grzegoslaw Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 (edytowane) He okej ale siedze chory i trochę sie nudzę bo tak to czasu nie mam (pracuje ) a jak wolne to chce się czegoś trochę dowiedzieć .... Edytowane 16 Stycznia 2013 przez grzegoslaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Witam.Panowie,pytanko o gable(lagi) marzocchi shiver 45 mm(stosowane w pewnych Husach,Bmw,Aprilia).Mam takie w swoim moto,i przy odpowietrzaniu zauwazyłem,ze coś co powinno być płynem jest czarne i bardzo rzadkie.Stąd moje pytanie o stopień trudności,ew instruktaz jak je rozebrac,wymyc i prawidłowo zalac odpowiednim płynem.Z góry dzieki za info.Pozdrawiam. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster128 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 (edytowane) Największym problemem jest brak narzędzi, żeby bezpiecznie odkręcić kilka elementów, które dałyby możliwośc opróżnienia i wymycia zawieszenia. Edytowane 25 Czerwca 2013 przez majster128 Cytuj Remonty silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Mycie gaźników w przemysłowej Myjni Ultradźwiękowej. Serwisówki do Motocyklihttp://serwisowki.ubf.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Czyli ze 2-3 klucze,plus maszynka do wbijania uszczelniaczy pewnie.Chodziło mi bardziej co jak po kolei odkręcić i jak składac(na co zwrócic uwagę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Creeping Death Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 http://www.dirtbikemagazine.com/ME2/dirmod.asp?sid=&nm=&type=news&mod=News&mid=9A02E3B96F2A415ABC72CB5F516B4C10&tier=3&nid=B9167CBBFA68494389E0C98078205F56 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodex Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 witam all. od paru lat śmigam na husce sm 125 2001 i jestem z niej zadowolony. w okresie 5 lat wymieniłem 3 tłoki i pare pierdół. także zdecydowanie polecam.mam pytanko do forumowiczów czy ktoś z was zetknął się z Huską SM 511 i czy mógłby dać jakąś opinię na temat motoru. ahoy ekipa, kodex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Wisniewski Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Witm, mam pytanie co myślicie o husqvarna cr 250 1999r prosze o odpowiedz. Pozdrawiam. Edytowane 3 Grudnia 2014 przez Igor Wisniewski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsio Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Przeczytałem wieeeeele stron z tego tematu i nigdzie nie znalazłem informacji na temat TE 250 - rocznik 2007 jeszcze bez wtrysku. Chodzi mi o to czy ma jakieś częste usterki i wady oraz jak wygląda kwestia remontów i awaryjności. Bo wg serwisówki wszytsko jest kolorowo - 10 tys km i generalka to dość dobry wynik ale życie a książeczka to dwie różne kwestie :) Części wiele jest nawet na allegrach itd wiec sądzę że w serwisie jest wsyztsko dostępne od ręki i nie sa aż tak bardzo bardzo wygórowane ceny ? Inna kwestia czy moto nie bedzie za słabe dla mnie - 185 i 85 kg staż to 3 sezony na DT125 w bardziej cieżkich warunkach niż jeżdzenie po polnych dróżkach, głównie lasy i żwirownie, podjazdy ale też dłuższe bardziej turystyczne trasy - przeznaczenie moto sie nie zmieni. Ale jeźdizłem też wieloma mocniejszymi sprzętami w enduro. Pozdrawiam serdecznie. Edytowane 27 Grudnia 2014 przez adamsio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzik(u) Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Bo wg serwisówki wszytsko jest kolorowo - 10 tys km i generalka to dość dobry wynik(...)Części (...)w serwisie jest wsyztsko dostępne od ręki i nie sa aż tak bardzo bardzo wygórowane ceny(...)Inna kwestia czy moto nie bedzie za słabe dla mnie - 185 i 85 kgPrzeczytaj serwisówkę jeszcze raz, tylko dokładniej - 10 000 km jest dla motocykli SMR i TE z blokadą (blokada przepustnicy, dysze w gaźniku), zablokowane motocykle to rzadkość - bywały takie w niektórych stanach w USA i w Szwajcarii albo Austrii, nie pamiętam dokładnie. W Polsce na 100% trafisz na "normalną" TE, czyli wymiana tłoka przy jeździe