Skocz do zawartości

myself_justme

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    kx 250f
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rzeszów

Osiągnięcia myself_justme

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam moje pytanie może wyda się dosyć dziwne ale nurtuje mnie to pytanie otóż ostanio pękło mi kolanko wydechowe w moim KX 250f z 05roku które jest w serii Tytanowe, niestety ciezko z zamiennikami a za nowe trzeba słono zaplacic (ok.900zl), wiec postanowiłem zrobić sobie sam zamiennik z chromoniklu bo mam kilka rurek i nawet takie kolano, jutro się do tego przymierzam ale zastanawiam się jak spiszę się chromonikiel w roli kolana czy nie rozgrzeje sie do czerwonośći jak odpale motor i nie przytopi mi przebiegającego dosłownie 2,3 cm obok przewodu z układu chłodzenia nie wiem jak się chromonikiel ma do tytanu z oddawaniem ciepła i jak to będzie wyglądało czy producent nie bez powodu zrobił tytanowe kolanko co o tym myślicie próba nie strzelba ale zanim włoże mase pracy żeby stworzyć duplikat z chromoniklu, może ktoś mnie szybko wyleczy?, chyba że nie ma żadnego problemu, co o tym myślicie? Pozdrawiam
  2. Zapraszam http://tablica.pl/oferta/stroj-na-cross-quad-endurolazer-axo-ufo-maverick-kx-yzf-ktm-kxf-CID5-ID3z1zZ.html
  3. to prawda oponka na nastepny sezon koniecznie do wymiany :) jeździłem kiedyś na scigaczu a wczesniej nie mialem okazji na crossie mimo wszystko uwazam ze na 250 4t ten dzwiek i moment naprawde daje frajde z jazdy
  4. kolanko co sie okazalo jest tytanowe, dzwonilem do Kawasaki w Rzeszowie nowy element okolo 900zl, zebralem material na temat spawania takich rzeczy będe jutro próbował sił mam nadzieje że się uda bo według wielu tego juz nie da sie pospawac dobrze ja jutro chce wstawic nowe kolano robilem juz probke spaw trzyma niezle pochwale sie efektem po skonczonej pracy :)
  5. z moto nie zrezygnuje na pewno bo jak ją odpalam to aż chce mi się żyć po pierwszym 2 tyg powiem ta kawka dosyc fajnie naprawde fajnie się tym jeździ, cieżko było na początku mi ją w ogolę odpalić ale wydaje mi się że każdy to kiedyś przechodził he he teraz jest należycie ustawić dobrze tłoczek i pali od strzała, komprecha jest dobra bo mi mierzyli goscie na serwisie takze nawet udalo mi sie ja kupić olej wymieniłem w sklepie na full syntetyk j.w laik w temacie dorwałem serwisówkę i troche dookola polatałem z kluczami i suwmiarka w okół moto i jest elegancko troche jeszcze jestem taki badacz tematu ale się rozkręcam he he dzięki za rady j/w w temacie
  6. czym się w ogóle spawa tytan jest taka technologia jakaś, nowy element 900zł....
  7. oo z ta wata do kominków dobry pomysł powiem Ci nie pomyślałem o tym wcześniej własciwości żaroodporne ma nie jest droga można by sprobować zobacze co sie sprawdzi lepiej z ciekawosci
  8. nie ma takiej opcji tam w środku owszem może być drobne nagrzanie się materiału ale żaden pył nie będzie leciał bo komora wygłuszająca w ktorej seryjnie jest wata jest w całkiem osobnej komorze a odzielna droga idą spaliny tamta komora jest poźniej szczelnie zamykana całą puszką na nitach na silikonie zaroodpornym także żaden proch nie wyleci człowieku o czym Ty gadasz nie widziałeś może struktury budowy tego wydechu więc łatwo coś powiedzieć głupio później przyznać racje pomysl troche pytalem sie tylko czy koc azbestowy ma wlasciwosci tlumiace wydech czy spelni role wygluszenia a nie czy spelni role zdrowotna.
  9. odkreciłem cały tłumik rozwierciłem nity otwotzyłem puszkę i okazało się że w środku jest wata ale strasznie czarna przepalona już chyba możliwe że nigdy nie była wymieniana owinelem ja kocem gasniczym azbestowym i wlozylem potem na wcisk puche tak że siedzi sztywno, nie mam jeszcze pojęcia czy da to efekt ale chciałbym ją troche wyciszyć bo ryk ma niesamowity, mam nadzieje że to pomoże, niestety podczas demontażu uszkodziłem kolanko które muszę oddać do spawania .....
  10. podepne się pod temat bo dużo mowa o sznurkach i kocach azbestowych do dorabiania uszczelek i uszczelniania wydechów, to prawda znajdują zastosowanie i zdają egzamin, a teraz mi przyszło go głowy wyciszyć tym puszkę wydech w moim crossie jak myslicie czy jest to dobry pomysł który zda egzamin? tłumik jest naprawdę bardzo głośny, jestem przekonany że jak rozwierce nity to ujrze oczom przepaloną watą a mam kilka kocy gaśniczych azbestowych i myślałem o tym żeby to wykorzystać ..:)
  11. wymieniłem na ten co za ludzie w tych sklepach ja jestem laik ale żeby sprzedawca nie wiedział że to nie jest full syntetyczny olej to już niezła poracha :))
  12. No i wracam ze sklepu jak poradziliście tak zrobiłem. Kupiłem płyn do namaczania filtra i smar do łańcucha firmy putoline ale tu w jednej rzeczy Was nie posłuchałem ale mam nadzieje ze nie zgrzeszyłem zbytnio ale to za namowa gościa w sklepie kupiłem olej który mi polecił w dobrej cenie: 32zl za litr valvoline durablend 4t synthetic blend 10w40 ktoś moze testował? Daje rade? Jak zły to idę zaraz wymieniam na motula bo mam 2min od domu sklep także jak coś bedzie szybka wymianka albo zwrotka :)) p.s. Filtr do oleju kupiłem k&n . Czy to prawda ze nie trzeba go tak często wymieniać jak inne czy to pic na wodę ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...