Skocz do zawartości

majster128

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O majster128

  • Urodziny 05/11/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ladzin (Krosno)/ Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    CR 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5632953
  • Telefon
    607198003
  • Strona www
    http://serwisowki.ubf.pl/

Osiągnięcia majster128

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Zależy o jakim wycięciu mowa.
  2. Nicasil wygląda, że jest dobry. Wystarczyłoby honowanie. Tłok raczej już przejechał swoje.
  3. Czy Twój dyfuzor lub kolektor wydechowy nadaje się już tylko na złom? A może chcesz dać mu jeszcze jedną szansę ? Każdy przypadek wyceniany jest indywidualnie. Prostowanie 50-120 zł Usuwanie nagromadzonego nagaru 30-60 zł Spawanie pęknięć od 10 zł Kontakt: Kamil Kornasiewicz tel. 607198003 gg: 5632953 e-mail: [email protected] Więcej na: http://serwisowki.ubf.pl/viewpage.php?page_id=85
  4. Mycie gaźników (i innych) w przemysłowej myjni ultradźwiękowej o mocy 1000 W. W skład usługi wchodzi: rozbiórka na części pierwsze, weryfikacja stanu podzespołów, mycie, montaż i wstępne ustawienie. Dodatkowo oferuję zestawy naprawcze, dysze, śruby regulacyjne, uszczelki i inne podzespoły gaźników. Cena usługi wyznaczana indywidualnie 30-70 zł tel. 607198003 gg: 5632953 e-mail: [email protected] Więcej na: http://serwisowki.ubf.pl/viewpage.php?page_id=84
  5. Nie ma takiego sposobu. Najlepszy to demontaż.
  6. To polecam zacząć od początku, zdemontować cylinder, tłok i je zweryfikować.
  7. A w tym aktualny wałek jest taki zły?
  8. Oczywiście, że szybciej oddaje ciepło niż stal.
  9. Widzisz taka prosta "dziura", przez którą przeciska się olej a jednak spieprzyłęś robotę. Bez rozbiórki zawieszenia niczego się nie dowiesz. Chyba, że jest tu jakiś jasnowidz. Wskazanie na sprężyny jest już całkiem z du..
  10. Zapewnienia może schowaj do kieszeni. Sprawdzałeś ciśnienie sprężania? Na jaki luz został spasowany tłok?
  11. A co jest nie tak w twoim programatorze jak można wiedzieć?
  12. Największym problemem jest brak narzędzi, żeby bezpiecznie odkręcić kilka elementów, które dałyby możliwośc opróżnienia i wymycia zawieszenia.
  13. Korbowód, który masz jest do 250. Przykto mi, ale z tej mąki chleba nie będzie.
  14. W tych motocyklach należy używać wyłacznie oleji w pełnisyntetycznych. 10w40 , 50, 60 będą ok. Regulacja jest uszkodzona. W grę wchodzi tylko wymiana. O regulacji gaźnika możnaby napisać książkę grubości "Potopu".
  15. Po pierwsze to co on chce wlać to jakiś żart. Amora nie nabija się powietrzem. Nie da sie tego amora prawidłowo odpowietrzyć bez odpowiedniego sprzętu. Wymieniam olej i gaz w tego typu amorze w cenie 200 zł. W szosówce powinno się wymieniać olej przynajmniej raz na 3 sezony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...