Skocz do zawartości

Wszystko o Husqvarnach


Rekomendowane odpowiedzi

witam kupilem niedawno husqe wr 360 zalalem do pelna wyzerowalem licznik pojezdzilem troche po terenie i przy 70kilometrach zabraklo mi bezyny a zbiornik ma 10 litrów czy to mozliwe zeby to tyle zjadlo wachy ?????????????

 

 

normalne spalanie dla 360 ze srednim odkrecaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WR250-w enduro, w średnim tempie wyszło 7-8 litrów/100km. Może to wynika z tego ze mamy dość kręte trasy z licznymi wzniesieniami, i nie ma mozliwości by jechać dłuzszy czas na pełnym gwizdku, bynajmniej ja takiej mozliwości nie widzę.

Z kolei na torze MX gdzie inaczej się jeździ-spalanie mi wyszło dość duże (w porównaniu do enduro), w dwie godziny spokojnej jazdy MX opędzlowała ok. 3/4 zbiornika o poj. 12,5 litra. Zużycie może duże, ale jedno powiem-spala to w pięknym stylu :biggrin:

Jak z czasem dojdę do całego baku w ciągu 1 godziny, to będę kozak, myślę ze spokojnie to się może udać, to jest bardzo proste-wystarczy tylko zapie**alać:icon_mrgreen:

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne za wyczerpującą odpowiedź o spalaniu WR 250 :icon_evil:

Słuchajcie, co sądzicie o tej ofercie:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M448626

 

Hmmm, brak iskry, moto nie na chodzie znaczy się, a takiego kupić nie chciałbym. Ale może coś da się zrobić, żeby przywrócić iskrę, będąc u sprzedającego? Ktoś ma pomysł na to? :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzic swiece :icon_evil:

Ale na twoim miejscu nie pakowal bym sie w to jak nie odpala to nie wiesz jak silnik pracuje ,przypuscmy ze to wina cewki zmienisz cewke moto odpali ale okaze sie ze silnik do remontu i wtedy oferta nie jest juz tak atrakcyjna cenowo ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do odpalania to radzilbym sie spytac czy na zimnym czy na cieplym... U mnie DRa na zimnym slabo palila (tak jakby lapala ale nie mogla zagadac) a na cieplym nieraz trzeba bylo ja przekopac (zgadlem ze chodzi o za duzo paliwa). Wyregulowalem zawory oraz przeczyscilem i wyregulowalem gaznik. Teraz moto zarowno na zimnym jak i na cieplym ladnie odpala. Moze to wiec byc blahostka :) POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pływak bez regulacji w 610 wiec poziom paliwa nie gra roli, regulacja gaznika dla mnie 0 problemu. Jak huska nie pali to juz jest słabo;/ Husqvarna ma to do siebie ze pali od strzała :crossy: i na zimnym i na ciepłym trzeba tylko sie nauczyc:) Co do zapłonu jest bardzo awaryjny i kosztowna naprawa:( Padaja moduły czesto koła magnesowe.Zawsze mozna wymienic tak jak ja na SEM i znikaja problemy :biggrin:

Juz niedługo ja wystawiam swoją :icon_razz:(((((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie Jaka trzeba robic mieszanke ? 1:35,

damian kmx a oleju to nie wiem ;p(leje na oko heh)

 

http://bikepics.com/pictures/823686/

http://bikepics.com/pictures/823691/

 

chcial bym osiangnac taki efekt felg czy trzeba kupywac orginalne felgi czy tez mozna je poprostu pomalowac ? :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...