enduro co 80MTH. Husqvarny TE 450 spokojnie wytrzymują 200MTH na jednym tłoku, 250-tki z racji mniejszej pojemności mogą wymagać częstszego remontu (im mniejsza pojemność przy wysilonym silniku tym częstsze remonty). Co do awaryjności - są tak samo awaryjne jak Yamahy, Suzuki, Hondy i inne :), jak dbasz tak masz. Rocznik 2007 to już własność BMW, więc jakość na najwyższym poziomie. Części są oczywiście dostępne, jeśli trzeba czekać, to max tydzień/dwa. Najdroższe są zawory - komplet to jeśli dobrze pamiętam ok 1600 zł za tytanowe, są dostępne stalowe zamienniki, ale tłok lubi wtedy przytulić się do zaworów (trzeba kombinować z twardszymi sprężynami). Reszta części typu tłok podobne ceny jak u innych. Nie będzie za słaba :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsio Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Dziekuję za odpowiedz, bardzo mi pomogłeś :D Niestety wynik 80mth to troche za częste naprawy jak dla mnie bo z racji wieku i tego ze studiuję, a praca jedynie dorywczo to utrzymanie tego to dosć duże wyzwanie. TE 310 wydawała by sie najlepszym wyborem ale nie ma w takiej kwocie jak planuje kupić, wiec pewnie zacznę rozważać TE 450 albo EXC 400/450. Mógł bys sie jakoś do tego odnieść ? Bo zapewne części taniej do silnika RFS KTM'a dostane gdyż tego znacznie wiecej, żywotnosć chyba porównywalna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzik(u) Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 (edytowane) Te 80MTH to przy ostrym pałowaniu na maxa, TE450 ma identyczne interwały serwisowe, a jak już napisałem 200MTH robi bez problemu. TE450 to już moc konkretna, wielu ludzi nie mogąc ogarnąć 450-tki przesiadło się właśnie na wyczynowe 250. Co do ceny części KTM VS Husqvarna - trzeba samemu zobaczyć, raz tu jest taniej a raz drożej. Nie ma reguły. Za to na pewno więcej jest używanych części do KTM, a to jest ważne jeśli np. padnie ci cewka, albo skrzynia biegów. Czytałem gdzieś temat, gdzie koleś do kata 525 kupił skrzynię za 400 zł, a drugi do husqi 1 tryb za 400 zł bo nie było akurat oferty używki. Taka trochę loteria. Co do RFS-a - ceny używanych moto mówią same za siebie - za KTM 525 z +/- 2003 r trzeba dać tyle samo co za Husqę 510 z 2008 na wtrysku. Co do żywotności - wszystkie hard enduro mają praktycznie taką samą żywotność silników, a wszelkie przedwczesne awarie wynikają z zaniedbania czynności serwisowych albo nieumiejętnej obsługi. Przykłady - wymiana oleju rzadsza niż zaleca serwisówka, brak kontroli luzów zaworowych (bo przecież jak nic nie hałasuje to znaczy że dobrze - a wcale tak nie jest), pałowanie na nierozgrzanym silniku - a potem wychodzą zatarte głowice w takiej Yamasze WR. Moja rada - jeśli szukasz moto, to nie napalaj się na konkretny model, tylko szukaj takiego, który jest w najlepszym stanie. I miej rezerwę przynajmniej 1000 zł na serwis. Edytowane 28 Grudnia 2014 przez Dzik(u) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsio Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Tak też robie. Gromadze na razie informacje o potencjalnie porządanych modelach i po prostu rynek zweryfikuje na jakie moto padnie wybór. Co bedzie w dobrym stanie za cene jaką jestem w stanie przyjąć to będzie wybrane. Póki co najbardziej jak dla mnie chyba EXC 400 bo nie jest aż tak bardzo agresywna a części są, trwałość znośna. Poza tym to EXC 450, TE 310, TE 450 i ew Husaberg FE 450 ale odkąd przeszedł na silnik KTM bo do wcześniejszych już nie ma części i drogo (dzwoniłem do serwisu). Bardziej zalezy mi na lekkości moto niż na mocy ale jak widać z mocą rośnie i wytrzymałość, tak paradoksalnie wiec wole troche przyzwyczajac sie dłuzej i czuc respekt do moto niż ładować kasiore w remonty szczególnie jak odpale sie aby być "łowcą kilometrów" a może być i tak. Dziękuję jeszcze raz Dzik(u) za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Do enduro (mniej ambitnego) moim zdaniem lepiej brać 450. No chyba, że na tor to tylko 125-250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.