Doktor Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Potrzebuje motocykl do pracy w górach, i to głównie do jazdy poza szlakami , w zasadzie już sie zdecydowałem na KTM EXC 450 , wcześniej ktos mi sugerował ,że wystarczy mi TW 125 lub 200 , ja chciałem coś mocniejszego , ale po zastanowieniu dozedłem do wniosku ,że chyba większym problemem bedzie jazda do dołu po nierównej łące niz wjazd na górę , i czy przy tak wysokim zawieszeniu jak maja rasowe enduraki nie bede czesto ladował przed moto?Może w tym konkretnym przypadku TW byłaby lepsza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 (edytowane) na zawodach (albo poprostu podczas jazdy) enduro jest zarówno duzo podjazdów jak i zjazdów a jednak nikt nie startuje na np TW :wink: gwarantuje Ci ze 100% lepiej zjezdza sie na wysokim rasowym enduro z odpowiednim zawieszeniem i mocnymi chamulcami niz niskim i w zasadzie szosowym motorku :bigrazz: Z koleji 450 to dosc mocny motocykl jak na pierwsze podejzewam enduro. Ale co tam dla chcacego nic trudnego i na pewno dasz sobie rade :clap: A pierdzipędy typu TW w góry raczej sobie trzeba odpuscic. Edytowane 21 Sierpnia 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Doktor radze EXC 400 tańsza, łagodniejsza charakterystyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Proponowałbym coś pomiędzy TW a EXC - Suzuki DR 350. Skoro moto potrzebujesz do pracy to nie ma sensu kupować wyczynowego hard-enduro, z kolei TW na swoich balonowych gumach się średnio nadaje na błotko (aczkolwiek może sie myle). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ale zdajesz sobie sprawe ze to wyczyny i wymagaja czestej i drogiej obslugi ?? moze zwykla 600 ci wystarczy LC4 620 , XR 600 , TT 600 R troszke ciezsze ale tansze w obsludze Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Dla mnie najważniejsza była masa i jak najniższe siedzenie, a tak sie składa że hard sa przecietnie 30 kg lżejsze , tam gdzie moto ma jeździc błota nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 450 moze sie okazac baaardzo mocna:]polecam 400 ze wzgledu na to ze jejzdzilem na kilku i kazda charakteryzowala sie (jak to jzu poprzednik napisal) lagodna charakterystyka a w tym przypadku mocy zabraknie tylko tym niezlicznym :wink: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 na niskiego EXC chyba nie ma co liczyc ;) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Moze yamaha WR 450/426. Raczej napewno jest nizsza od KTMa. W wyczynowym enduro, używanym w terenie nie jakimś super trudnym, przy odpowiednim dbaniu o filtr powietrza,lancuch eksploatacja nie stoi na jakims kosmicznym poziomie wiadomo, ze jest drozsza od motocykla szosowego bo to 2 zupelnie inne swiaty, ale jak niektorzy nie zorientowani pisza ze w 450 4T przy amatorskim uzytku trzeba wymienic tlok co 60 czy nawet 100 mth to mnie poprostu smiech bierze ;). Przy prawidłowej (czyt. czestej najlepiej wedle zalecen serwisowki) wymianie oleju i odpowiednim uzytkowaniu tlok w takim moto (przy taaaaaaaaaaaaaaaaaakim zapasie mocy) wytrzymuje troszke wiecej niz 60/100 mth. Raz na 1/2 miesiace to zalezy od tego jak czesto jezdzisz zdejmujesz pokrywe głowicy obczajasz jak wyglada rozrzad (lancuszek) i sprawdzasz luzy zaworowe. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Co 60 i 100 mth to coś szybko <hehehe>. Z tego co wiem to EXC itp. może zrobić 6000 tyś. km (normalna jazda) bez wiekszych napraw!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Co do wysokości siodła ,to wg danych technicznych KTM ma 925 mm, WR 426 998 , a koszty w moim przypadku nie maja znaczenia , bo to i tak najtańsza w eksploatacji maszyna jaka mi w górach jest potrzebna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 EXC itp. może zrobić 6000 tyś. km (normalna jazda) bez wiekszych napraw!pozdr. 6 milionów kilometrów to trochę dużo jak na moto ;) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Dziękuje wszystkim za cenne uwagi, ja wybrałem Husaberga , pozostaje mi tylko znaleźć odpowiedający mi egzemplarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Dziękuje wszystkim za cenne uwagi, ja wybrałem Husaberga , pozostaje mi tylko znaleźć odpowiedający mi egzemplarz.Husaberga= uboższy brat KTMa. Ma nieodkręcalną tylnią część ramy i 2 moim znajomym w nowych zółtoniebieskich padły skrzynie biegów. Ale generalnie fajne moto :flesje: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hołi07 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Kuzyn pracuje w lesie w górach niedawno kupił sobie KTM600 i mówi ze daje sobie rade i nie tak trudno sie przyzwyczajic do takiej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.