 125 lub 200 , ja chciałem coś mocniejszego , ale po zastanowieniu dozedłem do wniosku ,że chyba większym problemem bedzie jazda do dołu po nierównej łące niz wjazd na górę , i czy przy tak wysokim zawieszeniu jak maja rasowe enduraki nie bede czesto ladował przed moto?Może w tym konkretnym przypadku TW byłaby lepsza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zawodach (albo poprostu podczas jazdy) enduro jest zarówno duzo podjazdów jak i zjazdów a jednak nikt nie startuje na np TW :wink: gwarantuje Ci ze 100% lepiej zjezdza sie na wysokim rasowym enduro z odpowiednim zawieszeniem i mocnymi chamulcami niz niskim i w zasadzie szosowym motorku :bigrazz:

Z koleji 450 to dosc mocny motocykl jak na pierwsze podejzewam enduro. Ale co tam dla chcacego nic trudnego i na pewno dasz sobie rade :clap: A pierdzipędy typu TW w góry raczej sobie trzeba odpuscic.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale zdajesz sobie sprawe ze to wyczyny i wymagaja czestej i drogiej obslugi ?? moze zwykla 600 ci wystarczy LC4 620 , XR 600 , TT 600 R troszke ciezsze ale tansze w obsludze

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

450 moze sie okazac baaardzo mocna:]

polecam 400 ze wzgledu na to ze jejzdzilem na kilku i kazda charakteryzowala sie (jak to jzu poprzednik napisal) lagodna charakterystyka a w tym przypadku mocy zabraknie tylko tym niezlicznym :wink:

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze yamaha WR 450/426. Raczej napewno jest nizsza od KTMa. W wyczynowym enduro, używanym w terenie nie jakimś super trudnym, przy odpowiednim dbaniu o filtr powietrza,lancuch eksploatacja nie stoi na jakims kosmicznym poziomie wiadomo, ze jest drozsza od motocykla szosowego bo to 2 zupelnie inne swiaty, ale jak niektorzy nie zorientowani pisza ze w 450 4T przy amatorskim uzytku trzeba wymienic tlok co 60 czy nawet 100 mth to mnie poprostu smiech bierze ;). Przy prawidłowej (czyt. czestej najlepiej wedle zalecen serwisowki) wymianie oleju i odpowiednim uzytkowaniu tlok w takim moto (przy taaaaaaaaaaaaaaaaaakim zapasie mocy) wytrzymuje troszke wiecej niz 60/100 mth. Raz na 1/2 miesiace to zalezy od tego jak czesto jezdzisz zdejmujesz pokrywe głowicy obczajasz jak wyglada rozrzad (lancuszek) i sprawdzasz luzy zaworowe.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za cenne uwagi, ja wybrałem Husaberga , pozostaje mi tylko znaleźć odpowiedający mi egzemplarz.

Husaberga= uboższy brat KTMa. Ma nieodkręcalną tylnią część ramy i 2 moim znajomym w nowych zółtoniebieskich padły skrzynie biegów. Ale generalnie fajne moto :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...